شیره خرما طبیعی با طعم عالی و خواص دارویی فوق العاده

خرما به عنوان یکی از مواد مغذی شناخته می شود که در کشور ما با بیشترین میزان کیفیت شناخته می شود و از آن فرآوری های مختلفی نظیر شیره خرما تولید می گردد. برای شناخت شیره خرما طبیعی با طعم عالی و خواص دارویی فوق العاده، پیشنهاد می شود تا آخر این متن همراه ما باشید.

شیره خرما طبیعی با طعم عالی و خواص دارویی فوق العاده

شیره خرما طبیعی

شیره خرما طبیعی همان طور که می دانیم از مزه ای شیرین همراه با شهد زیاد همراه می باشد و همین ویژگی ها می تواند گزینه مناسبی باشد بتوان شیره خرما را از آن تولید نمود. شیره خرما را می توان به دو روش سنتی و یا صنعتی تولید نمود که هر دو به خوبی خواص خرما را در خود به خوبی حفظ نموده اند. شیره خرما طبیعی دارای طعم بسیار شیرین بوده و رنگ آن نیز قهوه ای تیره می باشد که درست مانند عسل کش می آید و با توجه به این ویژگی ها به راحتی می توان نوع طبیعی آن ها را تشخیص داد.

شیره خرما طبیعی را می توان از انواع مختلف خرما تولید نمود، بسیار مغذی بوده و سرشار از کالری می باشد و به همین دلیل سرو آن همراه با روغن کرمانشاهی گزینه ای بسیار مناسب صبحانه می باشد، زیرا تمام انرژی مورد نیاز بدن را برای انجام فعالیت های روزانه بدن انسان را تامین می نماید. شیره خرما سرشار از کلسیم بوده و مصرف آن برای تمام گروه های سنی مناسب می باشد، زیرا در کودکان سبب افزایش رشد آن ها گردیده و در میانسالان نیز از بروز پوکی استخوان به خوبی پیشگیری می کند و حتی سبب استحکام دندان ها نیز می گردد.

شیره خرما دارای قند کاملا طبیعی می باشد و به راحتی در بدن تجزیه می گردد و به همین دلیل مصرف آن، در بروز بیماری دیابت هیچ گونه تاثیری نداشته و هم چنین مصرف آن برای بیماران دیابتی نیز کاملا بلامانع می باشد. شیره خرما دارای پتاسیم و منگنز فراوان بوده و مصرف آن سبب رشد به موقع کودکان می گردد و شیره خرما سبب تقویت ذهن و حافظه نیز می گردد زیرا دارای مقادیر زیادی از فسفر و منگنز می باشد. شیره خرما همان طور که گفته شد دارای طعم شیرینی می باشد و به همین دلیل خوردن آن، سبب می شود تا فرد تا مدت زیادی احساس گرسنگی نکرده و با کاهش اشتها، لاغری و کاهش وزن را به دنبال دارد بنابراین می توان گفت مصرف آن برای کسانی که دچار چاقی و اضافه وزن می باشند بسیار مناسب است.

شیره خرما سرشار از آهن بوده و مصرف آن به خوبی کمبود آهن را در بدن جبران می کند و با مصرف مداوم آن دیگر نیازی به خوردن دارو هایی شیمیایی نمی باشد. شیره خرما به دلیل مقوی بودن به عنوان یک غذای کامل شناخته می شود. شیره خرما دارای طبع گرمی بوده و به همین دلیل خیلی ها خوردن آن را دوست ندارند و آن ها می توانند شیره خرما را با ارده کنجد ترکیب نموده و مورد استفاده قرار داد، زیرا ارده کنجد طبع سردی داشته و به همین دلیل طبع گرم شیره خرما را خنثی می نماید.

شیره خرما طبیعی اصل

شیره خرما طبیعی اصل شیره خرما اصل توسط برند های متعددی در کشور ما تولید می گردد و هر چقدر که این برند ها معتبر تر باشند از قیمت گران تری بر خوردار می باشند، زیرا برند های معتبر تولید این محصولات را از خرما های اصل و درجه یک تولید می کنند و هم چنین حین تولید آن تمام نکات بهداشتی را مد نظر می گیرند، آن ها پس از تولید مورد نقد و بررسی قرار گرفته شده تا از کیفیت آن به خوبی اطمینان حاصل شود و محصولی کاملا سالم و ارگانیک به بازار ها ارائه گردد و سپس در مکانی کاملا بهداشتی اقدام به بسته بندی آن ها می کنند.

بسته بندی این محصولات بسیار متنوع بوده و معمولا بر روی بسته آن ها تاریخ تولید و تاریخ انقضا به خوبی حک شده است که وجود آن ها به خوبی نشان دهنده سالم بودن محصول می باشد و به راحتی می توان گفت شیره خرما اصل مورد تایید وزارت بهداشت بوده و دارای مهر تاییدیه بهداشت بر روی خود می باشد. شیره خرما اصل کاملا تمیز و پاکیزه بوده و فاقد هر گونه آلودگی و مواد زائد بوده و هم چنین از درصد غلظت بالایی نیز برخوردار می باشد، زیرا غلظت مناسب بهترین راه برای تشخیص نوع اصل و با کیفیت آن می باشد.

برای تشخیص شیره خرما اصل می توان به قیمت آن ها توجه نمود، زیرا قیمت و کیفیت با هم رابطه ای مستقیم دارند و هر چقدر کیفیت آن ها بالا تر باشد از قیمت گران تری برخوردار می باشند، بنابراین اگر هنگام خرید این کالا ها با قیمت گران آن ها مواجه شدید از کیفیت آن ها اطمینان حاصل فرمائید. این محصولات بر حسب وزن به فروش می رسند و هر چقدر که وزن آن ها زیاد تر باشد از قیمت گران تری برخوردار می باشند.

امروزه خیلی ها با تولید نوع بی کیفیت این محصولات آن ها را به عنوان نوع مرغوب و درجه یک معرفی کرده و با فروش آن ها با قیمت گران سود زیادی را به جیب می زنند و برای جلوگیری از فریب خوردن آن ها، توصیه می شود که خرید آن ها را از مراکز معتبر انجام داد، این مراکز در سطح کشور بسیار گسترده بوده و از بهترین آن ها فروشگاه های آنلاین می باشد. خرید شیره اصل از این مراکز با قیمت ارزان تری انجام می شود، زیرا خرید از این فروشگاه ها به کمک سایت های اینترنتی انجام می شود، آن ها به عنوان پل ارتباطی عمل کرده و سبب حذف واسطه ها می شوند و به همین دلیل خرید شیره خرما اصل با کیفیت به روش غیر حضوری مناسب می شود.

در این روش خریدار لازم نیست که از منزل خارج شود فقط کافی است درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نماید و بدون اتلاف زمان آن را درب منزل دریافت کند، بنابراین می توان گفت خرید این کالا ها به صورت غیر حضوری از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می باشد، زیرا خرید کالا ها در تایم کوتاه تر و با قیمت ارزان تری انجام می گیرد. این روش خرید امروزه با استقبال خاصی مواجه می باشد، زیرا به سهولت انجام شده و راحتی و رضایت مندی مشتریان را به همراه دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *