فروشندگان خرما زاهدی خشک درجه یک در تهران

مجموعه آریان با دارا بودن بهترین فروشندگان خرما زاهدی خشک درجه یک در تهران و دیگر استان ها توانسته است به یکی از بزرگترین تامین کنندگان خرما زاهدی خشک در سطح کشور تبدیل شود. فروشندگان این محصول همواره در صدد هستند تا با ایجاد تخفیفات ویژه، امکان خرید این محصول را برای تمام افراد جامعه فراهم نمایند.

فروشندگان خرما زاهدی خشک درجه یک در تهران

انواع خرما زاهدی ایران

انواع خرما زاهدی ایران خرما زاهدی در انواع و درجه کیفی متفاوتی در بازار موجود می باشد. این موضوع باعث شده تا خریداران بسته به بودجه خود و همچنین مشاغل مختلف بسته به نیاز خود بتوانند مناسب ترین محصول را تهیه نمایند.

خرما زاهدی خشک رتبه یک: این نوع خرما از بالا ترین کیفیت برخوردار می باشد و این موضوع باعث شده تا در بین خریداران بسبار محبوب باشد. رنگ این محصول قهوه ای روشن می باشد. البته لازم به ذکر است عمده استفاده از این خرما بیشتر در صنعت صادرات می باشد. کشور هایی زیادی از جمله افغانستان، روسیه و چین خواهان خرید خرمای زاهدی خشک درجه یک از ایران می باشند. علاوه بر این از خرما زاهدی درجه یک در صنعت شیرینی پزی نیز استفاده می شود.

خرما زاهدی خشک رتبه دو: عمده مصرف این نوع خرما در بازار های داخلی و شرکت های توزیع می باشد. فرق چندانی بین مزه و طعم خرما زاهدی خشک رتبه یک و خرما رتبه دو وجود ندارد بلکه تنها در شکل ظاهری و ابعاد با یک دیگر متفاوت هستند. علاوه بر این خرما زاهدی رتبه دو نسبت به خرما رتبه یک از قیمت پایین تری برخوردار می باشد.

خرما زاهدی خشک ضایعاتی: این نوع خرما همانطور که از نام آن پیدا است فاقد هرگونه کیفیتی می باشد و به هیچ عنوان جنبه صادراتی ندارد. این محصول در مصارف خوراکی دام و طیور مورد استفاده قرار می گیرد همچنین کارخانه هایی که در تولید سرکه و شیره خرما فعالیت دارند از عمده خریداران خرما زاهدی خشک ضایعاتی می باشند. شایان ذکر است در بعضی موارد مشاهده شده شرکت های تولید شیرینی و بیسکویت خرمایی نیز از این محصول خریداری می کنند.

3ویژگی مهم خرما خشک پیارم

خرما خشک پیارم به دلیل خشک بودن و نداشتن رطوبت زیادی در بافت خود از شرایط نگه داری راحت تری برخوردار می باشد و این ویژگی مهم باعث شده تا نسبت به دیگر خرما ها محبوبیت بیشتری در بین خریداران داشته باشد و همچنین یکی از بهترین گزینه جهت صادرات به دیگر کشور ها مخصوصا کشور های اروپایی باشد.

درخت خرما پیارم بیشترین مقاومت را در برابر کاهش دما، تغییر شرایط جوی، کم آبی و آفات دارد. این موضوع سبب شده تا درخت خرما پیارم نسبت به دیگر خرما ها بیشترین محصول را داشته باشد. در این راستا باغداران بسیاری در سال های اخیر به کشت این نوع خرما در مساحت زیادی از زمین های خود اقدام نموده اند.

خرما پیارم چه به صورت خشک و چه به صورت تازه، قیمت بالاتری نسبت به دیگر خرما ها دارد و این موضوع به دلیل کیفیت بالا، گوشت میوه بالا و صادراتی بودن این محصول می باشد. پوست براق و سایز کشیده‌ دانه‌‌ های خرما پیارم ظاهری لوکس به این محصول داده و باعث شده عمده تولیدات این خرما به دیگر کشور هر صادر گردد.

مهم ترین ویژگی خرما خشک پیارم خواص بی نظیر و ارزش غذایی بالای آن می باشد که باعث شده تا متخصصان تغذیه خوردن روزی یک عدد از این محصول را درمان بسیاری از بیماری ها بدانند. از مهم ترین خواص خرما خشک پیارم می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  1. بهبود عملکرد سیستم گوارشی
  2. پیشگیری از دیابت
  3. انرژی زا
  4. تقویت قوای جنسی مخصوصا در بین آقایان
  5. کاهش کلسترول بد خون
  6. تقویت حافظه
  7. درمان بیماری های عصبی
  8. منبعی غنی از بسیاری از ویتامین ها

خصوصیات ظاهری خرما چیپسی بسته بندی

خصوصیات ظاهری خرما چیپسی بسته بندی امروز به دلیل بالا رفتن تعداد افرادی که مشکل دیابت دارند استفاده از قند و شکر کاهش یافته و در مقابل تمایل به قند های طبیعی مانند خرما افزایش یافته است. جایگزین شدن خرما به جای قتد های مصنوعی باعث شده تا تولید کنندگان بسیاری را به سمت تغییر در تولید سنتی خرما و تولید شکل جدیدی از این محصول سوق دهد. محصولات مختلفی از جمله چیپس خرما و شیره خرما از این محصول تهیه می شود.

چیپس خرما یکی از فرآورده های تولیدی خرما می باشد که در واقع نوعی آجیل محسوب می شود و در میهمانی ها به عنوان گزینه ای جهت پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از خرما هایی که هسته آن ها جدا شده و کاملا خشک و رطوبت زدایی شده اند تولید می شود. رطوبت زدایی خرما در محیط های کاملا بهداشتی و طبق استاندارد های لازم باعث می شود تا ماندگاری محصول افزایش یابد.

طعم های به کار رفته در چیپس خرما در شکل ظاهری محصول تاثیرگذار می باشد به طور مثال چیپس خرمایی که با دارچین، آرد گندم و یا هل طعم دار شده اند در مقایسه با نوع ساده این محصول متفاوت می باشد. اندازه این محصول به دلیل برش هایی که در حین تولید انجام می شود متفاوت می باشد اما به طور کلی سایزی کوچک دارند و در ظرف آجیل با سایز دیگر خشکبار کاملا هماهنگ می باشند.

تولید چیپس خرما مستلزم رعایت نکات مهمی می باشد مثلا چیپس ها نبایند زیاد خشک شوند چرا که باعث می شود جویدن آن ها سخت باشد و به دندان فشار وارد کند همچنین نباید رطوبتی در بافت چیپس خرما وجود داشته باش زیرا باعث کپک زدن و فاسد شدن محصول می گردد.

از دیگر ویژگی های ظاهری چیپس خرما، رنگ قهوه ای و یکنواخت محصول می باشد. سطح چیپس خرما فاقد هرگونه کپک زدگی، آفت زدگی و لک می باشد. چیپس خرما طعمی کاملا مشابه به طعم خرما دارد و از کیفیت و ارزش غذایی خرما برخوردار می باشد. از این محصول علاوه بر مصارفی چون تنقلات، کنار چای، شیرینی پزی در بعضی خورشت ها که بیشتر در استان های جنوبی مرسوم می باشند مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین خرما خشک در کدام شهر تولید می شود

با آغاز گرمای فصل تابستان، برداشت انوع خرما نیز در استان های خرما خیز شروع می شود. همانطور که می دانید استان های جنوب کشور و مخصوصا استان هرمزگان قطب تولید انواع خرما از قبیل خرما خشک زاهدی می باشند. در واقع می توان گفته قسمت های کوهپایه ای این استان مناسب ترین شرایط جوی را برای پرورش خرما زاهدی خشک دارد.

طبق بررسی های صورت گرفته می توان عنوان کرد سالانه بیش از 140 هزار تن خرما در استان هرمزگان تولید می گردد که تقریبا 20 هزار تن از کل این آمار به خرما زاهدی خشک اختصاص دارد. نیمی از خرما های تولید شده مصرف داخلی دارد اما نیمی دیگر جهت صادرات به کشور های دور و نزدیک ارسال می گردد. صفر تا صد صادرات خرما توسط تولید کنندگان این محصول که اغلب باغداران می باشند انجام می گیرد.

استان هرمزگان به دلیل شرایط جوی گرم و خشک، خاک مناسب جهت پرورش خرما و همینطور بافت کوهپایه ای در بعضی مناطق دارد، یکی از بهترین مناطق جهت تولید انواع خرما در جهان می باشد. استان هرمزگان در رتبه سه الی چهار تولید خرما در بازار جهانی می باشد. البته باید یادآور شد زمان چیدن خرما ها در هر یک از شهر های استان هرمزگان متفاوت می باشد. در مناطقی که آب و هوای خنک تری نسبت به مناطق گرمتر دارد خرما دیرتر برداشت می شود.

مرجع فروش خرما زاهدی با کیفیت

مرجع فروش خرما زاهدی با کیفیت خریداران برای خرید خرما زاهدی با کیفیت و قیمت مناسب می توانند به مرجع فروش عمده خرما زاهدی مراجعه نمایند. اغلب افراد بر این باور هستند که برای انجام این کار حتما باید به جنوب کشور که قطب تولید انواع خرما می باشد سفر کنند اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات، شرایط دسترسی افراد به نیاز های مورد نیاز خود روز به روز راحت تر می شود.

در این راستا، مجموعه آریان با راه اندازی یک مرجع پخش خرما زاهدی خشک اینترنتی، بستری را ایجاد نموده تا خربداران بدون نیاز به صرف وقت و هزینه و تحمل ترافیک و آلودگی تنها با استفاده از گوشی موبایل خود، محصول مورد نظر را در حجم دلخواه درب منزل، محل کار، یا هر مکانی که خود تعیین می کنند تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی مجموعه آریان با وجود تیم مشاورانی که به صورت آنلاین و 24 ساعته مشغول به فعالیت می باشند، این امکان را فراهم نموده تا خریداران بتوانند هر زمان که نیاز داشتند با کارشناسان فروش و مشاوران این مجموعه ارتباط برقرار نمایند. در این روش دیگر نیاز نیست افراد مانند گذشته با صرف وقت و هزینه اضافی با مراجعه به مراکز فروش، اقدام به خرید نمایند.

این فروشگاه اینترنتی از تنوع محصولی بسیار زیادی برخوردار می باشد به همین دلیل خریداران گرامی قدرت انتخاب بیشتری مناسب با توان مالی و همینطور سلیقه و نیاز خود خواهند داشت. از جمله محصولات موجود در این فروشگاه شامل خرما زاهدی خشک کلوته، خرما زاهدی سدنا، خرما زاهدی عسلی، خرما زاهدی خشک سطلی، خرما زاهدی صادراتی بم، خرما شیرازی و غیره می باشد.

خریداران می توانند با تماس با مشاوران فروش این مجموعه که دارای سال ها تجربه در حوزه تولید و فروش خرما زاهدی خشک می باشند، محصول مورد نظر را با آسان ترین روش و صرف کمترین وقت و هزینه خریداری نمایند. علاوه بر این، مشاوران این مجموعه با توجه به حوزه و منطقه کاری خریداران و آگاهی از نیاز و سلیقه مردمان آن منطقه، متقاضی را در خرید محصولی مناسب با نیاز مشتریان خود راهنمایی خواهند کرد.

مراکز تولید خرما زاهدی درجه یک

مجموعه آریان با سال ها فعالیت در زمینه تولید انواع خرما به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز تولید خرما زاهدی درجه یک شناخته می شود البته شایان ذکر است فعالیت این مجموعه فقط مربوط به بازار داخلی ایران نمی شود و صادرات این محصول به کشور های همسایه و خاورمیانه را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مراکز تولید خرما زاهدی خشک در جهت ارتقای سطح تولیدات خود، از نیروی کار حرفه ای و متخصص و همچنین از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات و مرغوب ترین مواد اولیه به عنوان اصول اولیه و استاندارد های لازم خود استفاده می نماید. از این رو، می تواند خود را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان انواع خرما معرفی نماید.

در این مرکز تولیدی، نرخ های تعیین شده برای انواع خرما بسیار مناسب و رقابتی می باشد که این موضوع در نتیجه منجر به جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان شده است.

مرکز تولیدی خرما زاهدی درجه یک، همواره در تلاش است تا کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد و به بهترین شکل نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. شناخت از سلیقه و نیاز مشتریان باعث شده تا این مجموعه بتواند رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

مرکز تولیدی شیشه بلور با کمک نیرو های فعال و کوشا و از طرفی دیگر با استفاده از مجهز ترین دستگاه های تولیدی، اقدام به تولید به روز ترین محصولات موجود در بازار های جهانی در بالا ترین کیفیت نموده است.

خرید عمده خرما زاهدی خشک به قیمت استثنایی

خرید عمده خرما زاهدی خشک به قیمت استثنایی خرید خرما زاهدی خشک به قیمت استثنایی به شیوه های مختلفی انجام می پذیرد که جهت اشاره یکی از آن ها، می توان به خرید عمده خرما زاهدی خشک از تولید کننده اشاره کرد چرا که خرید عمده باعث حذف هزینه بسته بندی، حذف هزینه بارگیری و حمل و نقل چند باره و حذف تمام واسطه ها و درصد سود سهم آن ها می شود. از این رو، خریدار در حین خرید، محصول را با قیمتی استثنایی و نزدیک به قیمت کارخانه تهیه می کند. به همین دلیل، امروزه اغلب مشتریان خرید های عمده را به خرید های جزئی ترجیح می دهند.

مجموعه آریان به دلیل دسترسی آسانتر و سهولت در خرید مشتریان خود، اقدام به احداث تعدادی مراکز خرید عمده حضوری و همچنین وب سایت خرید عمده آنلاین نموده است. بدین رو، خریداران قادر می باشند به راحتی محصولات مورد نظر خود را در حجم دلخواه از این مجموعه که یکی از برترین تولید کنندگان خرما خشک زاهدی در سطح کشور می باشد تهیه نمایند.

خرید های عمده معمولا توسط فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و غیره انجام می پذیرد. در گذشته خریداران مجبور به مراجعه حضوری به مراکز خریدی می شدند که اغلب در دیگر استان ها وجود داشتند و این نیازمند به صرف وقت و هزینه زیادی داشت. مخصوصا با مشغله کاری افراد، امری سخت و دشوار بود اما امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و وجود امکان خرید عمده آنلاین، دیگر نیاز به مراجعه حضوری به مراکز خرید و صرف وقت و هزینه نمی باشد بلکه با نشستن در منزل و تنها با فشردن چند دکمه می توان محصول مورد نظر خود را سفارش داد و از حضور در خیابان های پر ترافیک و پر از آلودگی خلاص شد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *