فروش خرما برحی عسلی شیره دار و درشت با بسته بندی کاملا بهداشتی

از جمله خرماهای پرطرفدار و پرفروش در بین مردم می توان به خرمای عسلی آبدار و درشت برهی اشاره کرد که در بسته بندی کاملا بهداشتی و بسیار شیک به فروش می رسد و به صورت آنلاین نیز عرضه می شود و می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. سفارش دهید و در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و از ترافیک سنگین خلاص شوید و در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل مورد نظر خود تحویل بگیرید و یا مستقیم خرید کنید و واسطه ها را حذف کنید.

خرما برحی عسلی

داشتن خواص فراوان، طعم فوق العاده یکی از ویژگی های بارز و محبوب خرمای برهی عسلی است که مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. برای اطلاع باید بدانید که با کیفیت ترین برند خرمای برهی عسلی دنیا در کشور ما نیز توزیع می شود.

با توجه به اینکه ایران پس از مصر در صدر فهرست کشورهای تولید کننده خرما قرار دارد، می توان گفت که ایران بهترین و با کیفیت ترین برند خرمای برهی عسلی را در دنیا تولید و عرضه می کند.

تولید نمونه های مرغوب خرمای عسل در بسته بندی های بسیار زیبا و مقاوم و عرضه آن در بازارهای داخلی و خارجی توسط کارخانه های داخلی کشور انجام می شود که با کیفیت ترین خرما عسل محصولی مناسب از ایران می باشد که مشتریان زیادی دارد.

قیمت فروش خرمای عسلی نسبت به خواص آن بسیار مناسب می باشد، شما می توانید در هر کجای ایران که هستید با سایز دلخواه آن را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرما را می توان هم به صورت آنلاین و هم حضوری از نمایندگی های معتبر سفارش داد.

از خواص خرمای برهی عسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تنظیم اندام های بدن
2-تقویت اعصاب و روان
3- درمان مشکلات گوارشی از جمله یبوست
4- مناسب برای رفع ناتوانی جنسی
5- درمان کم خونی از جمله فقر آهن
6- دفع سنگ مثانه
7-درمان بیماری های عفونی در بدن
8- و همچنین بیماری هایی مانند سرماخوردگی

خرمای برهی عسلی که یکی از پرفروش ترین انواع خرما در ایران است، ویژگی های بسیاری دارد.

این خرما که نام دیگر آن خرمای زرد است به صورت تازه در بازارها به فروش می رسد.

به دلیل مرطوب بودن این خرما بلافاصله پس از برداشت در جای خشک و خنک نگهداری می شود.

شیل مناسب و طعم بسیار خاص آن باعث شده تا به عنوان خرمایی مرغوب و درجه یک شناخته شود.

در این قسمت به برخی از خواص و خصوصیات آن اشاره می کنیم.

خرمای برهی قند کمتری دارد و به همین دلیل برای افراد دیابتی مناسب تر است.

این خرما سرشار از مواد معدنی از جمله آهن است که برای درمان کم خونی مفید است.

سرشار از کلسیم است و برای سلامت استخوان ها بسیار ضروری است.

_استفاده از این نوع خرما برای خانم های باردار به خصوص در ماه های آخر بارداری نقش مهم و اساسی در زایمان راحت آن ها دارد.

خرمای عسل برهی قند خوبی دارد و این محصول در صنایع غذایی و آشامیدنی کاربرد فراوانی دارد.

این خرمای برهی برخلاف سایر خرماها که بدون پخته شدن قابل خوردن نیست، بسیار شیرین و خوراکی است.

از خرمای برهی برای تهیه حلوای خرما، آرد خرما، کلوچه خرما، شکر خرما، الکل صنعتی، کیک و شیرینی محلی، کلوچه یا نوشیدنی های بسیار لذیذ و پرطرفدار تهیه می شود که خوردن آنها را به شما توصیه می کنم. خرما طبع گرمی دارد و به افرادی که منش سرد دارند توصیه می شود.

خوردن روزانه سه عدد از این خرما برای تنظیم مزاج بدن توصیه می شود. همچنین افرادی که یبوست مزمن و خشکی سینه دارند می توانند شربت این خرما را تهیه و مصرف کنند.

پزشکان و طب سنتی بر خوردن خرما در طول روز تاکید کرده و مردم را به خوردن آن تشویق می کنند.

این خرما به دلیل طعم منحصر به فرد و همچنین دیر رسیدن و مقاومت در برابر رطوبت توانسته در کنار سایر خرماها محبوبیت و شهرت خوبی به دست آورد. همچنین خرمای برهی بو و عطر خاصی دارد و طعم کاراملی دارد.

خرمای برهی بر خلاف خارک و رطب نیز کاربرد بالایی دارد و در اکثر مناطق کشور شناخته شده است، خرمای رطب برهی زرد و خرمای آن قهوه ای روشن است.

این خرما حتی زمانی که نرسیده باشد در بازار موجود است و به دلیل قند کافی که دارد قابل مصرف است.

خرمای برهی یکی از خرمای صادراتی کشور است و اگرچه این محصول اصالتاً محصول کشور عراق است و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس و برخی کشورهای همسایه نیز آن را کشت می کنند، اما از نظر کیفیت، کشور ایران است. بازار پیشرو و دارای بالاترین رتبه فروش است.

هدف اصلی تمامی مشتریان از مشاوره های پیش خرید، دسترسی آسان و مناسب به بهترین محصولات درجه یک است.

اگر مشتری واقعی هستید بدون شک مشاوران ما معتبرترین نمایندگی های فروش خرما با کیفیت را به شما معرفی می کنند که در صورت خرید عمده می توانید آنها را با منصفانه ترین قیمت خریداری کنید.

به دلیل کیفیت صادراتی بالا و علاوه بر رفع نیاز داخلی به سراسر دنیا نیز ارسال می شود.

عرضه کننده خرمای برهی تازه رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و تلاشش بر این است که با ارائه بهترین خرما درجه یک و ارائه قیمت مناسب روز به روز بر تعداد مشتریان بیفزاید.

خرید خرما برهی به صورت عمده یا جزئی از طریق مراکز فروش اینترنتی و اینترنتی که به صورت اصیل کار می کنند نیز امکان پذیر است.

این مرکز یکی از مراکز عرضه انواع خرما از جمله خرمای عسلی مرغوب در وزن های مختلف می باشد و خرمای برهی مدل های بسیار متنوعی دارد.

اگر شما هم قصد خرید این خرمای خوشمزه و مقوی را دارید می توانید خرمای برهی عسلی را به صورت بسته بندی و حتی عمده با قیمت مناسب و کیفیت بالا از طریق همین سایت سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است. برای شما خریدی لذت بخش و لذت بخش آرزو می کنیم. بهترین را انتخاب کنید و دوستان و آشنایان خود را به خرید از سایت تشویق کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *