قیمت ارزان خرما ربی باکیفیت در بلوچستان

خرما ربی بلوچستان، یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین ، انواع خرما بوده که هر ساله به مقدار زیاد، در بازارهای داخلی و خارجی به مصرف علاقمندان به این میوه می رسد. خرما ربی در بین مردم ایران ناشناخته مانده است، این در حالی است که این خرما از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. چنانچه شما نیز مایل به تهیه این خرمای مغذی و خوش طعم هستید، سفارش خرید خود را در سابت ثبت کنید.

قیمت ارزان خرما ربی باکیفیت در بلوچستان

معرفی ارزان ترین خرمای موجود در بازار

معرفی ارزان ترین خرمای موجود در بازار

خرما ربی یکی از با کیفیت ترین و خوشمزه ترین انواع خرمای ایران است. این خرما در استان سیستان و بلوچستان در سطح وسیعی کشت می شود. بیشترین میزان تولید خرما ربی، در شهرهای زابل، چابهار ،ایرانشهر و سراوان می باشد، که از بین این شهرها، مرغوب ترین نوع خرمای ربی، در شهرستان سراوان کشت می گردد.

رطب خرما ربی سبز تیره است و خرمای آن دارای رنگی مابین سیاه و قهوه ای می باشد. این میوه مغذی دارای پوست نازک و چسبیده به گوشت می باشد . مناسب ترین موقع برای خرید خرما ربی، اوایل فصل پاییز است، چون میزان عرضه محصول در این هنگام زیاد است، درنتیجه قیمت آن پایین می آید.

از آنجا خرما ربی بسیار خوش طعم بوده و کیفیت بالایی دارد، طرفدارن زیادی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. از این رو سالانه مقادیر بالایی از این خرما از سیستان و بلوچستان به مقصد کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات خرما ربی به پاکستان، کشورهای عربی، کشورهای آسیای شرقی و همچنین کشورهای اروپایی انجام می شود.

به خاطر اینکه مراکز بسته بندی خرما، در استان سیستان و بلوچستان وجود ندارد، خرما ربی ایران، به شکل فله به پاکستان صادر می گردد، سپس در این کشور بسته بندی شده و با نام و برچسب پاکستان به نقاط مختلف جهان فرستاده می شود. این مسئله یک نقطه ضعف برای صنعت صادرات خرما در ایران محسوب می شود. در صورتی که اگر مراکز بسته بندی خرما ،در این استان وجود داشت، علاوه بر اشتغال زایی برای جوانان سیستانی، می توانست ارزآوری بسیاری را برای کشور داشته باشد.

توزیع خرما ربی با ارزان ترین قیمت در بلوچستان

توزیع خرما ربی با ارزان ترین قیمت در بلوچستان

خرما ربی به صورت فله و بسته بندی های یک کیلویی ، در فروشگاه اینترنتی آریان خرما به فروش می رسد. بسته بندی این محصول به صورت بهداشتی و به شکل پلاستیکی، کارتنی و غیره انجام شده، که با توجه به نوع بسته بندی، قیمت خرما ربی نیز فرق می کند. خرماها کاملا سالم، بدون لهیدگی، و بدن مواد زائد از قبیل برگ و … هستند. اگر شما قصد خرید خرما ربی مرغوب و ارزان قیمت را دارید، می توانید از طریق وبسایت ما اقدام کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *