پخش انبوه خمیر خرما در اصفهان به قیمت تولید

خمیر خرما، یکی از فرآورده های حاصل از خرما است. استان اصفهان، در زمینه تولید خمیر خرما با کیفیت، در سال های اخیر فعالیت چشمگیری داشته است. این محصول در عین خوشمزگی خواص بی نظیری دارد و در تهیه انواع شیرینی جات، به کار برده می شود. فروش خمیر خرما اصفهان و سایر محصولات مشابه مانند: خرما کبکاب ، زاهدی ، پیاروم ، استعمران ، ربی ،مضافتی و فرآورده های خرمایی شامل شکلات خرمایی ، چیپس خرما ، شیره خرما ، حلوا خرمایی ، قند خرما ، و سس خرما در بسته بندی های زیبا و مرغوب و با قیمتی مناسب صورت می گیرد.

پخش انبوه خمیر خرما در اصفهان به قیمت تولید

نحوه ی صادرات خمیر خرما به اروپا

نحوه ی صادرات خمیر خرما به اروپا

صادرات خمیر خرما به بازارهای برون مرزی، امری بسیار متدوال و رایج است. به دلیل کاربرد فراوان خمیر خرما در مصارف خانگی مانند ساخت انواع شیرینی خانگی و همچنین مصارف صنعتی مانند: بستنی سازی، تهیه انواع حلوا، تولید لواشک و پخت شکلات این محصول نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای اروپایی مانند ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار است. از این رو، صادرات این محصول به اشکال مختلف فله ای و بسته بندی صورت می گیرد.

در حال حاضر، صادرات خمیر خرما به ۷۲ کشور جهان صورت می گیرد. بسته بندی های این محصول بسیار شیک و مناسب است و دارای نشان استاندارد، تاییدیه مهر سلامت، تاریخ تولید و انقضا می باشد. ناگفته نماند که تمامی اطلاعات مربوطه به زبان کشور مقصد ترجمه شده و بر روی بسته درج شده است. باید افزود که، قیمت فروش محصول بسته به نوع خرمای به کار برده شده و نیز نوع برند محصول در بازارهای بین المللی متفاوت است.

عرضه خمیر خرما در اصفهان با قیمت پایین

عرضه خمیر خرما در اصفهان با قیمت پایین

خمیر خرمای تولید شده در استان هایی مانند کرمان و اصفهان، از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و از این رو این محصول، در سراسر نقاط مختلف ایران از لحاظ مرغوبیت، طعم و مزه شهره خاص و عام می باشد. خوشبختانه نمایندگی های متعددی در بخش های مختلف اصفهان، در زمینه توزیع خمیر خرما و سایر فرآورده های به دست آمده از آن، فعالیت دارند و بدین طریق مشتریان می توانند این محصول را به سهولت تهیه و خریداری کنند.

عرضه عمده خمیر خرما در استان اصفهان، به اشکال مختلف فله ای و بسته بندی و با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. همچنین، مشتریان می توانند از طریق تماس با مشاورین این محصول از کم و کیف و قیمت پایانی آن مطلع، و به شکل آنلاین، ثبت سفارش کرده و خرید خود را تکمیل کنند. مزیت خرید به این شیوه، صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب، عدم فوت وقت و تحویل گرفتن محصول، درب منزل می باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *