فروش عمده خرما کبکاب به قیمت تولید

خرما محصولی است با ارزش غذایی بالا، بسیار مغذی و پرخاصیت ، که سابقه کشت این محصول در کشور ما به سه هزار سال پیش می رسد. خرما کبکاب در مناطق خرما خیز ایران کشت می شود، که خواستگاه اصلی این محصول برازجان و کازرون می باشد. آریان خرما از معتبرترین مجموعه ها در زمینه خرید و فروش عمده خرما کبکاب در ایران می باشد، که محصولات این مجموعه به صورت فله، عمده و بسته بندی شده در داخل و خارج کشور مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش عمده خرما کبکاب به قیمت تولید

میزان صادرات سالانه خرما در ایران

میزان صادرات سالانه خرما در ایران صادرات خرما در بازار جهانی ارزشی برابر با 1.4 میلیون دلار دارد. براساس آمار منتشره، از بین کشورهای تولید کننده خرما در جهان پنج کشور تولید کننده اصلی این محصول در جهان می باشند، که ایران از لحاظ کشت خرما در جهان رتبه اول و در زمینه صادرات این محصول رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. صادرات یکی از مهمترین شاخصه های اقتصادی کشورها می باشد، که ایران در تلاش است با اتکا به سهم بالای تولید خرما و استفاده از پتانسیل های موجود از جمله اطلاع کامل از بازار هدف، اطلاع از نحوه بسته بندی، قیمت در بازار و صادرات این محصول به صورت فله و عمده این شاخص را بهبود ببخشد.

یکی از مهم ترین عواملی که باعث شده است خرمای کبکاب حجم بالای صادرات خرمای ایران را به خود اختصاص دهد، قیمت پایین و مقرون به صرفه بودن این محصول در مقایسه با سایر انواع خرما می باشد. همچنین به دلیل اینکه در فرایند صادرات، حمل و نقل و ترانزیت این محصول نیازی به استفاده از تریلر یخچال دار نمی باشد، خرما کبکاب با استقبال بی نظیری از سوی صادرکنندگان مواجه شده است.

خرید مستقیم خرما کبکاب بصورت عمده ای

خرید مستقیم خرما کبکاب بصورت عمده ای کشت،تولید و خرید مستقیم خرما کبکاب بصورت عمده و فله در کشور ما انجام می شود، که این محصول سهم بالایی در بازارهای داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است. آریان خرما با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی به روز اقدام به خرید، فروش، فرآوری و تهیه محصولاتی چون چیپس خرما، شیره خرما، حلوا خرما و سایر محصولات کرده است. این مجموعه در نظر دارد تا در راستای تثبیت جایگاه خود، جلب رضایت مشتریان و پاسخگویی به انتظارات آنان، با بهره گیری از تیم مجرب و متخصص تمامی مراحل ثبت سفارش تا ارسال محصول به مشتری را پشتیبانی کرده و همچنین آماده همکاری با تولیدکنندگان می باشد. از دیگر مزایای این مجموعه می توان به ارائه قیمت رقابتی و مقرون به صرفه اشاره کرد که با استقبال بی نظیری در داخل و خارج کشور همراه بوده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *