عرضه خرمای کبکاب در جهرم به صورت مستقیم

خرمای کبکاب جهرم، یکی از بهترین و با کیفیت ترین ارقام خرما در کشور به شمار می رود که از درجه کیفی فوق العاده خوبی برخوردار است و خریداران زیادی آن را با قیمت مناسب تهیه می نمایند. در فروش ویژه این محصول، نوع خرمایی را که به صورت عمده به بازار عرضه شده است، به صورت مستقیم و بی‌واسطه به خریداران ارائه می‌دهند تا آنها بتوانند به راحتی خرماهای با کیفیتی را تهیه کنند.

عرضه خرمای کبکاب در جهرم به صورت مستقیم

هزینه های حمل خرما از تهران به عراق

هزینه های حمل خرما از تهران به عراق خرما یکی از محصولات بسیار خوشمزه و مقوی می باشد که کیفیت فوق العاده خوبی داشته و همواره مشتریان زیادی اقدام به خرید آن برای مصرف روزانه خود می کنند. مراکز و تولیدی های زیادی در شمال، جنوب، غرب و شرق ایران اقدام به تولید این خرما خواهند کرد و بعد از برداشت از نخلستان های کشور آنها را بسته بندی و وارد بازار فروش خواهند کرد.

این مراکز تولیدی علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور ایران، به مقدار انبوهی نیز خرماهایی را تهیه و آنها را به کشورهای دیگر ارسال و صادر می کنند. عراق یکی از کشورهای خریدار کیف خرمای ایرانی می باشد که همواره سالیانه تعداد انبوهی از این خرمای با کیفیت و مقوی را از کشور ایران به قیمت بسیار مناسب و ارزان می کند.

همانطور که میدانید عراق با کشور ایران فاصله آنچنانی ندارد و بیشتر حمل و نقل های این دو کشور از راه زمینی است. بدون شک هزینه حمل و نقل و ارسال خرما به کشور عراق از راه زمینی با حمل و نقل های دیگر (هوایی، دریایی) ارزان تر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. لازم به ذکر است، بیشترین میزان هزینه حمل و نقل مربوط به گمرک های واقع در مرز دو کشور است.

خرید خرمای کبکاب جهرم به قیمت پایین

خرید خرمای کبکاب جهرم به قیمت پایین خرید خرمای کبکاب جهرم عسلی به صورت مستقیم، امروزه برای همه مشتریان و خریداران این محصول امکان پذیر است. چرا که امروزه همه می توانند بدون توجه به محدودیت های مکانی و زمانی خریدهای خود را به صورت اینترنتی و بی واسطه انجام دهند. برای این منظور، لازم است که سفارشات و خریدهای خود را به صورت اینترنتی در سایت ثبت کنید و خریدهای خود را انجام دهید.

اگر شما نیز خواهان بهترین و مرغوب ترین خرمای جهرمی هستید، می توانید صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید به ویژه با انتخاب روش اینترنتی می توانید بدون مراجعه به فروشگاه در هر کجای ایران که باشید این محصول خوشمزه را به صورت آنلاین سفارش دهید و منتظر بمانید تا همکاران ما آن را در اسرع وقت برای شما ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان های ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *