مرکز پخش قند خرما خاصویی به سراسر کشور

قند خرما قند خرما خاصویی یکی از چندین جایگزین برای شیرین کننده های مضر می باشد.

خرما خاصویی یکی از چندین نوع از خرما ها می باشد؛ که به دلیل مزایای فراوانی که دارد؛ از معروف‌ترین خرماها شناخته می‌ شود.

قند خرما خاصویی نتیجه فرآیند خشک کردن خرمای خاصویی می باشد.

مرکز پخش قند خرما خاصویی به سراسر کشور

همه چیز درباره صادرات قند خرما

همه چیز درباره صادرات قند خرما قند خرما از مزایای خود خرما بی نصیب نمی باشد؛ جایگزین های متعددی برای شکر و سایر شیرین‌کننده‌ های مصنوعی وجود دارد؛ مانند: عسل، کشمش، خرما، قند خرما یک شیرین کننده طبیعی می باشد و… همچنین برای شیرین کردن انواع دسرها از قند خرما استفاده می‌ شود.

قند خرما جایگزینی مناسب برای شکر است؛ که میزان شیرینی آن نسبت به شکر کمتر است و در نوشیدنی‌های مانند: شمس لیمو نعنا استفاده می‌ شود.

قند خرما خصوصاً برای افرادی که بیماری دیابت دارند توصیه می شود زیرا شاخص گلاسیمی(شاخص گلاسیمی معیاری است برای اندازه گیری قند خون) نسبت به شکر کمتر است؛ ولی این بدان معنا نیست که در مصرف آن افراط کرد.

قند خرما به این دلیل جایگزین مناسب برای شیرین کننده‌ های مصنوعی است؛ که میزان فروکتوز(نوعی قند) در آن بسیار پایین است؛ فروکتوز پایین هم در میوه ها و سبزیجات یافت می شود؛ میزان فروکتوز بالا باعث بیماری‌های قلبی و عروقی و افزایش سطح قند خون می شود.

خوردن قند خرما به جای شیرین‌کننده‌ های مصنوعی نه تنها در عین حال بسیار مفید می باشد؛ باعث افزایش سریع انرژی هم می شود؛ که این ترکیب برای ورزشکاران و همچنین روزه داران در ماه مبارک رمضان توصیه می‌ شود.

و در آخر خرما خاصویی و قند خرما خاصویی به سبب خواص بسیار بالا در میان انواع خرما ها سهم قابل توجهی از صادرات را به خود اختصاص داده اند.

عرضه قند خرما خاصویی به کشورهای همسایه

عرضه قند خرما خاصویی به کشورهای همسایه خرما خاصویی به دلیل مزایای بی شماری که در بیماری‌ های مانند: درمان مشکلات گوارشی، دیابت، هپاتیت و… که دارد؛ به کشورهای دیگر صادر می شود؛ و قند خرما خاصویی هم از مزایای خود خرما بی‌ بهره نمی باشد.

خرما خاصویی به دلیل کوچکی و رنگ شفاف قرمز که حاکی از آن است؛ که خرما نرسیده و نارس است؛ به آن خرما آلویی هم گفته می‌شود؛ خرما هر چقدر نارس تر میزان قند طبیعی آن کمتر است؛ که این ویژگی در عین لذیذ بودن، آن را به بهترین نوع خرما تبدیل کرده است؛ که شرکت‌ های هم در داخل کشور اقدام به صادرات آن کرده اند؛

مانند: شرکت گیلدا در اصفهان

خرما خاصویی بیشتر در نخلستان های جنوب کشور یافت می‌ شود؛ و در دو مدل خشک و نیمه خشک عرضه می‌ شود؛ منظور آن است؛ که خرما خاصویی عصاره(شیره) فراوان دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *