خرید خرما مضافتی بم اعلاء زیر قیمت بازار

یکی از محصولات ایران و محبوب در دنیا خرمای مضافتی است که با توجه به نوع آن در بم کاشته می شود که با توجه به مدل های متفاوتش رده قیمتی متفاوتی در بازار دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

شاید برایتان جالب باشد که خرمای مضافتی جزو میوه های خشک محسوب نمی شود. بله درست متوجه شدید، خرمای مضافتی بم علا به دلیل رطوبت بالا جزو میوه های خشک محسوب نمی شود. مضافتی شیره خرما زیادی دارد یا حتی پوست خرمای مضافتی بم به راحتی جدا می شود، زیرا این خرما پوستی مشکی براق دارد که سطحی صاف و یکدست دارد.

قیمت خرما مضافتی

با توجه به خواص خرمای مضافتی حتما قیمت بالایی برای آن در نظر گرفته اید، بهتر است توجه داشته باشید که خرمای مضافتی به دلیل خواص و طعم لذیذش قیمت مناسبی دارد، معمولا قیمت خرمای مضافتی بر اساس کیفیت، بسته بندی است. ، سایز تازگی یا کهنه بودن، رنگ و طعم آن مشخص می شود، اما بهتر است توجه داشته باشید موارد دیگری مانند هزینه حمل و نقل، هزینه نیروی انسانی و فصل برداشت نیز بر قیمت خرمای اضافی تاثیر مستقیم دارد، البته نرخ تورم یک عدد است. یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت خرمای مضافتی تاثیر می گذارد.

در صورت افزایش نرخ تورم و قیمت دلار، هزینه های تولید و نگهداری این محصول نیز افزایش می یابد، زیرا با توجه به نوع نگهداری آن باید در انبارهای مخصوص نگهداری شود، نتیجه این موضوع افزایش قیمت خواهد بود. راه کسب اطلاع دقیق از قیمت خرما عمده، ارتباط با تامین کننده عمده این محصول می باشد.

در حال حاضر صدها کشاورز و عمده فروش خرمای مضافتی در بازار باسکول وجود دارد که می توانید بدون واسطه با آنها ارتباط مستقیم داشته باشید و قیمت امروز خرمای مضافتی را از آنها استعلام کنید که به راحتی با مراجعه به نمایندگی ها می توانید. از قیمت محصولات اصل و اصل در شهر خود مطلع شوید و یا برای اطلاع از قیمت به روز این تاریخ به وب سایت های معتبر مراجعه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز و میزان بودجه خود خرید را انجام دهید.

خرما مضافتی در بم

کشور ایران به دلیل تولید خرمای مضافتی توانسته دومین تولید کننده اصلی خرمای مضافتی باشد و این تولیدات در شهرستان بم انجام می شود چرا که شهرستان بم واقع در استان کرمان دارای بیش از دو هزار و هشت عدد است. صد هکتار نخلستان و با تولید بیش از یکصد و بیست هزار تن از این محصول، یکی از بزرگترین مراکز تولید و خرید و فروش خرمای مضافتی بم در کشور است. مهم ترین بازار خرید و فروش خرمای مضافتی بم در ایران به شمار می رود.

همه ساله حجم زیادی محصول از بم به سایر نقاط ایران و جهان ارسال می شود و خرید و فروش عمده خرمای مضافتی سالانه پس از برداشت در مجموعه ها و سردخانه های بم آغاز می شود و خریداران عمده و … صادرکنندگان کشورهای مختلف برای خرید عمده این محصول به این شهر سفر می کنند و بازار عمده فروشی خرمای مضافتی صادراتی رونق زیادی دارد و هر ساله این محصول به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود و یکی از بهترین انواع خرمای صادراتی در ایران است.

صادرات این نوع خرما به کشورهایی مانند روسیه، بلژیک، فرانسه و سایر کشورهای اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار است و تولید و خرید و فروش خرمای مضافتی در ایران یکی از سودآورترین راه های تجارت به شمار می رود. بهتر است به  خرما های مضافتی توجه کنید. دلیل بهره وری بالای محصول در بین ارقام عالی و مرغوب بوده و به همین دلیل با استقبال بسیار خوبی در بین کشاورزان مواجه شده است. ، سراوان، ایرانشهر، عنبرآباد، نرماشیر، ریگان، کهنوج، حاجی آباد، قلعه گنج از تولید کنندگان این نوع خرما هستند.

علاوه بر تمام زیبایی و خوشمزگی این کوچولوی خوشمزه، بهتر است به خواص آن نیز اشاره کنید. از خواص اضافی خرما می توان به مفید بودن آن برای رفع یبوست، تقویت روده و تقویت استخوان ها اشاره کرد. و حتی برای درمان کم خونی، کاهش وزن برای افراد چاق و افزایش وزن برای افراد لاغر عالی است.

آلرژی را درمان می کند و انرژی زیادی به بدن شما می دهد، روند سیستم عصبی شما را بهبود می بخشد و سلامت قلب شما را تضمین می کند. خرما و گردو با هم سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و یبوست را برطرف می کند.

خرما به دلیل داشتن آهن زیاد می تواند به درمان کم خونی کمک کند زیرا خرما به عنوان یک مکمل طبیعی برای افراد مبتلا به کم خونی بسیار مناسب است و اگر می خواهید از احساس خستگی و کمبود انرژی جلوگیری کنید بهتر است خرما مصرف کنید. برای رفع کم خونی به مرور زمان البته بهتر است خرما را در حد اعتدال مصرف کنید.

زیرا در صورت مصرف زیاد خرما با مشکلاتی مانند جوش در سطح پوست، حملات آلرژی و آسم، افزایش وزن شدید، مصرف زیاد در افراد کم سن و سال، عدم تحمل فروکتوز مواجه خواهید شد، پس بهتر است خرما را در رژیم غذایی خود مصرف کنید. در مورد خرما با متخصص تغذیه صحبت کنید یا اگر دیابت دارید بهتر است مصرف خرما را قطع کنید یا با پزشک خود در مورد مصرف آن صحبت کنید. تاریخ ها برای استفاده افراد زیر سن قانونی برنامه ریزی شده است.

ما با جمع آوری و ارائه بهترین اطلاعات در مورد خرمای مضافتی و دومین تولید کننده اصلی این محصول مغذی سعی در راهنمایی شما در خرید داشته ایم تا با مصرف این کوچولوی خوشمزه و مقوی از خواص آن بهره مند شوید. و از مضرات آن دوری کنید تا همیشه از این خوراکی لذیذ در سفره خود استفاده کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *