بهترین عرضه کنندگان خرما کبکاب در جنوب

مجموعه آریان با عرضه انواع خرما در بازار های داخلی و خارجی توانسته است از نظر مشتریان خود یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما کبکاب جنوب و سایر استان ها شناخته شود. این مجموعه همیشه رضایت مشتریان و کیفیت محصولات خود را در اولیت قرار داده است.

بهترین عرضه کنندگان خرما کبکاب در جنوب

عوامل موثر بر کیفیت خرما کبکاب جنوب

عوامل موثر بر کیفیت خرما کبکاب جنوب طعم بی نظیر و بافت لطیف و پر گوشت خرما کبکاب جنوب باعث شده است تا بیشترین طرفدار را در بین خریداران به خود اختصاص دهد. اولین ویژگی در تشخیص کیفیت خرما کبکاب جنوب شکل ظاهری و ابعاد آن می باشد.

سایز خرما، بافت یکنواخت و لطیف، نداشتن هیچ گونه مزه ای ترش، رنگ درخشان، پوست نازک عدم شکرک زدگی و آفت از جمله مواردی می باشند که بیانگر کیفیت بالای خرما کبکاب می باشند. از اصلی ترین پارامتر های موثر بر کیفیت انواع خرما می توان به ایجاد کریستال در سطح خرما، آفت زدگی و ترشیدگی محصول اشاره کرد.

بسته بندی درست و استاندارد خرما از دیگر عوامل موثر بر کیفیت خرما کبکاب جنوب می باشد. بسته بندی استاندارد امکان آسیب رسیدن به محصول در هنگام بار گیری، حمل و نقل و تحویل بار را کاهش می دهد چرا که بسته بندی در مقابل فشار و ضربه به عنوان یک محافظ عمل می کند و مانع از آسیب به شکل ظاهری و افت کیفیت محصول می گردد.

علاوه بر این، در مقابل سرما عملکردی مانند یک عایق دارد و از یخ زدگی خرما کبکاب جنوب جلوگیری می کند چرا که خرما کبکاب به دلیل پر شیره بودن باید بلافاصله بعد از چیده شدن به سردخانه منتقل شود تا فاسد نشود. از این رو، اگر دارای بسته بندی استاندارد نباشد ممکن است دچار یخ زدگی در بافت ها شود که باعث کاهش کیفیت محصول می گردد. با رعایت موارد ذکر شده در بالا در نهایت خرما کبکاب عرضه شده در بازار بالا ترین کیفیت را دارا خواهد بود.

باز کردن بسته بندی خرما و دیدن کریستال هایی در اطراف و سطح خرما و یا مزه ترش آن می تواند اشتیاق هر کسی را برای خوردن خرما از بین ببرد. جلوگیری از بروز موارد ذکر شده در بالا کار سخت و دشواری نیست بلکه نیازمند به رعایت یک سری نکات می باشد. با رعایت اصول بهداشتی در حین چیدن خرما کبکاب جنوب و نصب تهویه در انبار و ایجاد دمایی مناسب از فاسد شدن و شکرک زدن محصول جلوگیری می کند.

در ادامه به ذکر موارد بیشتری می پردازیم که با رعایت آن ها می توان محصولی با کیفیتی مطلوب به بازار عرضه نمود.

  1. چیدن اصولی خرما و جمع آوری محصول با رعایت عدم آسیب به پوسته و بافت آن
  2. نصب تهویه و ایجاد مناسب ترین دما برای حفظ تازگی خرما کبکاب جنوب
  3. به کار گیری از روش های اصولی در زمان انبار کردن خرما. انبار کردن خرما در تناژ بالا ممکن است باعث ترشیدگی محصول گردد بنابراین تا جای ممکن بیش از دو ال سه ردیف محصول بر روی هم انباشته نشوند.
  4. استفاده از سموم آفت کش در کل فرآیند کاشت، داشت و برداشت و انبار کردن خرما
  5. استفاده از دستگاه های مجهز جهت چیدن خرما و در صورت برداشت دستی، افزایش سرعت چیدن و جمع آوری محصول چرا که سرعت پایین در چیدن و جمع آوری باعث کاهش کیفیت محصول می گردد.
  6. جدا کردن خرما های آسیب دیده از خرما های سالم زیرا ممکن است در زمان انبار شدن باعث فاسد شدن محصول گردد.
  7. بسته بندی با کیفیت که از آسیب به محصول جلوگیری کند.

انواع خرمای جیرفت کدامند؟

منطقه جیرفت به دلیل آب و هوا و خاک مناسب جهت کشت انواع خرما، سرزمینی خرما خیز می باشد. انواع مختلفی از خرما در این خطه کشت می شوند که بعضی از آن ها طرفداران زیادی را در داخل و خارج کشور به خود اختصاص داده اند. در ادامه مطلب به ذکر چند مورد از خرما های تولید شده در شهر جیرفت می پردازیم:

خرما مضافتی: این نوع خرما بی شک یکی از شناخته ترین و خوشمزه ترین نوع خرما در بین مصرف کنندگان می باشد. خرما مضافتی دارای رطوبت بالا و شیره بسیار زیادی می باشد و رنگ سیاه و قهوه ای تیره ای دارد اما اغلب به صورت رطب در بازار یافت می شود.

خرمای مضافتی را اغلب به نام شهرستان بم می شناسند اما یکی دیگر از شهر های تولید کننده خرمای مضافتی شهر جیرفت می باشد که این محصول را در بالا ترین درجه کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید.

خرما کلوته: این نوع خرما جز خرما های صادراتی می باشد که در شهر جیرفت تولید می گردد. این محصول به دو صورت رطب و خرما در بازار موجود می باشد. خرمای کلوته از نظر شکل ظاهری بالاترین شباهت را به خرمای مضافتی دارد. این شباهت به حدی می باشد که حتی مردم شهر جیرفت که یکی از تامین کنندگان خرمای مضافتی و کلوته هستند، نمی توانند آن دو را از یک دیگر تشخیص دهند. خرمای کلوته معمولا به صورت تازه و بلافاصله بعد از برداشت مصرف می شود چرا که بهترین طعم و مزه را در آن موقع دارد.

خرما مردار سنگ: این نوع خرما از نظر کیفیت، طعم و مزه در بالاترین رتبه قرار دارد و در بین خریداران از بیشترین محبوبیت برخوردار می باشد. شکل ظاهری و طعم بی نظیر این محصول به آن جنبه صادراتی بودن بخشیده است. بیشترین مقدار تولید خرمای مردار سنگ توسط کشور های اطراف و همچتین کشور های اروپایی خریداری می گردد.

ویژگی های خرما کبکاب شیره دار

ویژگی های خرما کبکاب شیره دار خرما کبکاب شیره دار به دلیل وجود شیره و رطوبت بالا در بافت آن از ماندگاری بالایی برخوردار نیست. علاوه بر این، این نوع خرما مقداری قند طبیعی را در خود جای داده است. قند موجود در بافت خرمای شیره دار، آنزیم های فاسد کننده محصول را فعال می کنند و این موضوع باعث می شود بافت خرما حالت اسیدی و مزه ای ترش به خود بگیرد. به همین دلیل خرمای شیره دار باید حتما در محیط های سرد و خنگ نگه داری شود تا روند فاسد شدن آن کاهش یابد.

بافت پر شیره خرما کبکاب شیره دار باعث شده تا این محصول به عنوان بهترین گزینه در بین دیگر خرما ها برای استفاده در صنعت تولید شیره مورد استفاده قرار گیرد. همچنین طعم بی نظیر این محصول باعث شده تا شیره تولید شده نهایی از این نوع خرما، طعمی فوق العاده داشته باشد و بهترین تغذیه برای کودکان و بزرگسالان در وعده صبحانه و میان وعده باشد

لازم به ذکر است عنوان کنیم بر خلاف تصور عموم خرما شیره دار نسبت به خرمای خشک از میزان قند کمتری برخوردار می باشد و برای افرادی که از مشکل دیابت رنج می برند نسبت به خرمای خشک گزینه بهتری می باشد. بافت پر شیره و مرطوب این نوع خرما این حس را تلقی می کند که سرشار از قند و ساکاروز باشد اما تحقیقات صورت گرفته توسط گروهی از متخصصان این طور نشان می دهد که یکی از ویژگی های خرما کبکاب شیره دار، مقدار قند پایین آن می باشد.

نکات مهم در تهیه انواع خرما کبکاب

مهم ترین نکته در هنگام تهیه انواع خرما کبکاب این موضوع می باشد که اگر در زمینه خرید و تشخیص کیفیت خرما تخصصی ندارید به هیچ وجه سراغ خرید خرما فله ای نروید. خرید خرما به صورت فله و بدون بسته بندی تنها در صورت مجاز می باشد که نسبت به فروشنده و رعایت نکات بهداشتی توسط وی کاملا مطمئن باشید چرا که این نوع خرما ها معمولا در شرایط کاملا غیر بهداشتی انبار و نگه داری می شوند و ممکن در معرض تماس با حشرات و دیگر حیوانات قرار گیرند.

اما در مقابل، خرما های بسته بندی شده در مراکز تولیدی که مجوز بهداشت و سیب سلامت را دارا می باشند تولید می گردند و در انبار و سوله های کاملا ایزوله شده نگهداری می شوند. خط تولید و بسته بندی خرما های بسته بندی شده کاملا ماشینی و بدون دخالت دست انسان می باشد که باعث بالا رفتن کیفیت محصول می گردد.

در هنگام دقت نمایید از خرید خرما های به هم فشرده شده خود داری کنید چرا که معمولا شیره این خرما ها به دلیل فشار زیاد کاملا از بافت محصول جدا شده اند.

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام تهیه خرما کبکاب جنوب مورد توجه قرار گیرد عدم وجود هر گونه شکرک در سطح و بافت خرما می باشد چرا که این موضوع نشان دهنده کهنه بودن محصول می باشد.

علاوه بر این، دقت نمایید تا ذرات خارجی از قبیل شاخه درخت، حشرات و غیره در بین خرما ها وجود نداشته باشد زیرا این مورد نشان دهنده این موضوع می باشد که خرما در مراکز غیر بهداشتی که مجوز لازم را دارا نمی باشند تولید شده اند.

ساده ترین روش برای اطمینان از خریدی با کیفیت این است که به تاریخ تولید و انقضای روی بسته بندی خرما کبکاب جنوب دقت نمایید.

تولید انواع خرما کبکاب صادراتی

تولید انواع خرما کبکاب صادراتی تولید انواع خرما کبکاب صادراتی در مجموعه آریان در بالاترین درجه کیفی انجام می پذیرد. البته شایان ذکر است حوزه کاری این مجموعه فقط معطوف به بازار داخلی ایران نمی باشد و صادرات این محصول به کشور های دور و نزدیک را نیز در لیست فعالیت های خود قرار داده است.

کارخانه های تولیدی خرما کبکاب صادراتی با هدف بالا بردن سطح کیفیت تولیدات خود، از نیروی کار متعهد و متخصص و علاوه بر این، از مجهز ترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می نماید تا محصولی با کیفیت را در بازار عرضه نماید. بدین رو، می تواند خود را یکی از قابل اعتماد ترین تولید کنندگان انواع خرما در سطح کشور معرفی بداند.

در مرکز تولیدی مجموعه آریان، قیمت های محاسبه شده برای انواع خرما بسیار مقرون به صرفه می باشد که این موضوع باعث جلب رضایت و اعتماد مشتریان شده است. مرکز تولیدی خرما کبکاب درجه یک، همیشه در صدد است تا با بالا بردن کیفیت محصولات خود، به بهترین شکل نیاز خریداران خود را برطرف سازد.

قیمت انواع خرما کبکاب درجه یک

خرما کبکاب درجه یک موجود در بازار از قیمت بسیار متفاوتی برخوردار می باشد. متفاوت بودن نرخ محصولات در بعضی مراکز فروش، قیمتی دروغین و به نوعی کلاه برداری می باشد اما در برخی موارد نیز بیانگر کیفیت و درجه یک بودن محصول می باشد.

به بیانی ساده تر، وقتی تولید کننده ای در مراحل پرورش، برداشت، بارگیری، حمل و نقل و نگه داری خرما کبکاب جنوب از مجهز ترین دستگاه ها استفاده کرده است و علاوه بر این از بهترین سموم و آفت کش، تهویه، کامیون های حمل و نقل بهره برده است این امکان برای این تولید کننده وجود ندارد که محصول تولید شده را با قیمتی همانند محصول تولیده شده در شرایط نامطلوب و غیر بهداشتی در بازار عرضه نماید.

اما با این حال مجموعه آریان همواره در تلاش است تا در حد ممکن خرما کبکاب درجه یک را با قیمتی مقرون به صرفه در بازار عرضه نماید تا قدرت تهیه آن از نظر مالی برای بیشتر افراد جامعه فراهم گردد.

خریداران عزیز جهت اطلاع از به روز ترین قیمت خرما کبکاب درجه یک موجود در بازار می توانند به وب سایت اینترنتی مجموعه آریان مراجعه نمایند و بعد از استعلام قیمت، نرخ ترخیص کاری، نحوه دریافت محصول و غیره، محصول مورد نظر را خریداری کنند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند با شماره های درج شده در صفحه اصلی تماس حاصل نمایند. مشاوران ما در این مجموعه همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزبزان و راهنمایی شما جهت خریدی مطمئن و آگاهانه هستند.

فروشنده برتر خرما کبکاب مرغوب در جنوب

فروشنده برتر خرما کبکاب مرغوب در جنوب مجموعه آریان مفتخر است اعلان نمایند از نظر مشتریان گرامی خود، عنوان فروشنده برتر خرما کبکاب مرغوب در جنوب و سایر استان ها را دریافت نموده است. البته لازم به ذکر است رضایت و اعتماد خریداران تنها با فروش محصولی با کیفیت به دست می آید که این مجموعه توانسته است در این موضوع به بهترین شکل عمل نماید.

فروشندگان در اغلب مواقع واسطه ای میان خریدار و تولید کنندگان می باشند اما در بعضی مواقع تولید کننده و فروشنده هر دو یک مرکز می باشند. در هنگام خرید محصول از مراکزی که هم تولید کننده می باشد و هم فروشنده، تا حدودی می توان اطمینان داشت محصولی مورد نظر از کیفیت قابل قبولی برخوردار است چرا که مدت زمان زیادی را بعد از برداشت در میان واسطه ها دست به دست نشده است بلکه مستقیما توسط تولید کننده به متقاضی رسیده است. این ویژگی مخصوصا در مورد محصولاتی از قبیل خرما کبکاب جنوب که به علت پر شیره بودن ممکن است زود فاسد شوند حائز اهمیت می باشد.

در مجموعه آریان انواع خرما از جمله خرما شاهانی ارزان، خرما مضافتی، خرما مضافتی تهران، خرما شاهانی تراریخته و غیره موجود می باشند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *