پخش مستقیم خرمای درجه یک در خوزستان

خرما یکی از محصولات تولیدی و صادراتی کشور است و سایر خرمای درجه یک خوزستان نقش مهمی در صادرات دارند. خرما از دیرباز به عنوان منبع انرژی شناخته می شود و متخصصان تغذیه معتقدند استفاده از آن برای همه مفید است. از این رو واحد پخش مستقیم خرمای درجه یک در خوزستان این محصول را با قیمت مناسب روانه بازار می کند.

پخش مستقیم خرمای درجه یک در خوزستان

کدام نوع خرما در بازار فراوان تر است؟

کدام نوع خرما در بازار فراوان تر است؟ در واقع دامنه فراوانی خرمای موجود در ایران و بازار جهانی کم نیست. بر اساس برخی منابع، بیش از چهارصد نوع خرما در ایران وجود دارد اما چهل الی پنجاه نمونه از این نوع خرما توسط اکثر مردم استفاده شده یا شناخته شده است. این مشکل با این واقعیت تشدید می شود که برخی از مدل های خرما با آرم شرکت های تجاری در ایران موجود است. در واقع خرما یکی از مهم ترین محصولات کشاورزی ایران است و همه ساله به مقدار زیاد به کشورهای مختلف دنیا صادر می شود.

البته برخی از انواع خرما به ویژه از کشورهای عراق، عربستان و مصر در حال ورود به بازار ایران هستند. با این تعریف، نوع خرما الزاما باید به کیفیت آن کمک کند. این بدان معناست که خرماها کیفیت یکسانی ندارند و با یکدیگر تفاوت دارند و اکنون با استفاده از استحکام و تازگی خرما می توان این تفاوت ها را بر اساس خرما دسته بندی کرد.

خرما پیارم، خرما برحی و … از خرماهایی می باشند که در بازار فراوان تر هستند و مشتریان زیادی اقدام به خرید این نوع از خرما می کنند، که بیشتر در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری تولید می شوند. این میوه مغذی و سالم بافت متفاوتی دارد و به صورت خشک و نرم موجود می باشد.

مشخصه های ظاهری یک خرمای مرغوب

مشخصه های ظاهری یک خرمای مرغوب اولین نکته این است که اگر در این صنعت تازه کار هستید و به فروشنده خود کاملا اعتماد ندارید. مشخص نیست که این خرما در چه شرایطی کاشته و حمل شده است. به همین دلیل بهتر است به یک فروشگاه خرما بسته بندی شده بروید. هنگام خرید خرمای بسته بندی شده دقت کنید که خرما فشرده یا چسبیده نباشد. یکی از نشانه های قدیمی بودن میزان قند خرما می باشد.

علاوه بر این، مطمئن شوید که بسته بندی حاوی اجسام عمیق مانند گیاهان یا زباله های کوچک نباشد. این ممکن است به دلیل خرما بسته بندی غیر تولیدی باشد. اگر قصد خرید در سطح حرفه ای تری دارید، هنگام خرید خرما به رنگ آن توجه کنید. درست است که هر نوع خرما ویژگی های خاص خود را دارد، پس بهتر است بدانید که این نوع خرما چه رنگی باید باشد. پوست خرمای پیارم نازک و کاملا به گوشت چسبیده است، بنابراین ظاهر خوبی دارد.

هنگام خرید خرما پیارم، باید ظاهر آن را در نظر بگیرید. معمولا در خرما مرغوب، مقدار زیادی چسبندگی به هسته گوشت وجود دارد. هر چه میوه بلندتر و تیره تر باشد، درجه آن بالاتر است. انواع پیارم را خرمای خشک یا خرمای شکلاتی ایرانی می نامند و قیمت آن نسبت به انواع دیگر بیشتر است. به دلیل قند خوب این خرما، افراد دیابتی می توانند از آن در برنامه غذایی روزانه خود استفاده کنند.

بهترین نوع بسته بندی خرما برای صادرات دریایی

بهترین نوع بسته بندی خرما برای صادرات دریایی ایران هم اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما و یکی از سه صادرکننده بزرگ خرما در جهان است که توجه به بسته بندی خرمای صادراتی را مهم می کند. از این رو با توجه به نرخ دلار قیمت خرما نسبت به حجم صادرات بسیار پایین است که یکی از مهمترین و عمده ترین دلایل عدم توجه کافی به بسته بندی خرما است. در صورتی که سایر کشورهای صادرکننده خرما با وزن کمتر صادراتی ارزش افزوده بیشتری تولید می کنند و با بسته بندی مناسب درآمد بیشتری از این محصول به دست می آورند.

در رقابت محصولات غذایی در بازار جهانی، بسته بندی عنصر مهمی از بازاریابی محسوب می شود که مصرف کنندگان را به تمایل برای خرید محصول سوق می دهد. از این رو رقابت زیادی در این زمینه وجود دارد و شرکت ها به طور مداوم بسته بندی محصولات خود را بهبود می بخشند تا با سایرین قابل رقابت باشند. محصولات خرما نیز از این قاعده مستثنی نیستند و عرضه کنندگان به طور مداوم بسته بندی صادراتی خود را بهبود می بخشند تا به فروش بالاتری دست یابند.

به دلیل رقابت شدید بین کشورهای تولید کننده خرما برای افزایش نفوذ خود در بازار جهانی، کشورهای دیگر با داشتن زمین های زراعی و کم خرما مجبور است بسته بندی خود را بهبود بخشد زیرا می تواند از صادرات خرما از راه دریایی ارز آوری خوبی داشته باشد.

از این رو اکثر خرمای صادراتی ایران در بسته بندی های کوچک ده کیلوگرمی از طریق دریا به کشورهای دیگر صادر می گردد و در بسته بندی های کوچک با همان برچسب کشورهای صادر کننده مجددا به سایر نقاط جهان صادر می شود. از این رو می توانید صفر تا صد صادرات خرما بسته بندی برای صادرات دریایی را از بخش صادرات این محصول کسب نمایید.

قیمت خرید خرمای درجه یک ارزان در خوزستان

قیمت خرید خرمای درجه یک ارزان در خوزستان بسیاری از شرکت ها از برندهای مختلف برای خرید و فروش سایر خرماهای صادراتی استفاده می کنند. در خوزستان مراکز عمده فروشی خرما درجه یک ارزان جهرمی به سراسر کشور توزیع می گردد و با بسته بندی ویژه به کشورهای دیگر نیز صادر می گردد. توجه داشته باشید بهترین نخلستان های استان خوزستان توسط مرکز فروش خرما لولو عمده با سابقه صادرات خرما اداره می شود که خرما را بدون واسطه به قیمت روز به فروش می رساند.

در هنگام خرید این محصول نه تنها به ظاهر آن توجه می کنیم، بلکه به چسبیده بودن آن به هسته گوشت خرما نیز توجه می کنیم. در نتیجه خرمای مرغوب خوزستان بین گوشت تکان نمی خورد و کاملا به آن می چسبد. هنگام خرید یک خرما، معمولا چندین خرما را به صورت تصادفی باز کنید تا از سلامت درون اطمینان حاصل شود.

این به دلیل این واقعیت است که دید خرما برای تمایز بین تغییر اقلیم میوه و کیفیت صادرات ضعیف است. با این حال، هیچ تغییر قابل توجهی در کیفیت و طعم مشاهده نمی شود. اگر می خواهید خرمای صادراتی خوزستان را با قیمت عمده تهیه کنید، می توانید با اطلاع مسئولان فروش مجموعه، خرما را پیش خرید کنید. این به شما امکان می دهد خرمای درجه یک را مستقیما از باغداران و کشاورزان خریداری کنید. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت خرید خرمای درجه یک ارزان در خوزستان به سایت فروش محصول مراجعه نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *