قیمت خرما مضافتی بم طلایی با کیفیت بالا و بهترین قیمت

امروزه انواع خرما در اندازه های کوچک و بزرگ موجود است. از میان انواع خرمای تولید شده در ایران می توان به خرمای مضافتی به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد اشاره کرد، به خصوص اگر این خرما در منطقه بم کشت شود.

قیمت خرمای اضافی بام طلایی در تهران تحت تاثیر عوامل مختلفی است که یکی از مهم ترین عوامل کیفیت خرمای تولیدی می باشد.

البته فصل خرید خرما نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت این محصول محسوب می شود. معمولا در روزهایی از سال مانند ماه مبارک رمضان که تقاضا برای خرید خرما بیشتر است، این محصول با قیمت بالاتری عرضه می شود. در صورت سپری شدن مدت، هزینه نگهداری و سردخانه به قیمت این محصول اضافه می شود و در نتیجه قیمت خرما بیشتر می شود.

قیمت خرما مضافتی بم طلایی

اگر بخواهیم در مورد قیمت خرمای مضافتی اظهار نظر کنیم، توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که خرمای مضافتی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، نسبت به سایر انواع خرما با قیمت بالاتری به فروش می رسد، البته انواع مختلفی دارد. خرمای مضافتی در اندازه های کوچک و بزرگ در بازار دیده می شود. می توان گفت تفاوت سایز تاثیر بسزایی در تفاوت قیمت این محصول دارد. معمولا خرماهایی که سایز کوچکتری دارند قیمت کمتری دارند در حالی که خرمای بزرگتر با قیمت بالاتری فروخته می شود.

نوع بسته بندی خرما یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این محصول است. در بیشتر موارد، تولیدکنندگان خرما بسته بندی مقوایی اضافی را برای این محصول در نظر می گیرند. این بسته بندی ها تاثیر بسزایی در کیفیت بالای خرما دارند، اگرچه گاهی اوقات تولیدکنندگان خرما ترجیح می دهند خرمای اضافی را در بسته بندی های محکم تری قرار دهند، به همین دلیل برای عرضه این محصول از ظروف پلاستیکی و طلق استفاده می کنند، هر چه قیمت بسته بندی خرما بیشتر شود. قیمت این محصول بالاتر میرود.

وزن بسته های خرما نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت خرمای مضافتی محسوب می شود. یکی از پرفروش ترین بسته های خرما بسته بندی زیر یک کیلویی است که بسیار پرطرفدار است. آنچه خریداران خرما باید بدانند این است که این احتمال وجود دارد که بسته های خرما با وزن یکسان، از نظر تعداد خرما با هم تفاوت داشته باشند.

خرید عمده خرمای مضافتی بم را نیز می توان یکی از مواردی دانست که در قیمت این محصول تاثیرگذار است. معمولا افرادی که در زمینه خرید و فروش خرما فعال هستند این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند. دانستن تعداد واسطه هایی که تاریخ ارسال می کنند بر قیمت این محصول نیز تاثیر می گذارند. اگر تاریخ های اضافی با واسطه های کمتری ارائه شود، قیمت کمتری دارند.

نوسانات بازار را یکی از عوامل موثر بر قیمت خرمای بم اضافه می دانند. هر ساله با افزایش قیمت کالاهای اساسی، قیمت سایر کالاها از جمله خرما به طور نامحسوسی افزایش می یابد.

قیمت خرما مضافتی بم با کیفیت بالا و بهترین قیمت

با شنیدن نام خرمای مضافتی خیلی ها کلمه بم به ذهنشان خطور می کند. به جرات می توان گفت خرمای مضافتی بم در بین ایرانیان به قدری معروف است که بسیاری تصور می کنند خرمای مضافتی فقط در شهر بم می روید. در مورد ویژگی های منحصر به فرد آن باید به شخص این نام معروف و آشنا بگوییم که در بیشتر موارد این خرما رنگ مشکی دارد و طعم آن شیرین و لذیذ است. یکی از ویژگی های جالب خرمای مضافتی بم این است که به راحتی پوست این محصول را از مانتو جدا می کند. به همین دلیل بسیاری از افراد از این محصول به عنوان میان وعده برای کودکان استفاده می کنند.

از دیگر ویژگی های خرمای مضافتی بم می توان به جدا بودن هسته از گوشته خرما اشاره کرد. بهتر است بدانید همین عامل باعث شده تا این خرمای بی نظیر به محصولی خاص تبدیل شود.

به همین دلیل از این نوع خرما در مجالس مختلف از جمله عزاداری استفاده می شود. جالب است بدانید ظاهر دوست داشتنی خرمای مضافتی بم این محصول را به یک محصول صادراتی تبدیل کرده است. به همین دلیل هر ساله مقادیر زیادی از این خرما به کشورهای دیگر صادر می شود. .

طعم شیرین خرمای مضافتی را نیز می توان یکی از ویژگی های این محصول دانست، زیرا این خرمای خوشمزه به اندازه کافی رسیده است و شیره دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شیره این محصول باعث چسبیدن دانه های خرما به هم نمی شود و دانه خرما به طور جداگانه در داخل بسته قرار می گیرد.

خرما مضافتی بم در تهران

از آنجایی که می دانید خرمای مضافتی بم به محصولی پرطرفدار و پرفروش تبدیل شده است، بهتر است بدانید در بین شهرهای ایران که هر ساله مقادیر زیادی از این خرما را خریداری می کنند، ساکنان تهران هستند، می توان گفت که تهرانی ها دارای این خرما هستند. علاقه خاص به خرمای مضافتی بم. و در بیشتر موارد این محصول را به عنوان میان وعده مصرف می کنند.

طبع گرم خرمای مضافتی بم باعث شده بسیاری از افرادی که به غذاهای سرد حساسیت دارند از این محصول استفاده کنند. برای خرید خرما مضافتی بم در تهران راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها مراجعه به خرمافروشی ها و مراکز عرضه است. بهتر است بدانید که امروزه روش آسان تری برای تهیه خرما وجود دارد، این یک روش ساده و راحت برای خرید از سایت های اینترنتی است.

در همین راستا سایت فروش خرما مضافتی بم فرصتی ویژه و استثنایی را فراهم کرده است تا مشتریان این محصول به راحتی این خرمای فوق العاده را سفارش دهند. خرمای مضافتی بم را بشناسید. با خرید از این سایت می توانید به راحتی این محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *