قیمت عمده خرما پيارم بدون هسته در مراکز فروش

خرما نوعی میوه بسیار پر خاصیت و مقوی است که مصرف روزانه و مستمر آن سبب افزایش سلامتی و طول عمر انسان می شود. فروشندگان و توزیع‌ کنندگان خرما، بهترین و با کیفیت ترین نوع خرما پيارم بدون هسته زا در مراکز فروش این محصول با قیمت عمده به فروش می‌رسانند. خرید به قیمت عمده، این فرصت ویژه را به خریدار می دهد که با صرف هزینه کمتر، میزان بیشتری از محصول را خریداری کند.

قیمت عمده خرما پيارم بدون هسته در مراکز فروش

مقایسه قیمت انواع خرما پيارم بدون هسته موجود در بازار

مقایسه قیمت انواع خرما پيارم بدون هسته موجود در بازار خرمای پیارم، نوعی خرما است که در ناحیه حاجی آباد واقع در شهر هرمزگان، تولید و عرضه می‌ شود. خرمای پیارم دارای دو نوع هسته دار و بدون هسته می باشد. نوع بدون هسته خرمای پیارم در قیمت‌های متفاوت در بازار خرید و فروش این محصول، موجود می باشد. علت این اختلاف قیمت، اختلاف در کیفیت آن ها است. در ذیل این قسمت قصد داریم که به بررسی مقایسه قیمت انواع خرمای پیارم بدون هسته با توجه به کیفیت آن، بپردازیم.

  • خرمای پیارم درجه یک: خرمای پیارم بدون هسته درجه یک، گرانترین نوع این محصول می باشد. این خرما دارای سایز و اندازه درشت و همچنین عاری از هرگونه لکه خرابی و فساد می باشد و مناسب برای صادرات است.
  • خرمای پیارم درجه دو: خرمای پیارم بدون هسته درجه دو، نسبت به خرمای درجه یک، دارای سایز کوچکتری است و به همین دلیل از قیمت کمتری نیز برخوردار است اما از نظر ظاهر، شکل و همچنین کیفیت، کاملاً مشابه خرمای درجه یک هستند.
  • خرمای پیارم درجه سه: این خرما، نسبت به خرمای درجه یک و درجه دو از کیفیت و همچنین قیمت کمتری برخوردار است و ممکن است که مقداری خرابی و فساد در قسمت های مختلف آن مشاهده شود.

عوامل تعیین کننده قیمت خرمای پيارم صادراتی

عوامل تعیین کننده قیمت خرمای پيارم صادراتی خرمای پيارم صادراتی بهترین و با کیفیت ترین نوع خرمای پیارم می باشد. عوامل مختلفی بر تعیین قیمت این خرما، تاثیرگذار می باشد. در این قسمت از مقاله قصد داریم که به بررسی عوامل تعیین کننده قیمت خرمای پیاروم صادراتی بپردازیم.

  • میزان عرضه: اولین و مهمترین عامل در تعیین قیمت خرمای پیارم صادراتی، میزان عرضه آن می باشد‌ در فصل برداشت این محصول، به دلیل عرضه بالا، قیمت این خرما نیز کاهش می یابد
  • میزان تقاضا: میزان تقاضا از عوامل تاثیرگذار دیگر بر قیمت خرمای پیارم است در روزهای خاصی از سال، مانند ایام ماه رمضان که میزان تقاضا بیشتر است، قیمت این خرما، افزایش می یابد.
  • خرید عمده و یا جزئی: از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرمای پیارم صادراتی، خرید عمده و یا جزئی آن می باشد. مسلماً خرید به صورت عمده هزینه کمتری را برای خریدار دربر دارد.
  • خرید مستقیم یا با واسطه: اگر خرمای پیارم صادراتی به صورت مستقیم از تولید کننده اصلی، خریداری شود، از قیمت کمتری برخوردار است.
  • خرید به صورت فله ای و یا بسته بندی: خرید خرمای پیارم صادراتی به صورت بسته بندی شده نسبت به نوع فله ای آن هزینه بیشتری را برای خریدار دارد.

قیمت مناسب خرما پيارم بدون هسته اعلا در ایران

قیمت مناسب خرما پيارم بدون هسته اعلا در ایران انواع خرمای پیارم بدون هسته اعلا و با کیفیت در ایران با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه به فروش می‌رسد. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصول، خریداران و مصرف‌کنندگان خارجی نیز تمایل زیادی به خرید خرما بدون هسته از ایران دارند و به همین دلیل این خرما، به یک محصول صادراتی ارز آور و سوده در کشور، تبدیل شده است.

برای خرید انواع خرما پیارم بوشهر، خرما پیارم بندرعباس و دیگر انواع خرمای پیارم بدون هسته، می‌توانید به صورت حضوری به مراکز خرید و فروش این محصول در سراسر کشور، مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و کیفیت آن را از زوایای مختلف بررسی نمایید و پس از اطمینان از کیفیت محصول، آن را خریداری کنید. همچنین می توانید به صورت آنلاین و اینترنتی به سایت های معتبر فروش این محصول، وارد شده و محصول مورد نیاز خود را از میان انبوه محصولات موجود در سایت، انتخاب کرده و خریداری نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *