کارخانه تولید انواع چیپس خرما به صورت فله ای

کارخانه تولید چیپس خرما این محصول را با تهیه بهترین مواد اولیه تولید کرده و آن را به بازار فروش داخلی و خارجی عرضه می کند ؛ کارخانه چیپس خرما، این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی به مشتریان ارائه میکند تا خریداران بسته به نیاز خود آن را تهیه نمایند .

کارخانه تولید انواع چیپس خرما به صورت فله ای

چیپس خرما چگونه تولید می شود؟

چیپس خرما چگونه تولید می شود؟ خرما محصول درخت نخل می باشد که در فصل تابستان رونق بسیاری دارد و به وفور یافت می شود، این محصول از خواص بی شماری برخوردار است همچنین دارای انواع بسیاری نیز می باشد که میتوان به بهترین آن ها اشاره کرد:

مجول، بارهی یا همان خرمای زرد، خرمای دایری، خرمای هالاوی که بسیار شیرین و کوچک هستن، خرمای دگلت نور، خرمای هایانی، خرمای میگراف، خرمای ایتیما که از بهترین اینها می توان به خرمای مجول نام برد .

خرما به دلیل خواص فراوان نظیر منیزیم، فسفر، آهن، تسکین یبوست، تنظیم سطح کلسترول، اختلالات روده، مشکلات قلبی، کم خونی و اختلالات جنسی طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا پیدا کرده است .

چیپس خرما در کارخانه ها بعد از شست و شو خرما را هسته گیری می کنند سپس توسط دستگاهی به نام کاتر تکه تکه می شوند در نهایت در دستگاه های خشک کن مانند خشک کن کابینتی در طی مدت زمان خاص در دمای معین تبدیل به چیپس خرما می شوند سپس آن را در بسته بندی های مناسب برای عرضه و صادرات این محصول آماده سازی می کنند؛ لازم به ذکر است بعد از تبدیل خرما به چیپس خرما به هیچ عنوان خاصیت آن از بین نخواهد رفت .

جالب است بدانید چیپس خرما دارای طعم های مختلف اعم از : چیپس خرما با طعم دارچین، چیپس خرما با طعم هل و چیپس خرما با زنجبیل می باشد که هر کدام از آنها نیز دارای خواص متفاوتی می باشد .

عرضه مستقیم چیپس خرما به صورت عمده ای

عرضه مستقیم چیپس خرما به صورت عمده ای کارخانه ها این محصول را با مرغوب ترین کیفیت تهیه کرده و آن را به صورت مستفیم به بازار فروش عرضه می کنند؛ مشتریان می توانند این محصول را به صورت عمده و خرده در بسته بندی های مناسب تهیه کنند؛ لازم به ذکر است که خرید این محصول به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید خرده می باشد .

همچنین برای خرید این محصول می توان به درگاه اینترنتی ما مراجعه کنید و علاوه بر قیمت ارزان این محصول ، از تخفیفات مجموعه ما بهره ببرید ؛ البته برای تهیه محصول مورد نیاز نیز می توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید و بهترین نوع این محصول را برای خود تهیه کرده و آن را درب منزل تحویل بگرید .

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *