خرید و قیمت خرما کبکاب درجه یک بهبهان

قیمت خرما برای افرادی که به دنبال صادرات آن هستند بسیار اهمیت دارد. این افراد چون صادرات خود را با حجم زیاد انجام می دهند به دنبال خرما کبکاب بهبهان قیمت مناسب هستند تا بتوانند سود خوبی از صادرات و یا فروش آن در داخل کشور داشته باشند. بنابراین این افراد می توانند انواع خرماهای کبکاب که همگی تازه و با بهترین طعم و کیفیت عرضه می شوند را خرید کنند.

خرید و قیمت خرما کبکاب درجه یک بهبهان

صفر تا صد صادرات انواع خرما از ایران

صفر تا صد صادرات انواع خرما از ایران

خرمای ایران و خصوصا خرما کبکاب بهبهان قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوبی دارد و همین باعث شده است تا کشورهای زیادی مایل به خرید آن باشند. اما برای صادرات خرما نکاتی وجود دارد که اگر به آن ها توجه نشود نمی توان یک صادرات خوب داشت. این نکات عبارتند از:

  1. یافتن مشتری صادراتی: قبل از صادرات خرما، باید کشورهایی که بیشتر نیاز به این محصول دارند را شناسایی کرد و به دنبال کشوری بود که بتوان یک صادرات موفق به آنجا انجام داد.
  2. ارائه نمونه اولیه: بسیار مهم است که قبل از صادرات خرما، یک نمونه از آن برای مشتری ارسال شود. با توجه به طعم بسیار خوب خرما بهبهان، مشتریان بعد از تست محصول حتما مقدار زیادی از آن را درخواست می کنند.
  3. دریافت مجوزهای ارسال: برای هر صادراتی مجوزهایی وجود دارد که لازم است قبل از ارسال بار، این مجوزها گرفته شود.
  4. بسته بندی محصول: شما می توانید بسته به کشور مقصد یک بسته بندی شیک و با دوام برای محصول خرمای خود انتخاب کنید.
  5. انتخاب نحوه ارسال بار: بسیار مهم است که بار به صورت زمینی، ریلی و یا هوایی ارسال شود. پس حتما مسافت کشور مقصد را تا کشور خودتان اندازه بگیرید و یکی از راه ها که مناسب تر است را انتخاب کنید. دقت کنید که خرما باید در زمان کمی به دست مشتری برسد تا کیفیت و تازگی لازم را داشته باشد.

آشنایی با فرایند بسته بندی خرما برای صادرات

آشنایی با فرایند بسته بندی خرما برای صادرات

مهم ترین نکته در فرآیند بسته بندی خرما برای صادرات این است که بسته بندی به صورتی باشد که آلودگی به محصول نفوذ نکند. به دلیل اینکه ممکن است در صادرات کشورهایی انتخاب شود که مسافت زیادی تا کشور ما داشته باشند، بهتر است از بسته بندی های مطمئن استفاده نمود. با این کار خرما به صورت تازه و کاملا سالم به دست مشریان صادراتی می رسد که این لازمه یک صادرات موفق است.

نکته مهم دیگر در فرآیند بسته بندی خرما برای صادرات این است که نوع بسته بندی به صورتی باشد که با فرهنگ و سلیقه مردم کشور مقصد سازگاری داشته باشد. در بسته بندی ها باید به زیبایی بسته بندی و طرح های خلاقانه آن توجه زیادی کرد. بدین صورت مشتری صادراتی ارتباط بهتری با محصول می گیرد و احتمال تکرار خرید به شدت افزایش می یابد.

در بسته بندی خرمای کباب بهبهان تمام نکات برای داشتن یک بسته بندی خوب رعایت می شود. نکته دیگر آنکه بسته بندی این محصول باعث تازه ماندن خرما می شود و محصول با کیفیتی بسیار عالی به دست مشتریان صادراتی می رسد.

سفارش خرید خرما کبکاب درجه یک بهبهان

سفارش خرید خرما کبکاب درجه یک بهبهان

اگر برای مصرف شخصی، فروش در داخل و یا صادرات به دنبال یک خرمای با کیفیت هستید، خرمای کبکاب بهبهان بهترین نوع خرما در کشور است که علاوه بر طعم خوب و کیفیت عالی، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این خرما از نخل های شهر بهبهان است و به دلیل آن که مستقیما از باغداران تهیه می شود قیمت کاملا به صرفه ای دارد.

برای سفارش خرید خرما کبکاب درجه یک بهبهان، خرمای کبکاب روجا، خرمای زاهدی و خرمای کبکاب سطلی می توانید همین الان سفارش دهید. محصولات ارائه شده ما همگی تازه هستند و همین تازگی باعث شده است تا از سرتاسر ایران و حتی خارج از کشور نیز مشتری داشته باشد.

قیمت خرمای کبکاب درجه یک ما برای صادرات بسیار مناسب است و افرادی که قصد صادر کردن آن به کشورهای مختلف را داشته باشند می توانند آن را سفارش دهند و این محصول را به کشورهای مختلف ارسال کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *