توزیع خرما پیارم در بوشهر به قیمت تولید

از گذشته های دور خرما نقش مهمی در خوراک مردمان این سرزمین ایفا می کرده است. و نه به عنوان میوه که شانی بالاتر از آن داشته است و در انواع مختلفی موجود می باشد. خرما پیارم بوشهر نوعی بومی منطقه بوشهر است که به دلیل ماندگاری بالاو طعم خاص و شهد کم مناسبترین گزینه برای صادرات در مسیرهای طولانی است.

توزیع خرما پیارم در بوشهر به قیمت تولید

ویژگی انواع خرما پیارم تازه

ویژگی انواع خرما پیارم تازه خرما پیارم بوشهر دارای پوستی نازک و قهوه ای است شکلی کشیده دارد و به دلیل شهد کم آن نسبت به سایر خرماها پوستی چروکیده دارد از ویژگی های این خرما می توان به قند کم موجود در آن اشاره کرد و همچنین ماندگاری بالا و تحمل تغییرات دمایی محیط از دیگر ویژگی های این خرما می باشد به همین دلیل بهترین گزینه برای صادرات و داد و ستد می باشد.

از دیگر ویژگی های این خرما طعم آن و خواص بی نظیر و وجود آنتی اکسیدان های و ویتامین های مختلف در آن می باشد که به دلیل رطوبت و آب کم در این نوع خرما امکان خراب شدن و تغییر طعم آن وجود نداشته و تمام خواص خود را در طول زمان حفظ می کند به همین دلیل از بازار فروش خوبی در خارج از کشور برخوردار است و از گرانترین خرما ها محسوب می شود.

از ویژگی های دیگر این خرما که به خرما شکلاتی نیز معروف است انحصاری بودن و بومی بودن این نوع خرما است که صرفا در منطقه خاصی کشت می شود این نوع خرما از خرماهای دیگر کشیده تر بوده و نیمه خشک محسوب می شود طیف رنگی آن از قهوه ای تا سیاه است و فصل برداشت آن از شهریور تا آبان است.

از ویژگی های ممتاز این خرما عدم نیاز به فراوری و مواد نگهدارنده برای افزایش ماندگاری آن است زیرا هم زمان هم تازگی خرما را تا حدودی دارد ولی مشکلات نگهداری خرماهای تازه را نداشته و قابلیت نگهداری تا چندین ماه بعد از برداشت را نیز داراست.

فروش خرما پیارم در بوشهر با بهترین کیفیت

فروش خرما پیارم در بوشهر با بهترین کیفیت به دلیل بومی بودن کشت این نوع خرما در بوشهر امکان دادو ستد آن نیز صرفا در این استان موجود می باشد که یکی از دلایل قیمت بالای این نوع خرما می باشد البته این نکته موجب اطمینان از تازه بودن و ارگانیک بودن و بالا بودن کیفیت محصول می شود. البته قابل ذکر است که خرمای پیارم یکی از انواع خرمای کشت شده در این استان است.

البته قابل ذکر است ارقام مختلفی در این استان کشت می شود مانند کبکاب ، زاهدی ، استعمران ، ربی ،مضافتی و… می باشد که مجموعه ما برای افزایش تنوع محصولات خود در زمینه بسته بندی انواع خرما مذکور فعالیت داشته و در ارائه محصولاتی خود سلامت محصولات خود را ارجحیت قرار داده است.

فرآورده های خرمایی شرکت شامل شکلات خرمایی ، چیپس خرما ، شیره خرما ، حلوا خرمایی ، قند خرما ، خمیر خرما و سس خرما می شود و با فراوری خرما و صادرات محصولات مذکور از خام فروشی محصولات بومی کشور کاسته است و همچنین تنوع محصولات شرکت افزوده شود تا منبعی برای ورود عرض به کشور باشد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *