مراکز خرید خرمای کبکاب اصل بهبهان در ساری

خرمای کبکاب یکی از خرما های تولیدی کشور ایران بوده که در مناطق جنوبی کشور بهره برداری می شود. مرکز خرید خرمای کبکاب اصل بهبهان تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا این سری از محصولات را در قالب بسته بندی های ویژه ای و یا به صورت فله ای در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می‌پردازد.

مراکز خرید خرمای کبکاب اصل بهبهان در ساری

بارزترین خصوصیات خرماهای صادراتی

بارزترین خصوصیات خرماهای صادراتی

در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از خرما های ایرانی هستیم که استقبال از خرید هر یک از آن ها بسیار زیاد می باشد. یکی از بهترین انواع خرمای صادراتی، خرمای پیارم می باشد که این خرما یکی از انواع خرما های تجاری بوده و به دلیل کیفیت مناسب، بازار پسندی بسیار خوبی دارد و جزو خرمای صادراتی به حساب می آید.

خرمای پیاروم تاکنون به خوبی توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کند، این خرما در بین انواع خرماهای صادراتی، بیشترین مشتری را داشته و قیمت آن نیز نسبت به سایر خرما ها بالاتر می باشد. این خرما در شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان و در جنوب کشور به صورت فعال کشت خواهد شد و جزو محبوب ترین خرماهای جهان و ایران به حساب می‌آید.

پوست نازک خرمای پیارم اعلا به رنگ قهوه ای تیره بوده و با توجه به اینکه گوشت و پوست خرما کاملا به یکدیگر چسبیده است، دارای ظاهر زیبا و مطلوب می‌باشد‌. قند موجود در آن از نوع فروکتوز است و به راحتی و سرعت در سوخت و ساز بدن استفاده می شود.

کسانی که یکبار این خرما طبیعی را مصرف کرده باشند، به خاطر طعم لذیذ و ظاهر مطلوب آن و خواص درمانی بالایی که دارد، مصرف کنندگان دائمی این خرما شده اند. خرمای پیاروم سرشار از مواد قندی و پروتئینی و سایر مواد معدنی بوده و ارزش غذایی آن بسیار بالا است.

خرمای مضافتی از بهترین انواع خرمای ایرانی بوده که بیش از نیمی از تولیدات خرما ایران را به خود اختصاص داده است، رقم مضافتی نسبت به سایر انواع خرما از میزان رطوبت بالاتری برخوردار است و همین سبب طعم و مزه منحصر به فرد آن شده است. بیشترین میزان مصرف داخلی خرما در مناطق مرکزی و شمالی کشور از نوع خرمای مضافتی است و تقاضای آن بالا می باشد. خرمای مضافتی همچنین در استان کرمان و سیستان و بلوچستان تولید می شود. شهرستان سراوان، جیرفت از مهمترین مراکز تولید خرمای مضافتی هستند.

خرمای کبکاب گرمک هم یکی دیگر از انواع خرما در ایران بوده که رنگ میوه در مرحله خارک و رطب زرد است و در حالت رسیدن کامل به صورت قهوه ای تیره در می‌آید. مصرف آن بیشتر در حالت رطب و خرما است. خارک آن در حالت نارس دارای طعمی تلخ است، میوه آن بیضوی شکل بوده و وزن آن حدودا به ۱۵ گرم می رسد. رسیدن خارک در اوایل مرداد ماه است، ولی برداشت میوه و رسیدن کامل آن در اواسط شهریور ماه می باشد. این خرما جزو ارقام تر به حساب می آید.

بررسی مشکلات صادرات خرمای درجه یک

بررسی مشکلات صادرات خرمای درجه یک سالیانه حدود ۷ میلیون تن خرما در جهان تولید می شود، کشور ایران بیش از یک میلیون و ۴۰ هزار تن خرما تولید کرده و در بین کشورهای تولید کننده خرما جایگاه ویژه‌ای دارد. در واقع ایران حدود یک هفتم تولیدات و یک پنجم سطح زیر کشت خرمای دنیا را دارا می‌باشد.

استان کرمان از استان‌ های تولید کننده معتبر در زمینه تولید انواع خرما خشک می باشد و نمونه‌های متنوعی از درخت خرما در این استان کاشته شده است. تجارت خرما در جهان سالانه بیش از یک میلیارد دلار است و ایران نیز یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما در جهان به حساب می‌آید. خرمای ایران از دیگر محصولات کشاورزی صادراتی برای ارز یابی و درآمدزایی کشور میباشد. خرما مصرف متنوعی دارد و از آن برای تهیه شیره، سس خرما، کمپوت و مربا استفاده می‌شود. به همین دلیل بازار مصرف این کالا بسیار زیاد می باشد.

در طول سال خرما حجم بالایی از صادرات کشاورزی را به خود اختصاص می دهد و جزو پنج محصول عمده کشاورزی صادراتی به حساب می آید. صادرات این محصول از ایران متشکل از خرمای مضافتی، استعمران، شاهانی، کبکاب، پیارم، زاهدی و سایر خرماها است و در این بین انواع خرمای مضافتی سهم عمده ای از صادرات را به خود اختصاص داده است و خرمای پیارم گرانترین خرمای صادراتی ایرانی به حساب می آید.

در حال حاضر موانع و مشکلات بسیار زیادی هستند که در برابر صادرات خرمای ایرانی قرار گرفته اند. کمبود ارتباط با بازارهای هدف و عدم الزام به رعایت تقاضای مشتریان یکی از این موانع می باشد. همچنین نرخ ارز هیچ ثباتی ندارد و اعطای جواز صادراتی و پرداخت سرمایه در گردش جهت خرید محصول از باغداران در کشور موجود نیست. همچنین حمایت ناکافی از بخش خصوصی انجام خواهد گرفت و در نتیجه آن ها نمی توانند در نمایشگاه‌ های بین‌المللی به خوبی حضور داشته باشند.

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات خرمای کبکاب

بهره گیری از تمام ظرفیت ها برای صادرات خرمای کبکاب همانطور که اشاره شد انواع متنوعی از خرما در کشور ایران تولید می‌شود، در حال حاضر ۱۲ نوع از خرما های ایرانی وارد بازارهای جهانی می شود که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند.

در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی با کیفیت ترین انواع خرماهای ایرانی را خریداری می نمایند و بازرگانان با فروش آنها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

برای اینکه امر صادرات بیش از پیش انجام شود، باید از تمام ظرفیت ها بهره کامل را گرفت. در صورتی که دولت از کشاورزان حمایت خوبی داشته باشند، آنها در نهایت می‌توانند محصولات بیشتر و با کیفیت تری را تولید نمایند. علاوه بر این با تسهیل در امر صادرات، بازرگانان می توانند از فروش محصولات ارز خوبی را وارد کشور کنند.

پخش خرمای کبکاب اصل بهبهان با نرخ مناسب

پخش خرمای کبکاب اصل بهبهان با نرخ مناسب استقبال از خرید انواع خرمای ایرانی بسیار زیاد می باشد، در حال حاضر افراد در اقصی نقاط کشور نسبت به خرید با کیفیت ترین انواع خرمای کبکاب اصل بهبهان از خود رغبت نشان می‌دهند. مرکز خرید و ارائه پویای پخش خرمای کبکاب اصل بهبهان، سبب می شود تا افراد بتوانند دست واسطه ها را از معامله حذف کنند و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهند. مراکز پخش در مواردی به ارائه عمده محصولات می پردازند که با این وجود خرید برای افراد به صرفه تر خواهد شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *