تولید شیره خرما زاهدی به صورت عمده ای

شاید بحث کردن درباره خرما و فواید آن برای ما زیاد لازم نباشد چون اکثر مردم درباره فواید و خواص کم نظیر آن آگاهی دارند. خرما میوه ای پر خاصیت و سرشار از انرژی ویتامین و فیبرها میباشد و از فرآوری آن محصولات متنوعی حاصل می‌شود یکی از این محصولات شیره خرما هست که کاربرد فراوانی دارد و از انواع خرماها تهیه می‌شود. در اینجا با شما درباره شیره خرما زاهدی سخن خواهیم گفت.

تولید شیره خرما زاهدی به صورت عمده ای

شناخت بهترین نوع شیره خرما خالص

شناخت بهترین نوع شیره خرما خالص خرما انواع مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان خرمای زاهدی،. خرمای پیارم، خرمای بم، خرمای ربی و خرمای شاهانی را نام برد.

این میوه به عنوان غذایی کم حجم و انرژی زا برای کودکان، بانوان باردار، ورزشکاران و کوهنوردان و افراد کم انرژی به حساب می‌آید.

شیره خرما یکی از فرآورده های آن هست که کاربردهای فراوانی دارد از این شیره می‌توان به عنوان شیرین کننده در بسیاری از غذا ها و یا آشپزی استفاده کرد.

این شیره در قدیم به صورت سنتی تهیه میشد اما امروزه تهیه آن در کارخانجات مواد غذایی نیز رایج است. خرمای زاهدی یکی از انواع خرما هست که پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به شیره دارد زیرا ب اینکه شیره حاصل از این نوع خرما در مقایسه با انواع دیگر کمتر هست اما کیفیت آن بالاتر میباشد.

در تهیه شیره از این خرما باید توجه کرد که از خرماهای تازه استفاده شود که هیچ گونه کپک زدگی و طعم ماندگی ندهد. همچنین محصول نهایی نباید ناخالصی و ذرات بزرگ در داخل خود داشته باشد. غلظت شیره تولیدی باید متعادل باشد یعنی خیلی غلیظ و یا رقیق نباشد. چون شیره خرمای خیلی غلیظ مانندشیره انگور شکرک زده می‌شود.

طعم و بوی شیره خرمای تهیه شده باید مطبوع باشد و بهتر است در تهیه آن از هیچ نوع افزودنی استفاده نشود تا محصول حاصل کاملا طبیعی باشد.

همچنین این محصول باید در ظروف مناسب و بهداشتی بسته بندی شود تا آلودگی های فیزیکی و شیمیایی روی آن تاثیر نگذارد.

قیمت شیره خرما زاهدی در سال 1400

قیمت شیره خرما زاهدی در سال 1400 قیمت شیره خرمای زاهدی در سال 1400 کاملا بستگی به قیمت عرضه خود خرما دارد. چون ماده اولیه عمده این محصول خرما هست. نیروی انسانی و لازم برای بسته بندی و حمل و نقل نیز از هزینه های تولید به حساب میایند.

برای تهیه شیره خرما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت باید مراکز معتبر تولید و پخش این محصول را شناسایی کرد سپس اقدام نمود تا خریدی مطمئن از لحاظ بهداشتی بودن و خالص بودن محصول خریداری شده داشته باشیم. در نهایت پیشنهاد میکنم از مشاوران خبره9 ما در این زمینه یاری بگیرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *