فروش خرمای مضافتی ارگانیک با قیمت ارزان

برای خرید خرمای مضافتی ارگانیک بهتر است از مراکزی خرید نمایید که محصولات خود را با قیمت ارزان و مناسب به فروش می رسانند. این مراکز انواع خرما را به طور مستقیم از تولید کنندگان خرما تهیه می کنند. حذف واسطه ها از فرآیند خرید و فروش محصول باعث می شود تا خرمای ارگانیک و با کیفیت ایرانی با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

فروش خرمای مضافتی ارگانیک با قیمت ارزان

اصول بسته بندی صحیح خرما برای صادرات

اصول بسته بندی صحیح خرما برای صادرات بسته بندی خرما اولین نکته ای است که هنگام خرید توجه مشتریان را به خود جلب می کند. ظروف زیبای مورد استفاده برای بسته بندی خرما، ارزش آن را در بازار صادرات افزایش داده و سود بیشتری به همراه دارد.

اولین اصل برای بسته بندی خرما، استفاده از بسته بندی است که از ورود هوا و رطوبت جلوگیری کند. در صورت ورود رطوبت، خرما به سرعت آسیب دیده و غیرقابل استفاده می شود. بسته بندی مناسب برای صادرات بسیار اهمیت دارد چرا که در صادرات مسیر طولانی پیموده می شود.

دومین نکته قیمت بسته بندی مورد استفاده برای خرما است. صادرات خرما هزینه زیادی در بر دارد. به همین دلیل باید از ظروفی استفاده کرد که قیمت مناسبی داشته باشد و باعث کاهش سود تولید کننده، نشود. نکته بعدی وزن بسته ها است. باید از بسته بندی استفاده شود که سبک باشد و حمل و نقل را سخت نکند. بسته بندی سطلی یکی از بسته بندی های مناسب صادرات است چرا که هم وزن مناسبی دارد و هم قیمت آن کمتر از انواع دیگر است.برای بسته بندی خرماهای خشک مانند خرما زاهدی یا خرما خاصویی می توان از پاکت های کاغذی کرافت و مقوایی استفاده کرد. ظروف فلزی و ظروف کریستالی مناسب خرما های شیره دار مانند خرمای مضافتی صادراتی است که ظاهر خرما حفظ می شود. علاوه بر این ظروف فلزی و کریستال در طرح ها و اندازه های مختلف عرضه می شوند.

تولید کنندگان ایرانی برای رقابت با دیگر کشورهای تولید کننده خرما، باید از بسته بندی های صحیح و جذاب استفاده کنند تا بتوانند بازار خارجی خرما را نیز به دست خود بگیرند و اولین صادر کننده خرما در جهان باشند.

بزرگترین تولیدکننده خرمای مضافتی ارگانیک در کشور

بزرگترین تولیدکننده خرمای مضافتی ارگانیک در کشور بزرگترین تولید کنندگان خرمای مضافتی ارگانیک در کشور، استان های جنوبی کشور هستند. برای خرید خرما ارگانیک شما می توانید از طریق مراکزی اقدام نمایید که با تولید کننده خرما در ارتباط هستند و محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسانند.

شما می توانید انواع خرما مورد نیاز خود را در بسته بندی های مختلف و وزن های متفاوت از طریق این مجموعه خریداری نمایید. سفارشات شما از بهترین انواع خرما ارگانیک تهیه و در کوتاه ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *