توزیع عمده خرما زاهدی به سایر کشورها

توزیع خرما زاهدی عمده در بازار فروش از رونق فراوانی برخوردار می باشد؛ به نحوی که علاوه بر عرضه این محصول در بازار داخلی، شاهد صادرات آن به سایر کشورها نیز می باشیم؛ به عنوان مثال کشور عراق که در همسایگی ایران قرار دارد، یکی از وارد کنندگان مهم خرما زاهدی ایرانی به شمار می رود. شایان ذکر است که مهم ترین علت رونق توزیع عمده خرما زاهدی، طعم خوب و ماندگاری بسیار بالای آن می باشد.توزیع عمده خرما زاهدی به سایر کشورها

انواع خرما زاهدی موجود در بازار را بشناسید

انواع خرما زاهدی موجود در بازار را بشناسید خرما زاهدی یا خرما قصب از جمله خرماهای خشک می باشد که بازار بسیار خوبی دارد. این خرما در بسیاری از استان های جنوبی خرماخیز ایران تولید می شود؛ به عنوان مثال در اینجا از استان های خوزستان، بوشهر، فارس و سیستان و بلوچستان نام می بریم.
هر چند که به طور کلی ماهیت انواع خرما زاهدی، تقریباً یکی است؛ اما طعم، کیفیت، اندازه تقریبی و شکل ظاهری خرما زاهدی در شهرهای مختلف تا حدودی با یکدیگر فرق دارند، همچنین برخی ارقام خرما زاهدی در گروه خرماهای خشک قرار می گیرند، در حالی که برخی دیگر از نوع خرما نیمه خشک می باشند.

در ادامه چند مورد از رایج ترین و پرمصرف ترین ارقام خرما زاهدی موجود در بازار را نام می بریم:

  • خرما زاهدی اهواز
  • خرما زاهدی بم
  • خرما زاهدی جهرم
  • خرما زاهدی قیروکارزین
  • خرما زاهدی دشتستان
  • خرما زاهدی پشتکوه
  • خرما زاهدی خشت

علاوه بر آنچه تا بدین جا بیان شد، انواع خرما زاهدی موجود در بازار ایران از نظر سطح کیفی به سه دسته کلی درجه یک، درجه دو و ضایعاتی تقسیم می شود. ارقام درجه یک این محصول، رنگ قهوه ای روشن و ظاهر مطلوبی دارند.

خرید عمده خرما زاهدی با بالاترین کیفیت

خرید عمده خرما زاهدی با بالاترین کیفیت با توجه به محبوبیت بالای خرما زاهدی نزد مردم، بسیاری از فروشندگان جزئی خرما به دنبال راهی جهت خرید عمده این محصول با بالاترین کیفیت ممکن می باشند؛ البته بدون شک قیمت خرما نیز برای مشتریان عمده آن بسیار مهم است؛ در این راستا می توان خرید عمده خرما زاهدی را به صورت مستقیم انجام داد؛ در این حالت نه تنها به واسطه حذف دلالان، قیمت محصول کاهش می یابد، بلکه می توان به کیفیت خرما نیز اعتماد کامل داشت.

بدون شک در هنگام خرید عمده خرما زاهدی باید به مسائلی مثل محل کشت و تولید محصول، همچین زمان برداشت، سطح کیفی و میزان ماندگاری خرما دقت نمود؛ زیرا این موارد، بیشترین تاثیر را بر جلب رضایت مشتریان و میزان فروش خرما دارند. ناگفته نماند که سوای از کیفیت اولیه خرما زاهدی، نحوه ذخیره و انبار کردن، همچنین شیوه حمل و نقل و عرضه آن نیز به نوبه خود مهم می باشد؛ چرا که این عوامل بر طعم و کیفیت نهایی محصول تاثیر می گذارند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *