قیمت هر کیلو خرما مرداسنگ مرغوب در بسته بندی مناسب

از جمله خوشمزه ترین انواع خرما، در واقع خرمای مرداسنگ مرغوب است که به دلیل تولید کم آن برای بسیاری از مردم چندان شناخته شده نیست. قیمت هر کیلو خرمای مرداسنگ با توجه به کیفیت آن تعیین می شود، زیرا کیفیت این محصول یکسان نیست و حتی اگر خرما تازه تر و بزرگتر باشد و در بسته بندی مناسب تری عرضه شود، قیمت بالاتری دارد. البته عوامل بسیار دیگری نیز در قیمت هر کیلو خرمای مرداسنگ تاثیرگذار است که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت خرما مرداسنگ

در مناطق مختلف کشورمان خرمای مرداسنگ با کیفیت خوبی برداشت می شود، قیمت این محصول بسیار مناسب است و می توانید خرمای مرداسنگ مرغوب و تازه را بدون واسطه و به صورت عمده با قیمت ارزان تری خریداری کنید. می توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد و به همین دلیل در تمام فصول سال در بازار موجود است.

در گذشته این نوع خرما به مقدار کم توسط باغداران تولید می شد و در واقع این محصول برای مصارف خانوادگی کشت می شد، اما با توجه به ویژگی های عالی این محصول، تولید آن رو به گسترش است و مصرف این نوع خرما رو به افزایش است. خوردن این محصول با چای بسیار لذت بخش است. به دلیل داشتن مواد معدنی و ویتامین های زیادی برای بدن تقویت کننده عالی است و به همین دلیل استفاده از آن به عنوان میان وعده برای رفع گرسنگی و تامین انرژی لازم عالی است. طعم مطبوع این خرما مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان است و تقاضای خوبی برای آن وجود دارد.

این نوع خرما بیشتر در شهرستان‌های جیرفت و هرمزگان تولید می‌شود و یکی از ارقام مرغوب خرما است و چون تولید آن کم است، تولید آن محدود است و فقط در برخی استان‌ها مانند کرمان و در برخی استان‌ها به میزان کمتری تولید می‌شود. مناطق جنوبی این نوع خرما سرشار از آنتی اکسیدان است و همچنین حاوی تانن است که از آسیب سلولی جلوگیری می کند.

مصرف خرما مرداسنگ با معده خالی برای از بین بردن کرم روده بسیار مناسب است و خوردن آن به رفع التهاب بدن نیز کمک می کند، این محصول حاوی انواع ویتامین ها مانند A، B، C، E و همچنین دارای مواد معدنی مانند منیزیم و آن است. خاصیت ضد سرطانی دارد.

خرمای مرداسنگ سنگ بافتی گوشتی و نرم دارد و به دلیل طعم مطبوعی که دارد مورد علاقه بسیاری از مصرف کنندگان است. این محصول به رنگ قهوه ای روشن یا مایل به زرد است و نیازی به نگهداری یخچالی نیست، در مواردی گفته شده که خرمای مرداسنگ سرد است، اما طب سنتی این ادعا را رد کرده و ماهیت این نوع خرما را مانند سایر انواع خرما گرم باشد.

قیمت مرداسنگ با توجه به کیفیت آن تعیین می شود و البته عوامل دیگری مانند تولید، صادرات و تقاضا نیز بر قیمت این محصول تاثیرگذار است و هر چه عرضه آن در بازار داخلی کمتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. یکی از مزایای بزرگ این نوع خرما ماندگاری بالایی دارد و اینکه این نوع خرما برای نگهداری نیازی به یخچال ندارد و در محیط خشک و خنک به مدت طولانی قابل نگهداری است.

در واقع کیفیت خرمای مرداسنگ در همه جا یکسان نیست و محصولاتی که ظاهر بهتر و بافتی نرم و تازه دارند با قیمت بالاتری به فروش می رسند.

هر کیلو خرما مرداسنگ

بسیاری از عرضه کنندگان انواع خرما در نقاط مختلف کشور و همچنین صادرکنندگان مایل به خرید عمده خرمای مرداسنگ هستند. هر کیلو خرمای مرداسنگ با توجه به کیفیت قیمت گذاری می شود.

عوامل زیادی از جمله تازگی محصول، نوع بسته بندی، درشت بودن و گوشتی بودن این محصول و عوامل مختلف دیگر در قیمت این محصول تاثیر دارند، اما به طور کلی می توان این محصول را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسبی به فروش رساند. خرید عالی، البته در هنگام خرید این محصول باید کیفیت و تازگی محصول را بررسی کرد و با مقایسه کیفیت و قیمت روز محصولات ارائه شده توسط بسیاری از فروشندگان، خرماهای تازه و مرغوب را در بهترین قیمت تهیه کرد.

این نوع خرما بسیار خوش طعم است و به دلیل ماندگاری طولانی برای صادرات مناسب است. درجه 2 است و چون از نظر کیفیت یکسان نیست قیمت واحدی ندارد و در واقع قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. خرمای مرداسنگ درشت و تازه که بافتی نرم و گوشتی دارد با قیمت بالاتری به فروش می رسد.

عرضه مستقیم و عمده این محصول همواره با قیمت ارزان تری انجام می شود و مشتریان عمده می توانند این محصول را به روش های مختلف به صورت حضوری و آنلاین با کیفیت خوب و قیمت مناسب خریداری کنند که البته بسیاری از خریداران عمده این محصول را ترجیح می دهند. بدون واسطه و آنلاین خرید کنید زیرا در این صورت دسترسی به تامین کنندگان مطمئن این محصول بسیار آسان است و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان برای تهیه این محصول نیست.

پخش این محصول به صورت تازه و با کیفیت عالی توسط مجموعه بزرگ و معتبر ما انجام می شود و این محصول با کیفیت خوب و قیمت ارزان به صورت عمده بین خریداران عمده توزیع می شود، فروش این محصول بدون واسطه و در واقع مجموعه ما بهترین تولیدکنندگان این محصول را انتخاب کرده و خرمای مرداسنگ باکیفیت و تازه را با ارزان ترین قیمت بین خریداران عمده در سراسر کشور توزیع می کنیم.

فروش عمده خرما مرداسنگ مرغوب با قیمتی ویژه و استثنایی توسط سایت معتبر ما انجام می شود و این محصول بدون واسطه و با هزینه بسیار مناسب برای مشتریان ارسال می شود.

خریداران عمده این محصول کافیست فرم موجود در سایت را پر کرده و منتظر باشند تا کارشناسان فروش مجموعه در اسرع وقت با آنها تماس بگیرند تا از خرید آسان و مقرون به صرفه این محصول بهره مند شوند. سفارش این محصول بسیار آسان است و پس از ثبت سفارش، محصولات در اسرع وقت برای مشتریان در نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *