فروش عمده خرما مضافتی بم با قیمتی استثنایی

فروش عمده خرما مضافتی بم با قیمتی استثنایی از طریق مجموعه آریان باعث شده است تا خریداران قادر باشند این محصول را با کیفیت بی نظیر و قیمتی باورنکردنی تهیه نمایند. از این رو، در صورت تمایل می توانید برای خرید این محصول به مجموعه آریان مراجعه نمایید و محصول مورد نظر را در حجم دلخواه تهیه نمایید.

فروش عمده خرما مضافتی بم با قیمتی استثنایی

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع خرما

استاندارد های لازم در بسته بندی انواع خرما بسته بندی مناسب نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رابطه مستقیمی با قیمت خرما دارد. بسته بندی مناسب منجر به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت قیمت محصول می گردد. بسته بندی ها در نوع سطلی، کاغذی و پلاستیکی موجود می باشند. در بسته بندی سطلی امکان آسیب رسیدن به محصول در هنگام بارگیری و تحویل بار وجود ندارد. همچنین علاوه بر موارد بالا مانند یک عایق سرما مانع از یخ زدگی محصول می شود زیرا خرما به دلیل زود فاسد شدن بعد از چیدن باید بلا فاصله در سردخانه نگه داری شود. بنابراین اگر دارای بسته بندی مناسب برخوردار نباشد دچار یخ زدگی و افت قیمت آن می شود. جنس بسته بندی خرما نباید به گونه ای باشد که باعث تغییر در مزه و طعم خرما گردد. ضمنا، مواد اولیه به کار رفته در تولید بسته بندی باید بهداشتی و استاندارد باشند. بسته بندی های خرما باید دارای مشخصات خرما، از قبیل تاریخ تولید و انقضا، وزن محصول، قیمت، شرکت سازنده و غیره باشد تا خریدار در هنگام تهیه محصول کاملا آگاهانه اقدام به خرید نماید.

آسانترین مسیر برای صادرات خرما

آسانترین مسیر برای صادرات خرما ایران با برخورداری از ظرفیت بالای تولید خرما توانسته است در رتبه خوبی در بازار جهانی قرار گیرد اما با این حال همواره مشکلات و موانعی بر سر راه صادر کنندگان عزیز کشورمان وجود دارد. مشکلاتی همچون فرآیند پیچیده اخذ مجوز های لازم جهت صادرات، هزینه های بالای ارسال کالا، تعرفه های گمرکی، عدم ترخیص کالا از جمله مشکلاتی می باشند که باعث شده است بسیاری از تاجران کشور، حجم صادرات خود را کاهش دهند. اما با این حال، با کمک و بهره گیری از مشاوران تجاری متخصص در این زمینه، مطمئنا آسان ترین راه را برای صادرات به شما پیشنهاد خواهند داد. به عنوان مثال برای صادرات خرما، کشور هایی نظیر عراق، عمان و امارات گزینه مناسبی نمی باشند و ممکن است صادرات به این کشور ها سود آور نباشد چرا که این کشور ها خود در تولید این محصول مشغول به فعالیت می باشند. بنابراین بهترین انتخاب برای صادرات خرما کشور های سردسیر نظیر روسیه، ترکیه و کشور های اروپایی است که در زمینه تولید خرما فعالیت ندارند و برای تامین نیاز داخلی خود وابسته به واردات این محصول می باشند. با پیشرفت دنیای اینترنت و تکنولوژی، بستری مهیا شده تا ارتباط بین مشتریان از هر جای دنیا که باشند و صادرات محصولات به آسان ترین شکل صورت پذیرد. در گذشته صادرات امری دشوار قلمداد می شد چرا که ممکن بود صادر کننده و خریدار در استان و یا کشور های مختلفی زندگی کنند، بنابراین شکل گیری ارتباط بین آن دو امری سخت و در بعضی مواقع غیر ممکن بود اما امروزه با استفاده از فروش اینترنتی، صادرات به آسانی انجام می پذیرد.

عواملی که بر قیمت خرما تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت خرما تاثیر دارد خرما به دلیل طعم و مزه بی نظیر و بافت گوشتی و لطیفی که دارد مورد استقبال خریداران زیادی واقع شده است. اولین عاملی که بر قیمت خرما موثر می باشد کیفیت خرما است و در ادامه می توان به کیفیت بسته بندی و شکل ظاهری آن اشاره کرد. سایز خرما، بافت لطیف، عدم وجود هر گونه رشته های سفت درون خرما، مزه شیرین، پوست درخشان و نازک و عدم وجود شکرک و آفت زدگی نشان دهنده کیفیت مطلوب خرما و در نتیجه افزایش قیمت خرما می باشند. بسته بندی مناسب نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که رابطه مستقیمی با قیمت خرما دارد. بسته بندی مناسب منجر به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت قیمت محصول می گردد. بسته بندی ها در نوع سطلی، کاغذی و پلاستیکی موجود می باشند. در بسته بندی سطلی امکان آسیب رسیدن به محصول در هنگام بارگیری و تحویل بار وجود ندارد. همچنین علاوه بر موارد بالا مانند یک عایق سرما مانع از یخ زدگی محصول می شود زیرا خرما به دلیل زود فاسد شدن بعد از چیدن باید بلا فاصله در سردخانه نگه داری شود. بنابراین اگر دارای بسته بندی مناسب برخوردار نباشد دچار یخ زدگی و افت قیمت آن می شود. صادراتی بودن خرما از دیگر عوامل موثر بر قیمت محصول می باشد زیرا همیشه محصولاتی که بالا ترین کیفیت را دارا باشند جهت صادرات انتخاب می شوند. تغییر و نوسانات ارزی نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت خرما می باشد چرا که بر قیمت مواد اولیه، حقوق نیرو ها، هزینه حمل، هزینه اجاره و غیره موثر می باشد و باعث ایجاد نوسان در قیمت نهایی محصول می گردد.

همانطور که در بالا اشاره شد از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت خرما کیفیت مطلوب و شرایط نگهداری استاندارد و بهداشتی می باشند چرا که رابطه ای مستقیم با طعم خرما دارند. مطمئنا بار ها شاهد این موضوع بوده اید که با باز کردن بسته بندی خرما، شکرک های زیادی در اطراف آن وجود داشته و شوق شما را به خود محصول از بین برده است یا بعد از در دهان گذاشتن خرما و حس طعم ترش باعث شده دیگر تمایلی به خوردن خرما نداشته باشید. این موضوع می تواند تقاضا برای محصول را کاهش دهد که در نتیجه منجر به ضرر مالی هنگفت و کاهش قیمت در بازار داخلی می گردد.

تولید عمده خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

تولید عمده خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت مجموعه آریان با سال ها فعالیت در زمینه تولید انواع خرما به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تولید عمده خرما مضافتی بم با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت شناخته می شود البته شایان ذکر می باشد، این مجموعه با تولید انبوه خرما، علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، اقدام به صادرات این محصول به کشور های همسایه و خاورمیانه نیز نموده است. مراکز تولید خرما در جهت ارتقای سطح تولیدات خود، از نیروی کار حرفه ای و متخصص و همچنین از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات و مرغوب ترین مواد اولیه به عنوان اصول اولیه و استاندارد های لازم خود استفاده می نماید. از این رو، می تواند خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع خرما معرفی نماید. در این مرکز تولیدی، نرخ های تعیین شده برای انواع خرما بسیار مناسب و رقابتی می باشد که این موضوع در نتیجه منجر به جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شده است. در این موجوعه انواع مختلفی از خرما نظیر خرما کبکاب، خرما زاهدی، خرما خشک، خرما درجه یک و غیره موجود می باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *