خرید عمده خرمای کبکاب لاکی با تخفیف

خرید خرمای کبکاب لاکی عمده با تخفیف، به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است، چون مشتریان می توانند از سراسر کشور به راحتی و با اطمینان کامل از کیفیت و قیمت محصول را تهیه کنند. خرما کبکاب، رنگ متمایل به قهوه ای تیره دارد و حدود 15 گرم وزن هر عدد آن می باشد، خواستگاه اصلی این نوع خرما کازرون و یا بزازجان است و از خرما های نیمه خشک محسوب می شود.

خرید عمده خرمای کبکاب لاکی با تخفیف

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات خرما

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات خرما برای افزایش سود حاصل از صادرات خرما، راهکارهای مختلفی وجود دارد. اولین راهکار توجه به کیفیت بالای محصول می باشد، برای این منظور تولید کنندگان خرما باید تمام اصول و استاندارد های لازم را رعایت کنند تا محصول باکیفیت و مرغوبی را تولید نمایند.

دومین راهکار، برای افزایش سود حاصل از صادرات خرما، توجه به قیمت مناسب می باشد‌. انتخاب بسته بندی مناسب و شیک هم می تواند نقش بسزایی در افزایش صادرات داشته باشد، چون مشتریان در هنگام خرید، اولین نگاهشان به بسته بندی است و هر چه بسته بندی زیباتر و شیک تر باشد، می تواند لوکس بودن و باکیفیت بودن محصول را در نظر مشتری جلوه دهد. بنابرین کارخانه تولید خرما باید روی بسته بندی مناسب و زیبا مانور بیشتری بدهد.

توجه به علایق و ذائقه مشتریان خارجی هم یکی از راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات می باشد، به همین دلیل انواع نمونه های محصول باید صادر شود، تا مشتریان بتوانند مطابق با ذائقه و سلیقه خود بهترین نوع خرما را انتخاب کنند.

هر آنچه که باید از تجارت خرما ایرانی بدانیم

هر آنچه که باید از تجارت خرما ایرانی بدانیم با توجه به این که ایران در جهان مقاوم اول را از نظر سطح زیر کشت خرما دارد، باعث شده تجارت خرما ایرانی بسیار سود آور باشد، که این باعث شده هر ساله بیش از 400 هزار تن خرما در ارقام مختلفی مانند خرما کبکاب، پیارم، مضافتی و…. به کشور های مختلف جهان صادر شود.

در اولین مرحله صادرات باید از کشور و بازار مقصد صادرات خرما اطلاعات کاملی جمع آوری شود تا شناخت کاملی از بازار مقصد صادراتی کسب شود، سپس برای این که برای محصول خود خریدار پیدا کنید، باید تبلیغات بازاریابی بین المللی انجام گردد تا محصول به خوبی به مشتریان معرفی شود.

برای صادرات خرما، باید کارت بازرگانی داشته باشید ولی می توانید از کارت بازرگانی سایر افراد هم استفاده کنید، تعرفه صادرات خرما صفر می باشد و صادرکنندگان می توانند این نوع کالا را بدون تعرفه به کشورهای دیگر صادر کنند.

در هنگام صادرات خرما، رعایت قوانین کشور های مقصد صادرات نکته مهم و اساسی می باشد و باید تمام استاندارد های غذایی که در کشور مقصد صادرات وجود دارد، توسط صادرکنندگان رعایت شود و با توجه به استاندارد هایی که در این کشور ها وجود دارد محصول را صادر کنند.

کشور های اروپایی، قوانین بسیار سخت گیرانه ایی را در هنگام واردات مواد غذایی دارند و صادرکنندگان خرما ایرانی باید قبل از ارسال محصول به کشور های اروپایی تمام قوانین واردات محصول به کشور های اروپایی را رعایت کنند. استفاده از بسته بندی مناسب و شیک می تواند در بازاریابی یک اهرم بسیار قدرتمند باشد و می تواند باعث متمایز شدن محصول شما شود و به فروش بیشتر محصول کمک فراوانی کند. از انواع خرما صادراتی می توان به خرما سطلی شهداد و… اشاره کرد.

قیمت عرضه خرمای کبکاب لاکی باکیفیت

قیمت عرضه خرمای کبکاب لاکی باکیفیت آخرین قیمت خرمای کبکاب لاکی باکیفیت، با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، که از این عوامل می توان به نوع خرید، نوع برند، مرغوبیت، تغییرات نرخ ارز و قانون عرضه و تقاضا اشاره کرد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید خرما باید به نکات طلایی زیر توجه کنید:

  • ابتدا باید سطح ظاهری خرما را در نظر بگیرید، که بدون لکه و کوچکترین عیب باشد.
  • طعم و مزه خرما را بچشید، که طعم کهنگی و ترشیدگی ندهد.
  • برای اطمینان از مرغوبیت محصول به سراغ برند های معتبر بروید.
  • هیچ گونه ضایعات و گرد و خاکی نباید در بین خرماها باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *