خرما مضافتی بم

دنیای خرما بسیار متفاوت و گسترده است و انواع مختلفی دارد که یکی از آنها خرمای مضافتی بم یا مضافتی است. خرماها از نظر رنگ و اندازه به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. خرما یکی از منابع غنی ویتامین است که در تامین انرژی مورد نیاز بدن و حفظ سلامتی بسیار مفید است. ویتامین های موجود در خرما به رشد استخوان ها و بهبود بینایی کمک زیادی می کند. فیبر موجود در خرما حتی بیشتر از میوه موز است که به تنظیم کلسترول خون کمک می کند زیرا خرما کلسترول ندارد و سرشار از آهن است. همچنین از استرس ناگهانی محافظت می کند.

قیمت خرما مضافتی بم

معمولاً قیمت گذاری در خرماهای مضافتی بر اساس اندازه و کیفیت خرما است. خرما در هر حجمی که خریداری شود دارای خواص بی شماری است. ویتامین های موجود در خرما از بروز بیماری هایی مانند پوکی استخوان جلوگیری می کند و استحکام استخوان ها را افزایش می دهد. طبق تحقیقات انجام شده توسط دانشمندان و محققان بر روی حیواناتی مانند موش، ثابت شده است که مصرف مداوم و طولانی مدت خرما می تواند تا حد زیادی از بروز آلزایمر و زوال عقل جلوگیری کند. در مطالعات برخی دیگر از دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که خرما خاصیت ضد التهابی دارد و می تواند به سیستم ایمنی بدن شما در مبارزه با التهاب کمک کند، اما باید گفت که مطالعات در این زمینه محدود بوده و هنوز بی نتیجه هستند ثبت نام نهایی نشده است.

خرما مضافتی بم صادراتی

کشور عزیزمان ایران از نظر صادرات خرمای مضافتی بم رتبه سوم جهان را به خود اختصاص داده است. این خرماهای صادراتی عموماً کیفیت بسیار بالایی دارند و هر ساله مقادیر زیادی از این محصول به بازارهای جهانی صادر می شود. اگر می خواهید گامی در جهت صادرات خرما به کشورهای دیگر بردارید، ابتدا باید بازارهای هدف و رقبای خود را در این زمینه بشناسید و بشناسید.

خرما مضافتی بم پارسان

برند پارسان از جمله برندهای لوکس تولید کننده خرمای مضافتی بم است. این برند با تولید محصولات خرما در بسته بندی های بسیار شیک و باکیفیت توانسته جایگاه خوبی در بازار ایجاد کند.

خرما مضافتی بم کیلویی چند

نمی توان به طور دقیق و مشخص گفت که چه مقدار خرما اضافه به ازای هر کیلوگرم است، زیرا عوامل مختلفی می تواند در قیمت این محصول دخیل باشد. یکی از این عوامل بسته بندی این است که خرماها در چه سطحی از نظر کیفیت ارائه می شود. همچنین گاهی وجود واسطه ها باعث می شود که کالا با دو برابر قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد. می توانید این خرما را در بسته بندی های مقوایی یا پلاستیکی خریداری کنید که بر قیمت خرما تاثیر می گذارد.

خرید عمده خرما مضافتی بم

برای سفارش عمده و خرید خرمای بم اضافی ابتدا باید از کیفیت آن مطمئن شوید. یکی از نشانه های مرغوبیت خرمای بم شیره آن است. هر چه شیره این محصول بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر است. وجود شیره زیاد در این خرما باعث می شود وزن آن در بسته بندی های کارتنی کمی افزایش یابد. هنگام مصرف این خرما باید مراقب باشید که آن را خوب بشویید زیرا وجود شیره زیاد در این خرما باعث جذب هر نوع آلودگی می شود.

خرما مضافتی درجه یک بم

حتما همه می‌دانید که در ماه‌هایی مثل ماه رمضان، حتماً سر سفره هر ایرانی یک قرار اضافه درجه یک وجود دارد. خرما به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارد در فصول سال می تواند در برنامه غذایی شما گنجانده شود، بنابراین این افراد سعی می کنند از خرما به میزان زیادی برای تامین انرژی از دست رفته در طول روز که روزه هستند استفاده کنند.

خرما رطب مضافتی بم

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که فرق خرما با مضافتی بم چیست؟ باید گفت که خرما در مراحل رسیدن باید چهار مرحله را طی کند. وقتی به مرحله سوم رسید به آن «رطب» می گویند که شیرینی آن بسیار کمتر است.

خرما مضافتی بم طلایی ساغر وزن 680 گرم

بسته بندی خرمای مضافتی ساغر به رنگ طلایی و در وزن های مختلف از جمله 680 گرم به فروش می رسد.

فروش خرما مضافتی بم

از جمله مشکلاتی که بر سر راه فروش خرمای مضافتی بم قرار دارد افزایش هزینه حمل و نقل، نبود امکانات برای بسته بندی اولیه و … می باشد. از آنجایی که بسته بندی محصول در فروش آن محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است، خرما معمولا در سرد بسته بندی می شود. فروشگاه های کارگران زن

خرما مضافتی بم نقره ای ساغر وزن 680 گرم

برند ساگر نوع دیگری از خرمای بم اضافه را در بسته بندی های نقره ای با وزن 680 گرم تولید و روانه بازار کرده است.

نمایندگی خرما مضافتی بم

برای اینکه بتوانید این خرما را خریداری کنید باید به دنبال فروش خرمای مضافتی بم باشید تا بتوانید این محصول را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت خریداری کنید.

قیمت خرما مضافتی بم درجه یک

برای اینکه بتوانید خرمای مضافتی بم را در تمام فصول به صورت درجه یک و با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسانید باید در نحوه نگهداری این خرما دقت کنید. دمایی که این خرماها را در آن نگهداری می کنید باید به گونه ای باشد که باعث پوسیدگی خرما نشود. این دما باید طوری تنظیم شود که خرما وقتی به دست مشتری می رسد ارزش غذایی خود را از دست ندهد و همان ویتامین ها را داشته باشد. گاهی ممکن است برای این تاریخ از کلمه مرطوب استفاده شود اما باید بگوییم که این کلمه اشتباه است و شامل این نوع خرما نمی شود. مجموعه ما با حذف واسطه های خرمای اضافی سعی کرده بام را با بهترین قیمت و کیفیت به شما عرضه کند. شما می توانید این خرما را در برندها و سایزهای مختلف از ما خریداری کنید و از کیفیت آن ها مطمئن باشید. برای ثبت خرید می توانید از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *