بازار خرید خرمای کبکاب درجه یک در تهران

خرمای کبکاب درجه یک در تهران به دلیل طعم بسیار مطلوب و مناسب و خواص فراوانی که دارد، از بازار خرید داغ و پررونقی برخوردار می باشد و با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه است. این محصول که به صورت بسته بندی شده در بسته های با وزن های مختلف به فروش می رسد، با توجه به نوسانات بازار، کیفیت محصول، مقدار خرید آن و روشی که با استفاده از آن اقدام به خرید می کنید، قیمت های متفاوتی خواهد داشت.

بازار خرید خرمای کبکاب درجه یک در تهران

کشورهای مقصد برای صادرات خرما از ایران

کشورهای مقصد برای صادرات خرما از ایران خرمای زاهدی درجه یک و سایر خرماهای با کیفیت که در کشور تولید می‌ شوند، علاوه بر اینکه نیاز بازار داخلی را تامین می کنند به عنوان یک محصول صادراتی در حجم عظیم به سایر کشور ها صادر می شوند و مورد استقبال مشتریان خارجی قرار می گیرند. از جمله کشور های مقصد و هدف برای صادرات خرمای ایرانی می توان به کشورهای عراق، ترکیه، روسیه و سوریه، قطر و اکراین و هم چنین کشور های کانادا، آلمان، انگلستان، فرانسه و هلند اشاره کرد.

کیفیت بالای خرماهای تولیدی در کشور و طعم مطلوب و مناسب آنها و البته ارزش غذایی بالایی که دارند، موجب شده تا روز به روز بر میزان تقاضای مشتریان عزیز از این محصول افزوده شود و و در نتیجه میزان تولید آنها در داخل کشور افزایش پیدا کند. صادرات این محصول از فعالیت‌ های اقتصادی بسیار مهمی است که همه ساله ارز فراوانی را وارد کشور می کند و رشد و رونق اقتصادی را به ارمغان می آورد.

بسته بندی مناسب خرما مطابق با استانداردهای بین المللی

بسته بندی مناسب خرما مطابق با استانداردهای بین المللی خرما های تولید شده در کشور باید مطابق استانداردهای بین‌ المللی، در بسته‌ بندی‌ های کاملا ویژه و حرفه‌ ای بسته‌ بندی شوند. از آنجا که خرما به عنوان یک ماده غذایی و مصرفی وارد بدن می‌ شود، باید کیفیت لازم را داشته باشد و بسته‌ بندی آن به گونه‌ ای باشد که هیچگونه اثر مخربی روی کیفیت محصول وارد نکند و موجب آسیب رسیدن به سلامت مصرف کنندگان نشود.

یک بسته بندی اصولی و مناسب باید به وسیله بهترین مواد اولیه تولید شده باشد و هم چنین باید از ضخامت و استحکام مناسبی در برابر ضربه و فشارها برخوردار باشد تا در حین فرآیند جابجایی و حمل و نقل به راحتی پاره نشود و موجب از بین رفتن محصول و خسارت نگردد.

بسته‌ بندی های مطابق با استانداردهای بین المللی به گونه ای هستند که اجازه نمی‌ دهند هیچ گونه مواد آلوده و عوامل مخربی هم چون نم و رطوبت و مواد شیمیایی و غیره به محصول نفوذ پیدا کنند و موجب تغییر در کیفیت آن شوند. خرما ظرفی که در بسته بندی پلاستیکی با درب های محکم و پلمپ شده به فروش می‌ رسد، نمونه‌ ای از خرمای صادراتی با بهترین بسته بندی می باشد.

فروش خرمای کبکاب درجه یک با قیمتی استثنایی

فروش خرمای کبکاب درجه یک با قیمتی استثنایی خرمای کبکاب درجه یک در مراکز فروش معتبر این محصول با قیمتی استثنایی و ویژه به فروش می رسد و شما می توانید با حداقل قیمت این محصول را خریداری کنید. هم چنین قیمت این محصول به صورت عمده و کلی، به دلیل کاهش هزینه‌ های حمل و نقل و بسته بندی و… کاهش چشم گیری پیدا می‌ کند و مشتریان می توانند با بهره گیری از تخفیفاتی که شامل این روش خرید می شود، با قیمتی کاملا مناسب و ارزان آن را تهیه کنند.

مصرف خرمای کبکاب به دلیل اینکه سرشار از املاح معدنی بوده و ویتامین های فراوانی را در خود جای داده است، برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید و سودمند می‌ باشد و به همین دلیل از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد و مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است. متقاضیان می‌ توانند با روش حضوری یا غیر حضوری برای تهیه این محصول اقدام کنند. در روش غیر حضوری، شما در هر ساعتی از شبانه‌ روز می‌ توانید به کمک تلفن همراه یا کامپیوتر که به اینترنت وصل می شوند اقدام به خرید نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *