خرید قند خرما با تخفیف 20 درصد مستقیم از کارخانه

قند خرما یکی از شیرینی‌جات مفید و سودمند است که می تواند مناسب ترین جایگزین برای قند و شکر باشد و برای تمامی سنین مناسب است.

خرید قند خرما با تخفیف 20 درصد مستقیم از کارخانه

خرید قند خرما

خرید قند خرما قند و شکر یکی از مواد خوراکی بسیار مصرف در ایران است که نسبت به سایر کشور ها مصرف بسیار بالایی در بین مردم دارد. این مواد خوراکی که مصرف آن موجب افزایش قند خون و ابتلا به بیماری های متعددی از جمله دیابت می شود در دسته مواد مضر قرار دارند.

از این رو دانشمندان در پی تولید یک قند طبیعی و بدون ضرر به تولید قند خرما روی آورده اند. قند خرما از استخراج شهد خرما تولید می شود و به صورت حبه ای یا عسل مانند وجود دارد.

از این محصول می توان برای شیرین کردن چای ، قهوه و یا انواع غذا ها در مصارف خانگی استفاده کرد. هم چنین امروزه در برخی از کشورها از قند خرما به عنوان یک شیرین کننده در مصارف صنعتی نیز استفاده می شود.

از قند خرما در تهیه‌ی ی بستنی ، شیرینی ، مربا و مارمالاد ، انواع نوشیدنی و نوشابه و موارد بسیار دیگر استفاده می شود و بهترین و مناسب ترین جایگزین نی شکر محسوب می شود.

این محصول مفید و سودمند را می توان به صورت عمده و یا جزئی در اندازه های مختلف از مراکز و فروشگاه های سراسر کشور به صورت حضوری و با از طریق مراجعه به سایت و فروشگاه اینترنتی فروش انواع قند خرما خریداری کرد.

خرید این محصول با کیفیت و درجه یک با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی همراه بوده و می توان به راحتی قند خرما را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولید آن به صورت کاملا تازه خریداری کرد.

امکان خرید و سفارش از سراسر کشور و تمامی شهر ها و استان ها امکان پذیر بوده و ارسال به خریدار در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

خرید حبه قند خرما

خرید حبه قند خرما حبه قند خرما در اصل همان خرما می باشد که در کارخانه و محل تولید پس از شستشوی کامل ، هسته گیری می شود و گوشت و پوست آن به طور کامل له می شود و حالت خمیری پیدا می کند.

این خمیر به شکل حبه ای قالب زنی می شود و به حالت حبه قند در می آید. طعم و مزه ی این حبه قند همان طعم خرما را دارد اما در انواع متنوعی که تولید می شود ممکن است برخی افزودنی ها و طعم دهنده ها نیز به آن اضافه شود.

قند خرما علاوه بر طعم اصلی خرما ، دارای خواص و فواید خرما نیز می باشد و مصرف آن برای همه ی افراد مناسب و مقوی است.از جمله خواص قند خرما می توان به افزایش انرژی و توان جسمی بدن اشاره کرد.

قند خرما دارای مقادیر فراوان کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، روی ، آهن ، فسفر ، انواع ویتامین و مواد مغذی دیگر است که برای هر فرد به خصوص کودکان ، ورزشکاران و کسانی که رژیم غذایی خاصی دارند بسیار مفید است.

از مهم ترین خواص مصرف قند خرما می توان به بهبود عملکرد قلب، تقویت استخوان ها، بهبود عملکرد سیستم عصبی، درمان کم خونی، جلوگیری از ابتلا به سرطان، افزایش حافظه و تقویت ذهن، تقویت سیستم گوارشی، درمان یبوست و بهبود عملکرد روده ها و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

با مصرف این قند می توان علاوه بر فواید گفته شده از ابتلا به بیماری دیابت نیز جلوگیری کرد و قند سالم و طبیعی و بدون ضرر را استفاده کرد. هم چنین افراد دارای بیماری دیابتی نیز امکان استفاده از این محصول را دارند.

قند خرما نه تنها برای مصارف روزانه بسیار عالی و مناسب است بلکه از آن می توان برای پذیرایی در میهمانی ها و مجالس نیز استفاده کرد و از طعم و مزه ی خاص و لذیذ آن لذت برد.

این قند در طعم ها و مزه های مختلفی در بازار وجود دارد و می توان بر حسب سلیقه و ذائقه آن را خریداری و مصرف نمود. از جمله این طعم ها می‌توان طعم دارچینی ، زنجبیلی ،آلو و غیره را نام برد. این محصول کاملا ارگانیک و سالم در بسته بندی های مختلف و متنوع عرضه می شود.

خرید قند مایع خرما

خرید قند مایع خرما یکی دیگر از فراورده های بسیار مفید ، لذیذ و کاربردی خرما قند مایع خرما می باشد. این محصول مانند قند حبه ای خرما به طور کامل و خالص از خود میوه ی خرما به دست می آید.

این محصول که با نام عسل خرما نیز شناخته می شود کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و خواص بسیار متعددی دارد و هم چنین کاربرد و مصارف خانگی و صنعتی بسیار زیادی را دارا می باشد.

از قند مایع خرما می توان به عنوان یک جایگزین عالی ، لذیذ و مقوی برای قند و شکر و نبات و سایر شیرینی جات استفاده کرد. از این ماده می توان برای شیرین کردن انواع نوشیدنی مانند چای ، شیر، قهوه ، انواع شربت و هم چنین در تهیه انواع غذا ، کیک و شیرینی ، انواع مربا و غیره نیز استفاده کرد.

در کارخانه ها و تولیدی ها و مصارف صنعتی نیز می توان برای تهیه‌ی انواع مواد غذایی مانند کیک ، بیسکوییت، انواع شربتها، مارمالاد و مربا ، نوشابه و محصولات لبنی و موارد بسیار دیگر نیز از قند مایع خرما استفاده کرد.

این کار می تواند علاوه بر طعم دهی به انواع محصولات ، ارزش غذایی آن ها ا نیز بالاتر برده و محصول نهایی دارای خواص و فواید زیادی باشد و جایگزین مواد غذایی ناسالم ، چاق کننده و مضر می شود.

برای تولید قند مایع خرما نیز پس از شستشو و هسته گیری اقدام به استخراج قند به کمک آب می کنند. ابتدا خرما را به همراه آب در دمای معین کاملا پوره کرده و پس از تصفیه و فیلتراسیون سایر اقدامات مربوط به تولید مانند پاستوریزه کردن ، آنزیم زنی ، خالص سازی و غیره را انجام می دهند.

در نهایت آن را تغلیظ کرده و در بسته بندی های مناسب به بازار عرضه می کنند. قند مایع خرما نیز دارای همان خواص و طعم خرما است و استفاده از آن کاملا بدون ضرر و هم جنین سرشار از خاصیت می باشد.

برای سفارش و خرید این محصول ارگانیک و سالم می توان به سایت و فروشگاه اینترنتی و یا مراکز پخش و عرضه در سراسر کشور مراجعه کرد.

امکان ثبت سفارش و خرید به صورت عمده و جزئی برای تمامی شهر ها و استان ها در سراسر کشور وجود دارد و ارسال به تمامی نقاط در کم ترین زمان انجام می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *