قیمت خرما زاهدی صادراتی درجه یک به صورت عمده در فروش ویژه

خرما یکی از مغذی ترین میوه هایی است که در آب و هوای گرم و خشک کشت می شود.

خرما انواع مختلفی دارد و خرمای زاهدی یکی از نمونه های پرطرفدار آن است.

برای اطلاع از قیمت خرما زاهدی صادراتی درجه یک به صورت عمده در فروش ویژه می توانید سایت های معتبر را بررسی کنید.

خرما زاهدی صادراتی

همانطور که گفته شد خرما انواع مختلفی دارد و اندازه متوسطی دارد و همچنین گوشت زیادی دارد. از انواع خرمای پرطرفدار می توان به خرمای زاهدی اشاره کرد.

خرمای زاهدی به دلیل داشتن بافت نسبتاً خشک و رطوبت موجود در بافت آن بسیار کمتر در رده خرمای خشک قرار می گیرد و این گزینه خرمای زاهدی را بسیار بادوام و ماندگار و همچنین با نگهداری مناسب کرده است. عمر آن بدون فاسد شدن تا یک سال قابل افزایش است و برای این منظور بهتر است خرما زاهدی را در یخچال و در هوای خنک قرار داده و در معرض گرما، نور خورشید و … محافظت شده قرار ندهید.

خرمای زاهدی اندازه بسیار بزرگی دارد و همچنین رنگ آن چیزی بین زرد و قهوه ای روشن است.

خرمای زاهدی در اکثر مناطق جنوبی کشور به وفور تولید می شود و همچنین در مناطقی از استان کرمانشاه که دارای آب و هوای گرم و خشک هستند مانند سرپل ذهاب و قصرشیرین نیز خرمای زاهدی با بالاترین کیفیت تولید می شود.

خرمای زاهدی دارای طعمی بسیار شیرین بوده و می توان از آن شیره خرما نیز تولید نمود اما به دلیل این که دارای شهد کم تری می باشد شیره خرمای تولید شده از آن می تواند نسبت به خرما های دیگر کم تر باشد. این نوع خرما به دلیل این که خشک بوده می تواند به عنوان یک غذای کامل برای کسانی باشند که در طول روز فعالیت های زیادی را دور از خانه انجام می دهند و می توانند با همراه داشتن خرمای زاهدی در هنگام انجام فعالیت های خود از آن استفاده نمایند.

خرمای زاهدی به دلیل کیفیت زیادی که دارد در دسته خرما های صادراتی قرار گرفته است، زیرا اجناس صادراتی از نوع درجه یک و اصلی می باشند و هم چنین به دلیل این که دارای بافت خشکی بوده در حین جابجایی و فرآیند صادرات دچار فاسد شدن نمی گردد.

این نوع خرما هنگامی که برای صادرات انتخاب می شوند در داخل بسته بندی های بسیار زیبایی قرار گرفته می شوند و بسته بندی آن ها بیشتر به صورت ظروف پلاستیکی درب دار و یا نایلون های محکمی که درب آن ها زیپ دار می باشند استفاده می شود و بر روی آن ها تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان سیب سلامت و هم چنین نشان استاندارد کشور ما نیز به خوبی درج می‌ شود.

این نوشته ها وجود کیفیت در این محصولات را ثابت می کند و همچنین توجه مشتریان سایر کشورها را به خود جلب می کند و همچنین قدرت و توانایی آنها را برای خرید این محصولات افزایش می دهد و این ویژگی ها نشان از کیفیت بسیار بالای محصولات ایرانی دارد. .

بسته بندی خرمای زاهدی قیمت گران تری دارد زیرا هزینه هایی که برای تولید بسته بندی آن صرف می شود به قیمت نهایی این محصولات اضافه می شود و قیمت آن را افزایش می دهد و همچنین بسته بندی گزینه بسیار ضروری است. زیرا از خواص خرما به خوبی محافظت می کند و همچنین حمل و جابجایی این کالاها را آسان می کند و به همین دلیل توجه همه کشورهای جهان را به محصولات کشورمان جلب می کند.

سایر کشورها در قالب ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را به کشور ما ارسال می کنند و صادرات فرآیند بسیار پیچیده ای است و نیاز به صدور مجوز از سازمان های مختلف دولتی دارد و اخذ این مجوزها بر عهده کسانی است که کار صادرات را انجام می دهند. و معمولا فرآیند صادرات با توجه به موقعیت جغرافیایی کشور پذیرنده انجام می شود و معمولا صادرات هوایی فرآیندی است که در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

هر ساله درصد بالایی از این محصولات به کشورهای دیگر صادر می شود و به عنوان یکی از سودآورترین معاملات بین المللی ایران با سایر کشورهای جهان شناخته می شود که ارز زیادی را برای کشورمان به ارمغان می آورد.

خرما انواع مختلفی دارد که سرشار از مواد معدنی برای بدن است.

خرما سرشار از پتاسیم و منیزیم است و به همین دلیل برای رشد کودکان بسیار مناسب است. خرما به دلیل داشتن کلسیم فراوان باعث تقویت استخوان ها و دندان ها می شود و به دلیل وجود ویتامین های مختلف به طور کلی سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و به همین دلیل مصرف آن به همه توصیه می شود و بهتر است خرما مصرف شود. با شیر که بسیار مغذی است استفاده می شود و خرما به عنوان یک ماده غذایی به تنهایی می تواند یک وعده غذایی کامل باشد زیرا سرشار از کالری است و انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تامین می کند.

خرما قند طبیعی دارد و به همین دلیل مصرف آن برای بیماران دیابتی کاملا بی خطر است و می تواند جایگزین خوبی برای شکر باشد.

برای خرید خرمای زاهدی می توانید به درب باغ های تولید کننده آن مراجعه کنید. در این روش تمامی واسطه ها حذف شده است و به همین دلیل قیمت بسیار مناسبی دارد. بسیاری از افراد این روش خرید را انجام می دهند و با توجه به قیمت ارزان می توانند حجم زیادی از محصول را خریداری کنند و به دلیل طول عمر بالا می توانند برای مدت طولانی از خرما زاهدی استفاده کنند. می توان آن را با چای برای پذیرایی از مهمانان سرو کرد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *