توزیع خرمای پیارم حاجی آباد با کمترین قیمت

توزیع خرمای پیارم حاجی آباد با کمترین قیمت ممکن و در اقصی نقاط کشور انجام می شود که در اینصورت مشتری می تواند محصول را به صورت آنلاین و بسیار راحت تهیه کند و از کیفیت ها نیز اطمینان بالایی خواهد داشت، همچنین به دلیل ارائه قیمت های مناسب خریداران زیادی به این سمت سوق پیدا کرده اند و توانسته اند خریدی ایده آل داشته باشند و جزو مشتریان دائمی ما شده اند.

توزیع خرمای پیارم حاجی آباد با کمترین قیمت

مشخصات بهترین انواع خرما پیارم

مشخصات بهترین انواع خرما پیارم خرما پیارم یک رقم تجاری درجه یک بوده و به دلیل کیفیت مطلوب و بازار پسندی جزء ارقام صادراتی ویژه محسوب می شود و تاکنون توانسته توجه بازارهای جهانی را به خود جلب کند. پوست این خرمای نازک به رنگ قهوه ای تیره است و به دلیل چسبندگی کامل گوشت و پوست آن به یکدیگر ظاهری زیبا، دوست داشتنی و خاص دارد. به همین دلیل مراحل شستشو آن براحتی به پایان می رسد.

بیشتر قند موجود در خرما پیارم فروکتوز است به راحتی و به سرعت در متابولیسم بدن استفاده می شود و خوردن یک بار آن به دلیل طعم خوب و ظاهر مطلوب و غیره به همگان توصیه می شود. این خرمای سرشار از مواد قندی، پروتئینی و سایر مواد معدنی بوده و ارزش غذایی بالایی دارد و به دلیل تحمل آب شور در سطح وسیعی از باغ حجاب آباد کشت شده است.

خرما پیارم عمدتاً در اندازه 2.5 تا 5.5 سانتی متر است و ماندگاری بالایی دارد، این خرما باید گرده افشانی شود تا میوه بدهد البته این موضوع برای اکثر درختان نخل دیگر نیز صادق است. زمان گرده افشانی معمولا اواخر زمستان و اوایل بهار، در ماه های مارس و آوریل است. این میوه در اوایل مرداد تغییر رنگ داده و زرد می شود، در این زمان کمی از حالت قابض خارج شده و شیرین می شود، سپس در اوایل شهریور خرما قهوه ای شده و کم کم شیره دار می شود.

فروش خرمای پیارم حاجی آباد بصورت عمده ای

فروش خرمای پیارم حاجی آباد بصورت عمده ای فروش خرمای پیارم تازه حاجی آباد بصورت عمده و در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که به دلیل کیفیت های بالای محصول مشتریان با یک بار خرید از این محل از مشتریان دائم آن شده اند. تولید کنندگان نیز این میوه ارزشمند را به صورت مستقیم و با قیمت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند که به دلیل تنوع در بسته بندی ها و اوزان مختلف آن نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود، خریدار نیز می تواند متناسب با نیاز خود و با رضایت کامل خرید کند.

این خرما به دلیل محبوبیت بالا در بازار های داخلی و خارجی جایگاه ویژه ای در دیگر کشورها نیز بدست آورده است و به صورت گسترده صادرات نیز می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *