فروش انواع خرما مضافتی جیرفت برای صادرات به صورت عمده و ارزان

خرما یکی از غذاهای سالم، خاص و خوشمزه است که در شهرهای جنوبی کشورمان به وفور کاشته و برداشت می شود. این محصول انواع مختلفی دارد و یکی از پرطرفدارترین و مرغوب ترین خرماهای مضافتی می باشد. این محصول دارای بافتی منحصر به فرد و نرم بوده و اغلب کیفیت بسیار بالایی دارد، این محصول خوراکی دارای خواص فراوان و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و املاح می باشد.

انواع خرما مضافتی جیرفت

انواع خرما در کشور ما تولید و عرضه می شود، خرمای مضافتی در جیرفت خود انواع مختلفی دارد که می توان گفت یکی از بهترین و معروف ترین انواع خرما در جهان است، بسیاری از انواع خرمای مضافتی در جیرفت بسیار زیاد محبوب است و بازار فروش بسیار خوبی دارد.

در بین انواع خرمای مضافتی جیرفت، بهترین نوع خرما در هر منطقه با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان مختلف متفاوت است، بسیاری از انواع خرمای مضافتی جیرفت با کیفیت عالی تحت عنوان بهترین نوع خرما در بازار موجود می باشد. بازار کشور و قیمت این محصول تحت تاثیر چندین پارامتر متغیر است.

قیمت خرمای اضافه جیرفت در هر منطقه از کشور با توجه به عواملی مانند کیفیت محصول، نحوه بسته بندی، نحوه عرضه و فروش، تازگی محصول، برند و شرکت توزیع کننده، متفاوت است. و عوامل دیگر از این دست خرمای اضافی جیرفت در بازار داخلی باید دارای محدوده قیمتی متناسب با شرایط اقتصادی جامعه، میزان عرضه و تقاضای محصول، قیمت محصولات رقیب، توانایی پرداخت مشتریان، نوسانات نرخ ارز، میزان صادرات خرما و غیره

خرمای مضافتی جیرفت انواع و اقسام مختلفی دارد که از نظر ظاهر، اندازه، بافت و طعم تا حدودی با یکدیگر متفاوت هستند. انواع خرمای اضافه تولید شده در شهرستان جیرفت از پرفروش ترین و خوش طعم ترین محصولات محسوب می شود. اکثر افراد در هر سنی علاقه مند به استفاده از این ماده غذایی در برنامه غذایی روزانه خود هستند.

از میان انواع خرمای مضافتی جیرفت می توان به خرمای قندی و خرما نگر اشاره کرد که هر کدام از نظر ظاهر، طعم و بافت ویژگی های خاص خود را دارند، خرمای خلیلی و خرمای قربانی دو نوع خرمای تولید شده در جیرفت هستند. که اغلب به عنوان خرمای درجه یک فروخته می شود، خرمای گوردیال که در واقع نوعی خرمای دیررس است نیز از این نوع خرما است.

بسیاری از تولیدکنندگان انواع خرمای مضافتی جیرفت محصولات خود را در سایت های مختلف با قیمت های متفاوت عرضه می کنند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند از خرمای تولید شده در کارخانه و با بسته بندی بهداشتی استفاده کنند. در این صورت خریدار می تواند با بررسی تاریخ تولید و انقضای محصول، برند مورد نظر را انتخاب کند و همچنین بازه قیمتی انواع مختلف این محصول را با یکدیگر مقایسه کند، از این رو تقاضا برای خرید فوق العاده خرماهای شرکتی و صنعتی بالاست.

خرمای مضافتی جیرفت در واقع یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین انواع خرمای کشت شده در ایران است، خرمای خانیزی، خرمای شاهانی و خرمای ربی نیز از انواع خرمای تولید شده در جیرفت هستند که طعم بسیار لذیذی و فروش خوبی هم دارند و مرفه هستند. خرمای مضافتی جیرفت در اصل نوعی میوه خشک است که شرایط دمایی مناسب برای نگهداری آن عموماً بین مثبت پنج تا منفی پنج درجه سانتیگراد است، اکثر انواع خرمای مضافتی پوستی سیاه براق، نازک، نرم و صاف دارند. پوست خرمای مضفد نازک و نرم است و به راحتی از گوشت خرما جدا می شود، این خرما شیره فراوان و لذیذی نیز دارد.

کیفیت خرمای مضافتی بسیار مهم است زیرا این خرما یکی از محبوب ترین محصولات غذایی ایرانی در بازارهای جهانی است. برای تشخیص کیفیت این خرما باید بدانید که هر چه مقدار شیره خرمای مضافتی بیشتر باشد، کیفیت آن بالاتر است، خرمای مضافتی بسته به اینکه به کشورهای دیگر صادر شود یا مصرف داخلی ممکن است بسته بندی های متفاوتی از نظر اندازه، شکل و بسته بندی داشته باشد.

تقریباً همه انواع خرمای مضافتی جیرفت ظاهری زیبا، پوستی براق و بافتی لطیف دارند و طعمی شیرین و مطبوع دارند به همین دلیل به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع خرما در بازار جهانی شناخته می شود. محصول یکی از انواع خرما درشت محسوب می شود که رطوبت بالایی دارد و خرمای اضافی دارای رنگ مشکی تیره و از نظر وزن سنگین می باشد.

خرمای فوق العاده مرغوب و ممتاز جیرفت به بسیاری از کشورهای جهان از جمله آلمان و روسیه صادر می شود و صادرات آن نیز رونق دارد. از این نوع خرما معمولا در مجالس و مجالس ختم استفاده می شود. برخی از تولیدکنندگان تغییراتی را در این محصول ایجاد کرده و آن را به صورت خرما شکلاتی یا خرما گردو و … عرضه می کنند همچنین برخی از کارخانه ها این مدل خرما را به صورت تکی بسته بندی می کنند تا کاملا بهداشتی بوده و به انواع و اقسام ویروس ها و باکتری ها آلوده نشود.

خرمای اضافی جیرفت دارای خاصیت گرم و طعمی شیرین و لذیذ و حاوی انواع مواد معدنی، املاح و ویتامین ها می باشد. همچنین پروتئین گیاهی زیادی در این غذا وجود دارد به طوری که هر صد گرم از این محصول تقریبا 50 درصد پروتئین دارد. که مقدار قابل توجهی است، خرمای افزوده شده مانند خرمای تازه دارای فیبر زیادی است که عملکرد دستگاه گوارش را تنظیم می کند و از یبوست جلوگیری می کند، ریزمغذی های موجود در خرما نیاز بدن افراد در هر سنی را تامین و نیاز به استفاده از مولتی ویتامین های شیمیایی را حل می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *