خرید عمده شیره خرما ناب از بوشهر و خوزستان به قیمت عمده

خرید عمده شیره خرما خالص بوشهر و خوزستان با قیمت عمده بهترین گزینه است. امروزه مردم بوشهر و استان خوزستان به شیره خرمای خالص اهمیت بیشتری می دهند و بیش از گذشته به فکر صادرات بوده اند. در روزها و سال های اخیر شاهد خرید عمده شیره خرما و خرما در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و شهرهای کوچک و بزرگ بوده ایم.

برای خرید عمده شیره خرما چه نکاتی را رعایت کنیم؟ برای خرید عمده شیره خرما باید به نکاتی مانند تاریخچه تولید شیره خرما توجه کنید، مثلاً اگر بعد از گذشت یک تا دو سال محصول را نخرید، از فروشنده بپرسید چه مدت از تولید این شیره خرما گذشته است. از تولید شیره خرما، را خریداری می کنید، مطمئن شوید که امسال تازه تولید شده و حداقل شش تا هشت ماه از تولید آن می گذرد.

حال چگونه بفهمیم محصولی که می خواهیم بخریم تازه است و تقلبی نیست؟ برای این کار روش هایی وجود دارد که در ادامه توضیح خواهم داد. برای اینکه بفهمیم شیره خرمای ما تازه است و تقلبی نیست، یکی از کارهایی که انجام می‌دهیم این است که شیره خرما را بچشیم. وقتی شیره را می چشیم، باید آن طعم خرما را حفظ کرده باشد و روش بعدی این است که اگر شیره خرما رنگ تیره دارد این شیره سالم است و تقلبی نیست و اگر دیدید شیره خرما منجمد است آن را نخرید زیرا شیره خرما به درستی نگهداری نشده است. یا برای مدت طولانی از تولیدآن میگذرد. بالاخره نوع بسته بندی که نشان می دهد چقدر بهداشت و احترام به مشتری است.

یکی از نکات دیگری که باید رعایت کنید این است که شیره خرمایی که می خرید باید از بسته بندی شیک و مارک معتبر باشد تا احتمال تقلبی بودن شیره بسیار کم باشد. هرکس محصولی را می فروشد سعی می کند بهترین کیفیت را داشته باشد تا میزان آن باعث افزایش مشتریانش شود و مشتریان قبلی را از دست ندهد.

چگونه از با هم بودن بیشتر از شیره خرما لذت ببریم؟ با توجه به گرانی های اخیر شاهد کسالت و دوری از یکدیگر بوده ایم. برای اینکه شب در پارک باشید و با هم صحبت کنید و بخندید، نه نیازی به تجمل دارید و نه نیازی به تهیه این همه غذا از رستوران یا فست فود یا در خانه دارید. مخلوط شیره خرما با ارده یک غذای بسیار خوب، مفید و سالم است که به شما احساس شادابی می دهد و انرژی بدن را تامین می کند.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا افرادی که در روستاها یا شهرستان ها زندگی می کنند نسبت به افرادی که در شهرها و استان ها زندگی می کنند قدرت بدنی بیشتری دارند؟ جای تعجب نیست زیرا مردمی که در روستاها و شهرها زندگی می کنند صبحانه را به طور کامل می خورند و از محصولات ارگانیک مانند شیره خرما، عسل و گردو حتی چهار شیره استفاده می کنند.

یکی از صبحانه هایی که بسیار مقوی است و در متن بالا خیلی مختصر توضیح دادم، در زیر توضیحات کامل طرز تهیه آن را توضیح می دهیم، هم شیره خرما و هم آرد را در ظرفی بریزید و خیلی هم بزنید تا رنگ آن قهوه ای شود سپس به اندازه کافی گردوی خرد شده را داخل آن می ریزیم و خوب مخلوط می کنیم و با نان می خوریم. این صبحانه می تواند یک مکمل بسیار خوب و مغذی برای کسانی باشد که ورزش های حرفه ای و سنگین انجام می دهند، به خصوص کسانی که بدنسازی می کنند. محصولی است که در هوای بسیار گرم و خشک تولید می شود و محصولی استوایی و دارای طبیعت گرم است. شیره خرما نیز طبع گرمی دارد زیرا بسیار مقوی و سنگین است و اگر فردی سرماخورده یا یبوست داشته باشد بسیار کمک می کند.

چگونه می توانم شیره خرما را در خانه درست کنم تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن شوم؟ اولین کاری که برای درست کردن شیره خرما باید انجام دهید این است که خرما خوب بگیرید و وقتی خرما را گرفتید هسته آن را بردارید و در قابلمه بزرگی بگذارید و روی شعله ملایم گاز بگذارید و به اندازه کافی آب به آن اضافه کنید. درب قابلمه را ببندید و هر چند دقیقه یکبار با یک ملاقه بزرگ با هم مخلوط کنید تا به ته قابلمه نچسبند، پس از اینکه کاملا با هم مخلوط شدند درب قابلمه را بردارید و بگذارید خنک شود. چند ساعت بعد آن را در ظرف شیشه ای تمیز می ریزیم، شیره خرما را باید در جای خشک و خنک قرار دهیم اما در فریزر قرار ندهیم و از یخ زدن شیره خرما جلوگیری کنیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *