قیمت پودر خرما با کیفیت مخصوص برای خوراک دام و طیور

محصول پودر خرما امروزه کاربرد فراوانی در جهان دارد و به مصرف انسان و دام می رسد و فواید زیادی نیز به همراه دارد.

قیمت پودر خرما با کیفیت مخصوص برای خوراک دام و طیور

قیمت پودر خرما

قیمت پودر خرما محصول پودر خرما در بازار قیمت های مختلفی دارد که می توانید آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایید که در خرید دقت کنید که از فروشگاه های معتبر آن را خریداری کرده تا جنس درجه یک را تحویل بگیرید.

این محصول طعم شیرین را دارد و مزه ی آن شبیه به کارامل خوش مزه می باشد که ارزش غذایی خیلی بالایی دارد و می توان به جای مواد قندی از آن به عنوان شیرین کننده طبیعی استفاده کرد.

پودر خرما را در ظرف در بسته در جای بدون رطوبت، خنک و دور از نور و گرما نگهداری کنید و از قاشق خیس برای برداشتن آن از داخل ظرف اقدام نکنید زیرا رطوبت می تواند سرعت فاسد شدن آن را افزایش دهد.

این نوع از خوراکی به دلیل طعم شیرین افراد تمایل زیادی به مصرف آن دارند و در صورت پر خوری کالری بالایی برای بدن دارد.

پودر خرما شاخص گلیسمی پایینی دارد به این معنی که احتمال کمتری دارد میزان قند خون شما را بالا ببرد و البته باید به میزان مشخص مصرف گردد.

پودر خرما بعد از تهیه شدن خواص خرما را درون خود حفظ خواهد کرد و به همان اندازه مفید می باشد و البته باید مراحل تهیه پودر آن نیز اصولی و درست باشد.

این پودر را می توان به عنوان طعم دهنده در شیرینی نیز اضافه کرد که مقداری از آن به آرد در کلوچه های خرمایی اضافه شده و طعم متفاوتی را ایجاد می کند که بسیار خاص است.

این باعث می شود که خرما برای افراد دیابتی انتخابی مطمئن باشد و حتی از بیماری هایی مانند سرطان یا سایر بیماری های مزمن جلوگیری می کند و به راحتی می توان آن را به رژیم غذایی خود اضافه کرد.

قیمت پودر هسته خرما

قیمت پودر هسته خرما محصول پودر هسته خرما قیمت کاملا مناسبی دارد و می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه ها و سایت های فروش خریداری نمایید.

در سایت ها تنوع محصولات وجود دارد و بعد از مطالعه مشخصات و مقایسه قیمت تولید کننده های مختلف خرید خود را به انجام برسانید.

میوه خرما از زمان های گذشته یکی از اولین خوراکی های مقوی بشر بوده است و ارزش بالای غذایی و مواد مفید درون آن ثابت شده است.

علاوه بر خود میوه هسته آن نیز کاربردی بوده و نباید آن را دور بیاندازیم زیرا دارای فیبر و دیگر مواد ضروری مورد نیاز بدن است.

این محصول بسیار کاربردی بوده و در بعضی مناطق از پودر آن که شبیه به آرد است نان تهیه کرده و نان های مغذی خواهند بود.

علاوه بر فواید شگفت انگیز این محصول می شود آن را به عنوان یک نوشیدنی که مشابه قهوه است استفاده نمود و کاربرد دیگر برای سیر کردن دام های مختلف است.

این ماده دارای آنتی اکسیدان های مختلف که در مبارزه با آسیب بدن بسیار مفید است و مواد معدنی از جمله آهن موجود در آن تنظیم میزان آهن خون و تقویت عملکرد سیستم ها عصبی موثر است.

هسته وسط این میوه یک دهم از وزن آن را در بر می گیرد که میزان مواد مفید مانند فیبر در آن بیش تر از خود خرما خواهد بود.

برای تهیه این محصول در خانه نیز می توان هسته ها را روی حرارت قرار داد تا کاملا ترد شوند، ولی نباید بسوزند و بعد از آن نیز به راحتی پودر خواهند شد.

قیمت پودر هسته خرما برای دام

قیمت پودر هسته خرما برای دام یکی از غذا های جدید دام و طیور پودر هسته خرما است که قیمت خیلی مناسب تری نسبت به خوراک دام دارد و بخشی از خوراک دام از خارج کشور وارد می شود و به همین دلیل قیمت آن افزوده می شود.

اما هسته خرما پودر شده قابل دسترس است و می توان برای غذای دام به همراه مواد دیگر آن از آن مصرف نمود.

استفاده از پودر هسته خرما اثرات مطلوب قابل توجهی بر روی قابلیت هضم مواد مغذی، ویژگی های عملکردی سیستم گوارش و همچنین قیمت پایین پودر هسته خرما در مقایسه با ذرت و سایر مواد خوراکی دام قابل توجه است، می توان آن را تا 15 درصد به غدای دام اضافه نمود.

از جمله مزیت های استفاده پودر هسته خرما برای دام و حیوانات:

  • این محصول قیمت کاملا مناسبی را دارد.
  • به دلیل پودر بودن آن نرم است و در بدن حیوان خیلی سریع هضم خواهد شد.
  • قابلیت ماندگاری بالایی در مکان های به ددر از رطوبت است و تا ۶ ماه باقی می ماند.
  • این غذا دارای بهترین ارزش غذایی موجود است و به رشد بهتر دام کمک خواهد کرد.

از آنجایی که پودر هسته خرما به صورت صنعتی تولید می شود، بدون هیچ گونه آلودگی میکروبی به فروش می رسد و به صاحبان دام این امکان را می دهد تا به راحتی آن را خریداری و برای حیوانات خود استفاده کنند و مشکلات مختلف گوارشی برای دام به وجود نمی آید.

قیمت پودر قهوه هسته خرما

قیمت پودر قهوه هسته خرما مصرف قهوه در جهان بسیار زیاد است و قهوه ه ای خالص و با کیفیت قیمت بالایی دارند و یک جایگزین مناسب برای قهوه پودر هسته خرما خشک شده است.

قیمت خیلی مناسبی دارد و عوارض قهوه را نیز ندارد، همچنین هنگام خرید دقت نمایید که قیمت مناسب این محصول را انتخاب کنید.

هسته ی خرما حاوی فسفر، روی، پتاسیم، منیزیم، کلسیم و حتی آهن هستند که این ماده ای است که به خوبی شناخته نشده است.

این ماده دارای هیچ گونه کافئین در درون خود نمی باشد و برای رژیم های لاغری بسیار مناسب خواهد بود و استفاده از به سیر شدن بدن کمک کرده و نیاز به خوردن زیاد مواد غذایی در طول روز احساس نخواهد شد.

افراد دیابتی می توانند با استفاده از هسته خرما به عنوان قهوه سود زیادی ببرند و این قهوه برای کمک به مدیریت قند خون در بدن است و انسولین ممکن است با این پودر خارق العاده سنتز شود.

در مورد طعم این ماده و قهوه آن باید گفت که کمی با مزه قهوه متفاوت است و به تلخی قهوه نمی باشد و شباهت کمی نیز به چای خواهد داشت.

مجموعه ما در زمینه فروش انواع این محصولات مشغول به کار است و توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

شما نیز برای خرید یک محصول کاملا با کیفیت و با قیمت مناسب می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا ضمن مشاوره در مورد محصول سفارش خرید شما را به ثبت برسانیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *