ایران قطب تولید چیپس خرما حبه ای صادراتی

چیپس خرما حبه ای، یکی از محصولات درجه یک و صادراتی کشورمان در حوزه اقلام خوراکی است که در حجم عمده به اقصی نقاط جهان، ارسال می شود. ایران به عنوان قطب تولید چیپس خرماهای مرغوب در سراسر جهان شناخته می شود. کارخانه تولید چیپس خرماهای حبه ای در اصفهان واقع شده و با عرضه محصولات خوشمزه و باکیفیت به بازار، به خوبی توانسته است نظر مساعد مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

ایران قطب تولید چیپس خرما حبه ای صادراتی

مقایسه انواع چیپس خرما جنوب

مقایسه انواع چیپس خرما جنوب خرما یکی از پرطرفدارترین محصولات باغی است که دارای ارزش های غذایی فراوان و خواص مفید متعدد برای سلامت انسان می باشد. علاوه بر مصرف خرماهای تازه، می توان از آن، فرآورده های متعدد دیگری هم به دست آورد. شیره خرما، چیپس خرما، خمیر خرما و … برخی از فرآورده های پرطرفدار این میوه گرمسیری هستند. برای تهیه چیپس خرما جنوب، از ارقام خشک که دارای رطوبت پایین تری هستند، استفاده می شود.

چیپس خرما، به خرماهای هسته گیری و قطعه بندی می گویند که به دلیل ماهیت ذاتی، از قند فراوانی بهره برده و به عنوان تنفلات و یا یک شیرین کننده طبیعی همراه با چای و انواع دمنوش ها، مورد مصرف قرار می گیرد. انواع چیپس خرمای جنوب، براساس گونه ‌خرمایی‌ که‌ مورد استفاده قرار گرفته، با یکدیگر متفاوت هستند. در میان خرماهای خشک، ارقام خرمای پیارم، زاهدی، دیری، ربی و حلاوی، قابلیت تبدیل به چیپس خرما را دارند.

هرکدام از این خرماها دارای شیرینی زیاد بوده و از آنجایی که رطوبت کمی دارند، قابل نگهداری بیرون از یخچال، تا مدت زمان نسبتا طولانی، هستند. چیپس خرما هم مانند دیگر ارقام و یا فرآورده های خرما، دارای کالری و ارزش های غذایی فراوان بوده که برای حفظ سلامت انسان، مفید می باشد. چیپس خرماهای جنوب، براساس کیفیت و نوع بسته بندی، قیمت گذاری می شوند. این محصول باید در ظروف درب دار نگهداری شود تا کیفیت خود را با گذشت زمان، از دست ندهد.

پخش چیپس خرما حبه ای به قیمت عمده

پخش چیپس خرما حبه ای به قیمت عمده پخش چیپس خرما حبه ای به قیمت عمده، از سوی فروشندگان مجرب و باسابقه در بازار مرکزی عرضه انواع محصولات خوراکی انجام می گیرد. مشتریان عمده می توانند با مراجعه به این بازار و خرید مستقیم از فروشندگان اصلی، محصول را با قیمت ارزانتری دریافت کنند. خریدهای مستقیم به سود مشتری بوده و می تواند در این شیوه، تضمین قابل قبولی درمورد کیفیت محصول، دریافت کند.

ایران قطب تولید چیپس خرما حبه ای صادراتی شناخته می شود. به دلیل کشت ارقام مختلف خرما در شهرهای جنوبی کشور، فرصت مناسبی برای کارخانه های فعال در بخش صنایع غذایی فراهم شده تا به تولید فرآورده های جانبی خرما، از جمله خرما حبه ای بپردازند. این مجموعه تامین کننده چیپس خرماهای مرغوب بوده که با قیمتی ارزان، به دست مصرف کنندگان در شهرهای مختلف کشور، می رساند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *