پخش عمده خرما ربی در بلوچستان با قیمتی استثنایی

پخش عمده خرما ربی در بلوچستان با قیمتی استثنایی به روش های مختلفی انجام می شود که می توان سریع ترین و بهترین روش را، پخش اینترنتی و مستقیم نام برد. در حقیقت توزیع عمده خرما به دلیل این که واسطه ای در میان نیست و محصول به یکباره به فروش می رسد، قیمت مناسبی دارد. این سایت به عنوان فروشنده انواع خرما، بهترین نوع این محصول را به صورت عمده و مستقیم در کل کشور پخش می کند که هدف کلی آن حذف واسطه ها و خریدی به صرفه برای متقاضیان است. شما با ورود به این وب سایت از مشاهده قیمت خرما ربی بلوچستان متعجب خواهید شد.

پخش عمده خرما ربی در بلوچستان با قیمتی استثنایی

بررسی جایگاه ایران در صادرات خرما

بررسی جایگاه ایران در صادرات خرما ایران یکی از کشور های بزرگ تولید کننده و صادر کننده انواع خرما؛ زاهدی، شاهانی، کبکاب، ربی و… می باشد که از لحاظ داشتن مناطق حاصلخیز جهت کشت نخلستان در رتبه بالایی قرار دارد. در واقع اگر خواسته باشیم جایگاه ایران را در صادرات خرما مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که ایران جزء پنج کشور بزرگ صادر کننده خرما می باشد که رتبه سوم را به خود اختصاص داده است و هر ساله با صادر کردن حجم بالایی خرما به چرخه اقتصادی کمک شایانی می کند.

در واقع استان های سیستان و بلوچستان، زاهدان، بوشهر و فارس بیشترین حجم اراضی نخلستان را دارند که سالانه در سیستان حدود ۲۰۳ هزار تن، بوشهر ۱۵۰ هزار تن، فارس ۵۹۸۳ هزار کیلوگرم خرما برداشت و علاوه بر عرضه در داخل به کشور های دیگر نیز صادر می شود، در واقع صادرات خرما یکی از تجارت های پرسود ایران است که ضمن گرم تر کردن روابط کشور ها، سبب افزایش رونق تولید ملی می شود.

صادرات خرما یکی از معاملات پر سود برای ایران است. از این رو، صادر کنندگان باید با تلاش بیشتر و با تمرکز بهتر روی بسته بندی خرما، میزان صادرات را افزایش دهند. جالب است بدانید بسیاری از کشور های سودجو خرمای مرغوب ایران را به صورت فله ای خریداری کرده و با بسته بندی شیک و متنوع خرما را با قیمت بیشتری به فروش می رسانند. در ‌‌‌‌‌‌واقع این کشور ها به دنبال خرما های خوش طعم و مرغوب ایرانی هستند چراکه خود شرایط مناسب کشت خرما را ندارند.

صفر تا صد مراحل صادرات خرما در ایران

صفر تا صد مراحل صادرات خرما در ایران صادرات خرما یکی از معاملات پر سود در داخل کشور می باشد که بسیاری از صادر کنندگان این محصول مقوی و پر طرفدار را به کشور های خواهان در حجم های بالا و با بهترین بسته بندی صادر می کنند. بهتر است بدانید صادرات خرما طی مراحل مختلفی انجام می شود که ما در این مطلب صفر تا صد روند صادرات را ذکر می کنیم.

در اولین مرحله صادر کنندگان باید جهت اخذ کارت بازرگانی اقدام کنند. این مرحله زیاد سخت نیست چرا که در داخل ایران تعرفه خرما چندان زیاد نیست و به آسانی می توان با مراجعه به برخی ارگان ها این کارت را دریافت نمود. در مرحله دوم شرکت های بازرگانی باید تمام استاندارد های جهانی خرما را رعایت کنند. به صورتیکه بهترین و مرغوب ترین نوع خرما را جهت صادرات انتخاب نموده و همچنین بسته بندی مطلوبی را برای محصولات خود در نظر بگیرند.

بررسی بازار هدف نیز از مراحل مهم تلقی می شود چراکه صادر کنندگان می توانند متناسب با نیاز بازار مقصد، محصول مورد نظر را ارسال کنند و مشتری دائم و ثابتی را داشته باشند. در حقیقت با شناخت نیاز بازار هدف، شما می توانید در زمینه فروش محصول خود موفق باشید و سود خوبی را به دست آورید. پس از شناخت کشور مقصد و حجم نیاز آن ها، باید پیش فاکتور معین شود به گونه ای اطلاعات محصول، حجم ارسالی، قیمت و… در اختیار خریدار قرار داده می شود.

پس از آن قرارداد گمرکی بین خریدار و صادر کننده بسته می شود همچنین امور گمرکی نیز باید انجام شود. مرحله آخر انتقال وجه است در واقع در این مرحله خریدار از طریق صرافی، اعتبارات اسنادی و سیستم های بانکی مبلغ مورد نظر را واریز می کند.

مرغوب ترین نوع خرما را بشناسیم

مرغوب ترین نوع خرما را بشناسیم خرما از محصولات کشاورزی بسیار پر فروش و محبوب در کل کشور می باشد که بیشتر در نواحی جنوبی از جمله؛ بوشهر، زاهدان، سیستان، فارس و… به میزان زیادی برداشت و در سطح بازار های داخلی و خارجی پخش می گردد. در واقع خرما در انواع مختلفی و با کیفیت های متعدد وجود دارد که برای افراد تازه وارد سخت است که نوع مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهند به همین دلیل ما در این مطلب بر آن شدیم که خصوصیات مرغ.ب ترین خرما را شرح دهیم.

مرغوب ترین نوع خرما از اندازه ای بزرگ و یکنواخت، رنگ مشکی و بافت شیره داری برخوردار است که در ساختار آن هیچ گونه گرد و غبار و آلودگی وجود ندارد. ضمنا به هیچ وجه بوی ترشیدگی و خرابی نمی دهد لازم به ذکر است اگر روی سطح خرما شکرک زدگی مشاهده کردید، دریابید که کهنه است و مدت زمان زیادی از برداشت آن گذشته است. علاوه بر موارد ذکر شده، طعم شیرین و داشتن داده های درشت و جدا از هم نیز از نشانه های کیفیت خرما محسوب می شود.

مسلما شرکت های که برند معتبر و شناخته شده ای دارند، بهترین بسته بندی را برای محصولات خود در نظر می گیرند بنابراین دقت کنید که خرما باکیفیت دارای بسته بندی مناسب به همراه، تاریخ تولید، انقضا، نشان استاندارد و برند کارخانه است و نکته آخر، بحث قیمت آن است. حقیقتا محصولاتی که کیفیت بیشتری دارند، از قیمت بالا تری نیز برخوردارند.

خرید و فروش خرما ربی در بلوچستان به صورت اینترنتی

خرید و فروش خرما ربی در بلوچستان به صورت اینترنتی امروزه خرید و فروش خرما ربی در بلوچستان به صورت اینترنتی در بین فروشندگان رواج پیدا کرده چراکه بسیار سریع محصول مورد نظر به فروش می رسد و دیگر خریداران مجبور نیستند فرسنگ ها راه را برای تهیه خرما طی کنند. نمایندگی پخش آنلاین مجموعه ما از بزرگ ترین مراکز عرضه خرما ربی مرغوب است که توانسته با جلب نظر و اعتماد مشتریان، میزان مشتریان خود را افزایش داده و سود خوبی را کسب کند.

خرید و فروش خرما از طریق وب سایت ها و درگاه های اینترنتی مزیت های چون؛ حذف واسطه ها، کاهش قیمت نهایی محصول، صرفه جویی در زمان، حذف هزینه های جانبی و افزایش قدرت انتخاب را در پی دارد. با این اوصاف اگر شما جزء خریداران عمده خرما هستید بهتر است همین حالا با چند کلیک ساده و پس از دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما، سفارشات خود را ثبت کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *