خرید ارزان خرمای مضافتی 

خرید ارزان خرمای مضافتی، با طعمی بی نظیر و کیفیتی سوپر عالی از این مرکز خرید امکان پذیر می باشد. این خرمای مضافتی ارزان، محصولی طبیعی و ممتاز از دلِ نخلستان های بم بوده، که به دلیل حذف ِواسطه ها، به صورت مستقیم قابل توزیع بوده و همین موضوع، قیمت آن را از کف ِ بازار خرما فروشان، نیز، پایین تر آورده است. طعمِ بسیار شیرین و لذیذ، ظاهری زیبا و شیک در کنارِ شیره فراوان، کسبه ی قدیمی و با تجربه ی این صنف را، از مشتریان قدیمی و همیشگی، مرواریدِ سیاه بم ساخته است.

خرید ارزان خرمای مضافتی 

محافظت در برابر التهاب با مصرف خرما

محافظت در برابر التهاب با مصرف خرما به بیانی ساده ، می توان التهاب را، واکنش طبیعی سیستم ایمنی بدن، به انواع مواردِ داخلی و یا بیرونی که به عنوان عاملِ آسیب رساننده، شناسایی می شوند، تعریف نمود.

در پاره ای از موارد، واکنش به برخی از این عوامل التهاب زا، توسطِ اندام و مجموعه ای که داخل بدن وجود دارد و قابل رویت نمی باشد، صورت گرفته، که در اصطلاح پزشکی، آن را التهابات داخلی، نامیده و در سایر موارد، که عضو یا ناحیه ی درگیر شده، در خارج از بدن انسان باشد ،آن را به واسطه ی اندام درگیر شده، نام گذاری می نمایند.( بعنوان نمونه، التهابات پوستی یا مثلاً التهاب چشم و غیره)

آنچه که، بیشتر از سایر موارد، در بین مردم، کلماتش به گوش رسیده و ادبیات آن مورد استفاده قرار می گیر، عباراتی مانند التهاب حاد، یا التهابات مزمن می باشد و در این رابطه لازم است بدانیم، تقسیم بندی صورت گرفته، تنها به دلیلِ مدت زمانِ حضور التهاب، در بدن می باشد؛ یعنی، التهاب حاد، دفعی ایجاد شده و با درمان های مربوطه، به سرعت، برطرف خواهد شد، اما، التهاب مزمن، از نوع داخلی یا بیرونی آن، برای مدت زمان بسیار زیادی است که در بیمار وجود دارد ودوره ی درمان آن از چند ماه فراتر بوده و ممکن است به چندین سال نیز بیانجامد.

برای در مان انواع التهابات، معمولاً، از دارو های شیمیایی زیادی، به فراخور نوع و میزان التهاب استفاده می گردد، اما، بنا به توصیه ی بسیاری از اطباء سنتی، از زمان های گذشته تا به حال، مصرفِ مستمر چند عدد خرما،در طول روز، به تنهایی، می تواند،نقش بسزایی، در درمان و یا پیشگیری از ابتلا به التهابات مختلف داشته باشد.

میوه ی خرما، به ویژه، خرمای مضافتی، دارای مقادیر فراوانی منیزیم، است که این ماده ی مهم و کار آمد، در کمتر خوراکی به اندازه ی میوه ی خرما یافت شده و البته به این راحی در دسترس می باشد.

منیزیم موجود در خرمای مضافتی، علاوه بر شارژ و نرمال سازی، سطحِ ضروری این ماده ی و مورد نیاز در بدن، به سلول ها و سیستم ایمنی بدن، کمک می نماید تا از درگیری بیش از حد، با انواع عوامل آلرژی زا و التهاب آفرین خودداری نموده و ضمن کاهش عوارض التهابی، اثر چشمگیری در کاهش طول درمان بیماران خواهد داشت.

خواص مصرف خرما در جلوگیری از حساسیت

واکنشی که سپر دفاعی و سیستم ایمنی بدن، به هنگام وارد شدنِ برخی از مواد حساسیت زا، در جریان خون و یا تماس با سطح بیرونی پوست، یا سایر اندام بیرونی از خود نشان می دهد را، به زبان ساده، حساسیت یا آلرژی می نامند.

معمولاً، نشانه های ظاهری این قبیل حساسیت ها، قرمزشدن وسوزش چشم، عطسه، سرفه و یا دانه های ریز و درشت در سطح پوست( به اصطلاح کهیر) می باشد و در برخی از افراد، ممکن است این آلرژی و عوارض آن،طولانی تر شود و نظم عادی و برنامه های روتین زندگی ایشان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

مکانیسم بدن، در واکنش به عوامل گوناگون آلرژی زا، به این صورت است که، مقداری آنتی بادی، به صورت کاملاً، ناخود آگاه و طبیعی، ترشح شده و به همین دلیل، واکنش های بیرونی آن( عطسه، سرفه و غیره) توسط ما قابل رویت می گردند.

در عالم پزشکی، تقریباً پاتن های مورد نیاز ، به صورت، داروهای شیمیایی خوراکی و یا تزریقی، (که مصرفِ برخی از آن ها ممکن است دارای عوارض جانبی نامطلوبی نیز باشند) برای درمان آلرژی وجود دارد اما همان طور که اشاره شده پایه ی تولیدِ همه آن ها شیمیایی بوده و احتمالاً، مصرف آن ها دارای تبعات دیگری نیز می باشد.

آفریدگار هستی، درمان طبیعی تمام بیماری های نوعِ بشر را، در عالم طبیعت قرار داده و این موضوع، توسط بسیاری از پزشکان، به ویژه طبیبان سنتی به کررات اثبات شده و برای درمان بیماران و امراض مختلف، در طول اعصار، مورد استفاده قرار گرفته است.

میوه خرما، بالاخص نوع مضافتی آن، دارای ماده عالی و بسیار حیاتی، به نام گوگرد آلی، می باشد، این ماده ی مغذی بسیار کمیاب بوده و به طور معمول در اغلب خوراکی هایی که در طول روز مصرف می نماییم یافت نمی شود.

گوگرد عالی که در خرما مضافتی وجود دارد، با خاصیت جادویی، منحصر به فرد و کم نظیر خود، سطح ایمنی بدن را، به حدِ قابل ملاحظه ای افزایش داده، و با تقویتِ سلول ها و دیگر عوامل تدافعی موجود در بدن، کمک می کند تا به نَرمی و بدون ایجاد هر گونه نشانه ظاهری آلرژی، با عوامل حساسیت زا مقابله شود.

خرما منبع غنی از مس

خرما منبع غنی از مس به طور میانگین، بدن هر شخص بالغ، در طول روز بین 100 تا 155 میلی گرم مس نیاز دارد؛ شاید این سوال برای خوانندگان گرامی پیش بیاید، که علت نیاز به مس، در بدن چه بوده و در واقع فایده مصرف مس چیست؟

مس، به عنوان یکی از مواد معدنی مهم و پر خاصت، دارای نقشه های زیادی در بدن به این شرح می باشد:

  • کمبود سطح مس در بدن، میزان جذب آن را کاهش داده و باعث بروز بیماری فقر آهن و همچنین ابتلا به سایر بیماری های جانبیِ ناشی از کمبود آهن،در بدن انسان می شود.
  • تسریع و تنظیم سوخت و ساز بدن، از جمله کار کرد های مهم این ماده می باشد.
  • سطح موجودِآدنوزین تری فسفات،در خون، که عهده دار تولید انرژی در بدن است، توسط مس، افزایش پیدا می کند.( کمبود آن باعث حس رخوت و خستگی در بدن میشود)
  • استحکام استخوان ها ، تحکیم و کار آیی بیشتر ِستون فقرات.
  • بالا بردن قدرت یادگیری، به علت تقویت سلول های مغزی.
  • تنظیم ترشح هورمون تسط غده ی تیروئید .

مو ارد یاد شده، بسیار مختصر و تیتر وار، بیان گردیده و تعداد زیادی، از کارکردها و نقش های مهمِّ مس، در بدن انسان وجود دارد که پرداختن به تمای آن ها از حوصله ی این بخش خارج می باشد.

با توجه به اهمیت و ویژگی های یادشده، بدیهی ترین سوالی که احتمالاً، به ذهنِ شما خواننده ی عزیز خطور می نماید، این است که، بهترین راه دریافتِ میزان لازم مس، برای سلامت بدن از چه طریقی امکان پذیرمی باشد؟

برای پاسخ به این سوال اساسی و حساس، تنها یک کلمه کافی است، جواب، میوه ی خرما می باشد؛ بله، این خرمای شیرین ، لذیذ و دوست داشتنی درای مقادیر زیادی مس بوده که طبق توصیه ی متخصصین حوزه تغذیه، مصرف تنها یکصد گرم خرما، در طول روز، می تواند 18 درصدِ نیاز بدن ما، به مس را، برطرف نماید.

خرمای مضافتی چه قدر ماندگاری دارد؟

در جهان، با توجه به اقلیم جغرافیایی و استعداد خاک، انواع گوناگونی از درختِ نخل، کاشته می شود، طبق آمار ِ موجود بیش از 200 نوع درخت نخل، در نخلستان های سراسر جهان وجود دارد و در کشور عزیزمان ایران نیز، انواع خرما مانند: خرما کبکابی، خرمای مضافتی سراوان و خرما پیارم اصل با کیفیت و ممتاز، تولید می شود، اما، در این میان، بهترین، خوشمزه ترین و با خاصیت ترین میوه ی خرما، از نخل های مضافتی به دست می آیند.

میوه ی خرمای مضافتی، نسبت به سایر انواع مشابه، دارای گوشتِ بیشتری بوده و از رطوبت بالاتری ( حدود 40 درصد) نیز، برخوردار است، در کنار این میزان رطوبتِ بالا ، شهد و شیره ی فراوان این میوه، سبب گردیده تا نگهداری از آن برای طولانی مدت، نیاز به شرایط ویژه و خاصی داشته باشد.

متخصصین سلامت و تغذیه، بهترین دمایی که باعث حفظ ِ خواص فوق العاده و کیفیت اولیه میوه ی خرما مضافتی برای مدت بیشتری می شود را بین چهار تا پنج درجه سانتی گراد اعلام نموده اند.

به همین منظور، توصیه شده است تا در صورت خرید و مصرف خرما برای مدت بیش از چند روز، این خرما در یخچال نگهداری شود، زیرا، گرمای بیش از حد محیط علوه برتبخیر آب موجود در بافت میوه ی خرما، خواص آن را نیز از بین برده و حتی استمرار این حالت می تواند سبب فساد خرما شود.

در صورت ایجادِ شرایط مناسب، که رعایت دمای 4 تا 5 درجه ی سانتی گرادی و محیطی عاری از هرگونه رطوبت می باشد، می توان خرما مضافتی را، حتی، برای مدت بیش از یک سال، نیز، نگهداری نمود.

شایان ذکر است، هرچه فاصله ی بین ِ برداشت و مصرفِ خرما مضافتی، برای خوردن، کمتر باشد، به مراتب، ارزش غذایی بیشتری داشته و میزانِ انرژی دریافتی، مواد مغذی و ویتامین های قابل جذبِ آن، توسط دستگاه گوارش، از سطح مطلوب تری، برخوردار خواهند بود.

فروش ویژه خرمای مضافتی 

فروش ویژه خرمای مضافتی  این مرکز، به منظور ِ جبران بخش اندکی از حسن اعتماد و حمایت های بی دریغ مشتریان محترم و گران قدر خود، اقدام به راه اندازی طرح فروشِ ویژه خرمای مضافتی بم، به مدت محدود نموده است.

کلیه ی خریداران ارجمند، می توانند از مزایای این فروش ویژه، که در ادامه به آن ها اشاره نموده ایم، برخوردار گردند:

  • به تمامی خرید ها، به صورت عمده و یا جزئی، تخفیف های ویژه و شگفت انگیزی تعلق خواهد گرفت.
  • قیمت ها بسیار منصفانه و پایین تر از سایر همکاران در نظر گرفته شده است.
  • هزینه های حمل، بارگیری و تحویل سفارش های عمده، برای تمامی نقاط کشور رایگان می باشد.
  • پرداخت چند مرحله ای( اعتباری و بلند مدت) برای سفارش های رقم بالا، برنامه ریزی شده است.
  • خرمای مضافتی شارژ شده برای فروش در این طرح، بهترین محصول نخلستان های بم بوده و از نظر کیفیت، یکی ازعالی ترین خرما مضافتی موجود در بازار می باشد.

مرکز خرید خرمای مضافتی 

بازارِ بسیار گسترده ی داخلی و خارجی خرمای مضافتی، که با حجم و گردش مالی بسیار زیادی نیز فعال می باشد، سبب گردیده تا؛ مراکزِ خرید فراوانی در اقصی نقاط کشور دائر شده و به مشتریان ارائه خدمات نمایند.

این مرکز، به عنوان یکی از قدیمی ترین مراکز خریدِ موجود در سطح کشور، مجموعه خدماتی را به مشتریان می دهد که در نوعِ خود، کم نظیر، بوده و به عنوان عاملی بسیار مهم، در تمایز با سایر مراکز محسوب می گردد.

برخی از خدمات اختصاصی این مرکز، شامل موارد زیر می باشد:

  • به علت اطمینان کامل و تضمینِ صد درصدی کیفیت اعلای خرما مضافتی قابل فروش،جنس فروخته شده نه تنها پس گرفته می شود، بلکه مبلغ سفارش وسایر هزینه های جانبی نیز به صورت آنی به حساب خریداران ناراضی ،مسترد خواهد شد.( بحمدالله، تا به حال، موردِ بتلا به نداشته ایم)
  • قیمت خرما رطب مضافتی بم و همچنین قیمت خرمای مضافتی کرمان، به صورتی گارانتی شده، که از کفِ بازار نیز، پایین تر می باشد.
  • امکان تحویل خرما،در اوزان مختلف، با انواع بسته بندی و یا تبلیغِ برندی خاص، با پایین ترین هزینه ی ممکن، موجود می باشد.
  • ارسال رایگان کلیه ی سفارش های تناژ بالا، حتی، به دور افتاده ترین نقاط کشور.
  • ارائه تخفیفات خوب واساسی به مشتریان دائم.
  • در نظر گرفتن تمهیداتِ ویژه، برای پرداخت مبالغِ سفارش ها در اقساط بلند مدت.

عرضه مستقیم خرمای مضافتی 

عرضه مستقیم خرمای مضافتی  استقبال بیش از حدِّ مصرف کنندگانِ خرمای مضافتی، سبب گردیده تا بسیاری از واحد های فروش، در اقصی نقاط کشور تاسیس، و در این حوزه فعالیت نمایند، البته، تعداد زیادی از این مراکز، به دلیل عدم دسترسی و ارتباط مستقبم، با تولید کنندگان ِاصلی خرما، که اکثراً، در در شهرستان های بم، کرمان ویا زاهدان، می باشند، مجبور هستند، بارِ خرمای توزیعی خود را، از طریق چندین واسطه دریافت نمایند.

حضورِ واسطه های متعدد، در مسیرِ فروش خرما، علاوه بر آن که ممکن است، باعثِ ایجاد مشکلاتی در کیفیتِ اولیه خرما شود، احتمال دارد هزینه های تمام شده را نیز افزایش داده، و خریداران را مجبور نماید تا مبالغِ بیشتری برای خرید آن پرداخت نمایند.

خدمت گزارن شما، در این مرکز عرضه خرما مضافتی، در راستای توزیع خرما، با قیمتی منصفانه و کمک به اقتصاد خانوارهای ایرانی، در مسیری پر چالش و طاقت فرسا، که با مشکلات خاص و عدیده ی زیادی همراه بوده، بحمدالله موفق شدند تا ، کلیه ی واسطه ها ی موجود در این مسیر را حذف، و محصولِ خرما مضافتی درجه یک را، مستقیماً، از نخلستان های سرسبز، به دستان شما عزیزان برسانند.

برای خدمت رسانی بیشتر ، و ایجاد ِ شرایط سهل و کم هزینه ی برای سفارش های خرید، همکاران ما، مشخصات کامل و تصاویر دقیق و واضح ِ،تمای خرماهای مضافتی آماده برای توزیع را، در بستر کانال های ارتباطی ما در فضای مجازی و همچنین سایت اینترنتی قرار داده اند، تا مشتریان گران قدر، با صرف کم ترین زمان و انرژی لازم، ضمن مشاهده ی محصولات، سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت نمایند.

همکاران ما، تمهیداتی را در نظر گرفته اند تا کلیه سفارش ها، در حد اقل زمان ممکن، و در مکانِ تعیین شده، توسط ِمشتریان محترم، در اقصی نقاط کشور، به ایشان تحویل گردد.

در ضمن، چنانچه تمایل دارید، برای رفع سوالات ، ابهامات احتمالی و یا اخذِ مشاوره های فنی و تخصصی، در ستای سفارش خرما مضافتی، علاوه بر، بر قراری تماس تلفنی با کارشناسان این مرکز توزیع خرما، در ساعات اداری، می توانید مراتب را، از طریق بخش گفتگوی آنلاین در سایت، نیز پیگیری فرمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *