صادرات شیره خرما مرغوب ژوکا بصورت عمده ای

شیره خرما، همانطور که از نامش مشخص است از خرما تولید می شود. شیره خرما هم به صورت سنتی و هم به صورت صنعتی و کارخانه ای تولید می شود، خرما میوه پرخاصیت و صادراتی است. شیره درون خرما را طی فرآیندی جدا می کنند که به آن شیره خرما می گویند، یکی از برندهای معروف این محصول شیره خرما ژوکا است که صادرات عمده آن به کشورهای زیادی صورت می گیرد.

صادرات شیره خرما مرغوب ژوکا بصورت عمده ای

خصوصیات یک شیره خرمای خوب

خصوصیات یک شیره خرمای خوب خرما در جنوب کشور و همچنین مناطق شرجی و گرم بیشترین تولید و به عبارتی کاشت و برداشت را دارد. از این میوه لذیذ و خوشمزه شیره ای به نام شیره خرما گرفته می شود که مصرف آن برای تضمین سلامت ما بی نظیر و موثر است، هر چه یک خرما درشت، گوشتی، آبدار و مرطوب تر باشد شیره بیشتری دارد و برای شیره گیری مناسب است، یک شیره خرمای خوب باید در بسته بندی کاملا بهداشتی و استاندارد باشد و از رنگ و طعم خوب و مطلوبی برخوردار باشد.

مصرف خرما سبب رفع کم خونی و فقر آهن می شود زیرا دارای مقادیر زیادی آهن در درون خود می باشد. اگر دچار فقر آهن و کم خونی هستید خرما و شیره آن فراموش نشود. به علاوه شیره خرما می تواند مشکل فشار خون و نوسانات فشار را رفع کند و آن را تنظیم و کنترل نماید. همچنین خون رسانی و گردش خون در رگ ها و شریان های قلبی و عروقی با مصرف خرما و شیره آن فوق آلعاده عمل می کنند.

اگر دچار ضعف و بی حالی هستید سریعا به نزدیکترین شعبه فروش شیره خرما مراجعه کنید و این محصول را خریداری و مصرف فرمایید تا خودتان متوجه تغییر حالات روحی و جسمی خود و افزایش انرژی در جسمتان شوید. طبع شیره خرما گرم و خشک و سرشار از املاح و مواد معدنی نظیر فسفر، آهن، فیبر و کلسیم می باشد که سبب تقویت حافظه، رفع درد های مفصلی و التهابات عضلانی و مشکلات پوکی استخوان می شود. با توجه به داشتن مقادیری از فیبر یک ملین قوی برای کسانی است که مشکل یبوست دارند و از این مشکل رنج می برند.

تولید شیره خرما ژوکا به قیمت عمده

تولید شیره خرما ژوکا به قیمت عمده شیره خرما صنعتی، در برند های مختلفی تولید و عرضه می شوند. که باید به برند های زرطلا و ژوکا اشاره کنیم که از نظر کیفیت، بسته بندی و قیمت سر آمد هستند. خرمای دشتستان از خرماهای مرغوب کشور است که دارای شیره زیادی در خود می باشد. هم خرما و هم شیره آن بطور گسترده در سطح کشور به فروش می رسد. تولید شیره خرمای ژوکا به قیمت عمده و مناسبی صورت می گیرد و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *