قیمت خرید خرما صادراتی بصورت بسته بندی در سال 1401

در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از خرما هستیم که هر یک از آن ها از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردارند و بازار خرید و فروش آن بسیار داغ می باشد. قیمت خرید خرما صادراتی بسته بندی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که از مهم‌ ترین آنها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم، اما شما با تهیه عمده آن ها می توانید خرید خود را به صرفه تر کنید.

قیمت خرید خرما صادراتی بصورت بسته بندی در سال 1401

معرفی انواع خرمای بسته بندی موجود در بازار

معرفی انواع خرمای بسته بندی موجود در بازار در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از انواع خرمای ایرانی هستیم که هر یک از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد، بهترین انواع خرما ها در قالب بسته‌بندی های ویژه ای ارائه می‌شوند و استقبال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد. یکی از این نمونه خرماها، خرمای کبکاب می‌باشد. خرمای کبکاب جزو ارقام با کیفیت خرما بوده که از رنگ قهوه ای تیره تا مشکی برخوردار می‌باشد‌

این نمونه خرما عمدتاً در استان بوشهر تهیه می‌ شود، بیشترین سطح زیر کشت خرمای کبکاب در منطقه دشتستان استان بوشهر می باشد، همچنین در شهرستان کازرون هم مورد کشت و کار قرار می‌گیرد. خارک خرمای کبکاب از مزه گسی برخوردار بوده و به همین دلیل استفاده چندانی ندارد و بیشتر به صورت رطب و خرما مورد مصرف قرار می گیرد. این خرما در اواسط ماه شهریور قابل برداشت است.

خرمای پیاروم نمونه ای دیگر از خرماهای بسته‌بندی با کیفیت بوده که در خانواده خرماهای نیمه خشک و گوشتی قرار دارد، معروفترین خرما در استان هرمزگان است، معمولاً این نمونه خرما در دامنه انتهای کوه‌های زاگرس در شمال هرمزگان کاشته می‌شود و به وسیله آبهای رودخانه ای منطقه آبیاری خواهد شد. این خرما به صورت ارگانیک تهیه شده است یعنی در فرآیند تولید آنها از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نخواهد شد، پوسته نازکی داشته و میوه گوشتی آن کاملاًچسبیده به هسته میوه می باشد.

عمده قند موجود در این نوع خرما از نوع فروکتوز بوده که به راحتی در متابولیسم بدن مصرف می‌شود.خرمای پیارم با ظاهر زیبا و طعم بسیار خوب، به‌عنوان قند مجاز مصرفی برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مناسب است.این خرما دیررس بوده و جزو گران‌ ترین میوه به حساب می آید.

عرضه بی واسطه خرما صادراتی بسته بندی با قیمت ارزان

عرضه بی واسطه خرما صادراتی بسته بندی با قیمت ارزان روش های کثیری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید خرمای بم خود را خریداری کنید یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع خرما می باشد، اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی‌شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می‌ توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین خرمای جنوبی‌ خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید، با این وجود دست واسطه ای در کار نیست و شما مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *