خرید خرمای صادراتی کبکاب دشتستان با مرغوبیت بالا

مشتریان برای خرید خرمای صادراتی کبکاب دشتستان می توانند به مراکز تولیدی معتبر و یا مراکز عرضه در سراسر کشور مراجعه کنند. این مراکز محصول مورد نظر را با مرغوبیت بالا و با تضمین عرضه می کنند. خرمای کبکاب در بازارهای فروش کشور به صورت کیلویی و بسته بندی شده موجود می باشد. امکان خرید این محصول به صورت اینترنتی و آنلاین از طریق سایت های شرکت های تولیدی نیز برای مصرف کنندگان وجود دارد. خرمای درجه یک و باکیفیت به کشورهای خارجی بسیاری ارسال می شود.

خرید خرمای صادراتی کبکاب دشتستان با مرغوبیت بالا

مختصری درباره مشکلات صادرات خرما از ایران

مختصری درباره مشکلات صادرات خرما از ایران مشکلات صادرات خرما را از ایران بسیار زیاد است که در این مطلب به برخی از این مشکلات اشاره می نماییم. با تغییر قیمت ارز و دلار در بازارهای جهانی، هزینه های حمل و نقل برای صادرات این محصول به شدت افزایش پیدا کرده است، بنابراین شرکت های تولیدی مجبور هستند که خرمای صادراتی را با قیمت بیشتری در این کشورها عرضه کنند. برای صادرات، خرما باید داخل بسته بندی های بسیار شیک قرار داده شود که امروز هزینه های بسته بندی نیز به شدت دچار تغییر و افزایش شده است.

افزایش قیمت در کشورهای متقاضی باعث نارضایتی مشتریان می شود و ممکن است تقاضا برای محصول در طی سال های آینده کاهش پیدا کند. شرکت های صادر کننده بعد از صادرات این محصول با عدم بازگشت ارز ناشی از فروش در کشورهای خارجی مواجه می شوند. اگر درآمد فروش در کشورهای متقاضی به شرکت های تولید کننده ایرانی تزریق نشود ممکن است این شرکت‌ها با ورشکستگی روبرو شوند.

شایان ذکر است که شرکت های صادرکننده برای صادرات باید مجوز های بسیار زیادی را از سازمان های مربوطه دریافت کنند. شرکت های مورد نظر برای اخذ گواهی به زمان و هزینه بسیار زیادی نیاز دارند. ارزش پول ملی در مقایسه با پول کشورهایی که قرار است خرما به این کشورها صادر شود مشخص نمی باشد ممکن است شرکت‌ های تولید کننده بعد از صادرات دچار ضرر و زیان نیز شوند.

مشکلاتی که صادرکننده خرما با آن مواجه میشود

مشکلاتی که صادرکننده خرما با آن مواجه میشود صادرکننده خرما برای صادرات این محصول نیز با مشکلات بسیار زیادی مواجه است. یکی از مشکلات بسیار مهمی که صادرکنندگان با آن درگیر هستند عدم شناخت مناسب بازارهای هدف می باشد. اگر بازار های هدف به صورت کامل شناسایی نشوند ممکن است صادرات خرما به این کشورها برای شرکت های تولید کننده سود زیادی را ایجاد نکند و حتی ممکن است این شرکت‌ها متحمل ضرر و زیان نیز شوند.

شرکت های صادر کننده باید از محصولاتی استفاده کنند که دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند تا در حین ارسال آسیبی به آن ها وارد نشود. بنابراین صادرکنندگان نمی‌توانند از خرمای مضافتی و با رطوبت بسیار زیاد برای صادرات به کشورهای اروپایی استفاده کنند، چون ممکن است در حین ارسال مزه و طعم آن تغییر پیدا کند. خرمای زاهدی خشک به صورت فله‌ای و یا بسته بندی شده برای صادرات بسیار مناسب است.

تغییر قیمت دلار باعث می‌شود که تجار نتوانند با قیمت واقعی محصول را به کشورهای متقاضی ارسال کنند. تغییر و نوسان قیمت خرما در کشورهای خارجی باعث نارضایتی مشتریان می‌شود. قیمت خرما کبکاب درجه یک دشتستان به دلیل کیفیت بالای آن در بازار های داخلی و خارجی بسیار زیاد است و ممکن است همه مصرف کنندگان نتوانند این محصول را تهیه کنند.

پخش عمده خرمای صادراتی کبکاب دشتستان بسته بندی شده

پخش عمده خرمای صادراتی کبکاب دشتستان بسته بندی شده پخش عمده خرما صادراتی کبکاب بسته بندی شده توسط مراکز عرضه به سراسر کشور انجام می شود تا نیاز تمام مشتریان در اقصی نقاط کشور تامین شود. مراکز توزیع و پخش، انواع خرما از جمله خرما طلایی نیز موجود است که به صورت فله ای و بسته بندی شده فروش می رسد.

قیمت محصول به صورت فله ای و کیلویی برای مصرف کنندگانی که قصد خرید کلی را دارند بسیار مناسب تر است. خرمای کبکاب به صورت عمده و گسترده توسط شرکت های صادرکننده معتبر به کشورهای متقاضی و کشورهای همسایه ارسال می‌شود. عرضه به صورت مستقیم باعث فروش خرما با قیمت مناسب در بازار های داخلی و خارجی می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *