قیمت خرید خرما سه کیلویی در فروشگاه های معتبر

خرما از جمله میوه های پر مصرف و با خاصیت فراوان است. از این میوه علاوه بر مصرف آن به صورت خوراکی، فراوری های زیادی از جمله شیره خرما، خمیر خرما، کنجاله خرما و… به دست می آید. از این رو با توجه به نیاز داخلی به این میوه‌ ی بهشتی مراکز فروش و فروشگاه های معتبر انواع خرما، درصدد تامین این نیاز بازار، به صورت قیمت خرید مناسب و اقتصادی خرما سه کیلویی در سطح بازار هستند.

قیمت خرید خرما سه کیلویی در فروشگاه های معتبر

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خرما

بررسی عوامل موثر بر کیفیت خرما

تنوع نژاد خرما در ایران بسیار بالا است. از جمله خرما بم، خرما زرد عسلی کبکاب، خرما مضافتی، خرما شاهرودی، خرما زاهدی و… هر یک از این خرماها از لحاظ ظاهری و نوعی طعم و مزه متفاوت می باشند، اما موضوعی که در اینجا مطرح است، کیفیت بالای هر یک از این خرما‌ ها می باشد که علاوه بر افزایش فروش آن، یکی از رکن های اساسی برای صادرات انواع خرما می باشد. با توجه به این موضوع در ادامه به عوامل موثر بر کیفیت خرما پرداخته می‌شود.

نحوه‌ی پرورش خرما: همان طور که می دانید، تولید محصولات کشاورزی و انواع میوه باید زیر نظر متخصصان کشاورزی صورت گیرد که این امر شامل کشاورز با مهارت ، استفاده از ابزارآلات کشاورزی بروز دنیا و در نظر گرفتن استاندارد‌های لازم در کود دهی و پرورش نخلستان های خرما می باشد.

نحوه‌ی انبارداری و ذخیره‌سازی خرما: یکی دیگر از عوامل موثر بر کیفیت خرما، نحوه‌ی ذخیره سازی آن می باشد. بین زمان فروش و چیدن خرما مدت زمان معینی وجود دارد که به آن زمان انبارداری می گویند که بسیار بر کیفیت خرما اثر گذار است. دمای محیط، نحوه‌ی بسته بندی و محل ذخیره سازی بر حسب استاندارد‌های لازم و بهداشتی از جمله فاکتورهای مهم در انبارداری خرما می باشد.

صادرات خرما سه کیلویی به کشور های همجوار

صادرات خرما سه کیلویی به کشور های همجوار

فروش و صادرات خرما سه کیلویی به کشورهای همجوار، از طریق نمایندگی های پخش و فروش آن انجام می شود. نمایندگی های فوق پس از تولید این محصول توسط تولیدکنندگان اقدام به خریداری آن نموده و به صورت گسترده از طریق شعب فعال خود و اخذ مجوزهای رسمی برا صادرات، در اقصی نقاط جهان اقدام به فروش می کنند.

نمایندگی های فوق دارای درگاه های اینترنتی معتبری نیز هستند و با استفاده از این روش بهینه زمینه را برای عرضه و فروش غیر حضوری فراهم می آورند. فروش کالا و رساندن آن به دست متقاضیان محترم نیز یکی از دغدغه های مهم، در امر بازاریابی می باشد. بر این اساس همه خریداران و مصرف کنندگان این محصولات می توانند، با مراجعه به سایت مورد نظر این گروه، مشخصات کالای مصرفی خود را ارائه نموده، با دادن نشانی محل تحویل، در موعد مقرر آن را دریافت نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *