خرید عمده شیره خرما صادراتی با قیمت مناسب در سرتاسر ایران

خرید عمده شیره خرما محصولی با خواص و مقوی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

این محصول را می توانید از شهرهای ایران تهیه کنید. برخی از مردم جنوب که شیره خرما تولید می کنند، علاوه بر شهر خود به شهرهای تهران، قم، مشهد، اصفهان و کشورهایی مانند روسیه، ارمنستان و گرجستان صادرات دارند.

شیره خرما چگونه تولید می شود و چند روش وجود دارد؟
شیره خرما به دو صورت تولید می شود یکی روش صنعتی و دیگری شیره خود خرما که از زیر آفتاب خارج می شود.

در روش صنعتی خرماها را در قابلمه بزرگی می ریزیم و به اندازه کافی آب به آن اضافه می کنیم و شعله گاز را روشن می کنیم و کم می کنیم و درب قابلمه را می بندیم و هر چند دقیقه یکبار با ملاقه بزرگ مخلوط می کنیم تا درست شود. و بعد از درست شدن شیره سه تا چهار ساعت به آن فرصت دهید تا خوب خنک شود سپس در ظروف شیشه ای تمیز و بهداشتی بریزید.

به روش سنتی و طبیعی که مردم تا کنون انجام می دادند، خرما را در محیطی بهداشتی و تمیز قرار می دادند و خرما را با فشاری که از قبل به آن وارد می شد و دمای محیط و بیرون آن را فشار می دادند. باعث بیرون آمدن شیره خرما می شود. در این روش به دلیل خالص بودن شیره خرما و کم بودن مقدار آن قیمت آن بسیار بیشتر و بسته بندی آن شیک و بهداشتی تر است.

شیره خرما صادراتی

اگر قصد صادرات شیره خرما به تهران و سایر کشورهای اروپایی را داریم باید مواردی را رعایت کنیم، یکی از مواردی که باید رعایت کنیم نحوه نگهداری شیره خرما است، شیره خرما را باید در جای خنک نگهداری کنیم و خشک کنیم. اما تا حد امکان آن را در فریزر قرار ندهید و از یخ زدن آن جلوگیری کنید.

آیا انجماد شیره خرما به معنای سفت شدن است؟

نه، وقتی شیره خرمای ما انگار به آن آرد اضافه شده است، این شیره منجمد است و کیفیت آن بسیار پایین است و برای صادرات مناسب نیست.

یکی از نکات دیگری که باید به آن توجه کرد نحوه بسته بندی آن است. هر چه بسته بندی شیره خرما شیک و جذاب باشد، مشتریان بیشتری را جذب می کند و برای صادرات مناسب است.

شیره خرما تهران

برای خرید شیره خرما باید اصل یا تقلبی بودن آن را بدانیم. امروزه در تهران و اقصی نقاط کشور و حتی دنیا عده ای انگشت شمار هستند که به سود بیشتر فکر می کنند و صداقت در معامله را بسیار بی اهمیت می دانند. و محصولات تقلبی را به مردم می فروشند.

حال این سوال پیش می آید که چگونه می توان به اصل یا تقلبی بودن شیره خرما پی برد؟

برای اثبات این موضوع دو روش وجود دارد. روش اول این است که شیره خرما را باید بچشیم و مزه خرما را داشته باشد و روش دوم این است که شیره خرما باید رنگ تیره داشته باشد اما اگر رنگ شیره خرما روشن باشد می فهمیم که این شیره تقلبی است.

همه می دانند که شیره خرما یک دسر بسیار مقوی و خوشمزه است، اما آیا انرژی بدن را تامین می کند؟

شیره خرما با توجه به اینکه حاوی آهن و ویتامین های زیادی است باعث افزایش یادگیری کودکان و نوجوانان می شود و همچنین انرژی بدن را افزایش می دهد و انرژی بدن را به طور کامل تامین می کند.

شیره خرما چگونه برای یبوست مفید است؟

شیره خرما به دلیل داشتن فیبر خاصیت ملین دارد و به دفع آن کمک می کند.

آیا مصرف شیره خرما برای هضم غذا مفید است؟

خوردن و استفاده از شیره خرما باعث فعال شدن باکتری های موجود در دستگاه گوارش شده و برای سلامت دستگاه گوارش مفید است.

چرا شیره خرما برای درمان شب کوری مفید است؟

شیره خرما به دلیل داشتن کاروتنوئید و ویتامین A از شب کوری پیشگیری کرده و بینایی را تقویت می کند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *