خرما کبکاب بهبهان درجه یک و خوشمزه با کیفیتی عالی به قیمت عمده

یکی از شناخته شده ترین، فراوان ترین و با ارزش ترین خرمای ایران خرمای کبکاب است. خرمای کبکاب درجه یک و لذیذ بهبهان با کیفیت عالی و قیمت عمده به دلیل طعم عالی و خواص فراوان بازار پر رونقی دارد.

وقتی این نوع خرما می رسد رنگ آن قهوه ای تیره می شود. این نوع خرما شیرینی زننده ای ندارد. پوست ضخیم آن به میوه چسبیده است. حدود 25.9 درصد گوشت خرما در هسته آن است، کمتر از 19 درصد، رطوبت نهایی این نوع خرما بین 14 تا 16 گرم، وزن تقریبی این نوع خرما است.

خرما کبکاب بهبهان

همه انواع خرما از نظر خواص مشابه هستند و همین امر باعث شده تا خرید انواع خرما مانند کبکاب بهبهان بازار داغ شود که در این قسمت از مطالب می خواهیم خواص خرما را بررسی کنیم.

به عنوان مثال، کبد را سم زدایی می کند و از بیماری های کبدی جلوگیری می کند و به بهبود سلامت کبد کمک می کند. برای این منظور باید 10 عدد خرمای خیسانده در آب را صبح ناشتا میل کنید.

برای درمان گلودرد، تب و سرماخوردگی می توانید 5 عدد خرما را در یک ظرف شیر له کنید و بخورید. قند خون افراد دیابتی را افزایش نمی دهد و این به دلیل روی، منیزیم و شاخص گلیسمی پایین موجود در آن است. سلامت چشم مفید است و از نابینایی افراد دیابتی جلوگیری می کند، زیرا منبع ویتامین A است.

برای زنان باردار و جنین مفید است و به دلیل داشتن آهن به درمان کم خونی و افزایش شیر مادران شیرده، تقویت عضلات رحم، جلوگیری از یبوست در زنان باردار و تقویت حافظه و هوش کمک می کند. برای سهولت زایمان می توانید چهار هفته قبل از زایمان خرما بخورید.

به روده های کودکان و نوزادان کمک می کند.

برای درمان یرقان، هپاتیت، حصبه و یرقان کودکان و شیرخواران مفید است، دندان و لثه کودکان و شیرخواران را تقویت می کند، در درمان ناراحتی های جنسی مردانه، مفید برای ناباروری مردان، افزایش دهنده تعداد اسپرم و دلیل آن فلاونوئیدهای موجود در خرما است.

برای این منظور می توانید خرما را در شیر بز له کنید و سپس آن را با کمی عسل مخلوط کرده و مصرف کنید، باکتری های مفید معده را تقویت می کند و به دلیل داشتن فیبر به درمان زخم معده کمک می کند تا تقویت شود. دستگاه گوارش، زخم معده و معده درد عالی است.

انرژی بدن را افزایش می دهد، ضعف و خستگی را به دلیل ویتامین هایی که دارد برطرف می کند، سلامت سیستم عصبی را حفظ می کند و به عملکرد آن کمک می کند.

برای افزایش قدرت واکنش و سلامت سیستم عصبی بی نظیر است و این به دلیل پتاسیم موجود در آن است که سرعت و آمادگی فعالیت های مغز را بهبود می بخشد. سالمندانی که سیستم عصبی آنها کند و خسته است برای افزایش هوشیاری خرما مصرف کنند و ذهن باز مفید است.

برای حفظ سلامت قلب مفید است و برای تقویت قلب می توانید مقداری خرما را یک شب در آب خیس کنید و صبح بخورید و به دلیل داشتن پتاسیم خطر ابتلا به بیماری های قلبی و سکته را کاهش می دهد.

سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد، بنابراین از سکته مغزی، بیماری های قلبی و حملات قلبی جلوگیری می کند. برای بهبود کلی قلب می توانید دو بار در هفته خرما بخورید.

تقویت و رشد استخوان ها را بهبود می بخشد، زیرا حاوی کلسیم و فسفر است و خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد، به بهبود عملکرد مغز کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می دهد و این به دلیل مواد مغذی و آنتی اکسیدان های موجود است. سرشار از فروکتوز است و این به دلیل طعم شیرین خرما است.

هترین جایگزین طبیعی قند است، سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و باکتری های سالم را در دستگاه گوارش افزایش می دهد و به حرکت راحت روده کمک می کند، فواید زیادی برای خون دارد، زیرا سرشار از مواد معدنی است و کمک می کند. سلامت خون را بهبود می بخشد، اشتها را افزایش می دهد، زیرا سرشار از فیبر است و از گرسنگی بین وعده های غذایی جلوگیری می کند.

دارای اثرات ضد التهابی است، به همین دلیل به درمان التهاب مزمن کمک می کند و در درمان بیماری آلزایمر، بدن درد، درد عضلانی و آرتروز کمک می کند، می تواند برای کاهش تب مفید باشد، بیماری های مربوط به قلب. و خطر سکته مغزی را کاهش می دهد، زیرا سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم است.

خطر سکته مغزی را تا 9 درصد کاهش می دهد، به بهبود عملکرد مغز کمک می کند، زیرا منبع ویتامین B6 است.

مقاومت پوست در برابر اکسیداسیون را افزایش می دهد، زیرا حاوی ویتامین C است و اثرات پیری را کاهش می دهد، ایمنی بدن را تقویت می کند و استحکام استخوان ها را افزایش می دهد.

مصرف منظم خرما از ریزش مو جلوگیری می کند و به درمان ریزش مو کمک می کند، برای سلامت دندان ها مفید بوده و به دلیل دارا بودن فلورین به سلامت دندان ها کمک می کند و پلاک های دندان را از بین می برد، فشار خون را تنظیم می کند. انجام خواهد داد.

از آنجا که منبع پتاسیم خواهد بود، ویتامین K مورد نیاز بدن را تامین می کند و به داشتن استخوان های سالم و انعقاد خون خوب کمک می کند.

مجموعه ما بهترین خرما کبکاب بهبهان را به صورت آنلاین و عمده در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می دهد و تمامی خریداران عمده کشور می توانند فرم فروش سایت ما را پر کرده و با اطمینان کامل کیفیت و قیمت سفارش عمده خود را ثبت کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *