خرید ارزان خرما بصورت عمده از بازار تبریز

خرما از محصولات صادراتی بسیار مهم در کشور است که در تنوع رقم بالایی تولید شده و به دو صورت فله ای و بسته بندی به فروش می رسد، اگر قصد خرید خرما عمده تبریز را با کیفیت بالا دارید می توانید از طریق همین سایت پیش رو با بهترین تولید کنندگان عمده محصول آشنا شده و محصول مورد نظرتان را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت استثنایی بدون محدودیت در سراسر کشور تهیه بفرمایید.

خرید ارزان خرما بصورت عمده از بازار تبریز

آشنایی با صفر تا صد صادرات خرما

آشنایی با صفر تا صد صادرات خرما همانگونه که می دانید صادرات خرما به عنوان یکی از بهترین گزینه های صادرات غیر نفتی ایران به دیگر کشورها و عبور از رکود اقتصادی کشور و همچنین اشتغالزایی و تولید ناخالص ملی از اهمیت بیشماری برخوردار می باشد، لذا جهت آشنایی با صفر تا صد صادرات این محصول و موفقیت در این امر قصد داریم تا مطالبی را به صورت خلاصه خدمتتان عرض نماییم.

ایران به دلیل داشتن منابع طبیعی فراوان و موقعیت آب و هوایی بی نظیر از بهترین کشورهای دنیا در زمینه تولید و صادرات محصولات کشاورزی از جمله خرما محسوب می شود، اما از مهمترین نکات کلیدی که در صادرات این محصولات به دیگر کشورها باید به آن دقت داشت مواردی به شرح زیر است:

  1. رعایت قوانین و مقررات صادراتی کشور های واردکننده محصول و دریافت مجوزات لازم جهت این امر بسیار لازم و ضروری است.
  2. توجه به شرایط کاملا استاندارد حمل و نقل کالا به دیگر کشورها مخصوصا کشورهای اروپایی که مسافت دورتری دارند اهمیت بالایی دارد، بنابراین استفاده از نیروهای کارآزموده و متخصص امری کاملا ضروری و مهم است.
  3. شناخت بازاز هدف و رقبا و همچنین دریافت اطلاعات درباره قیمت خرما در بازار هدف از نکات بسیار مهم جهت آشنایی با بازار هدف و برنامه ریزی جهت صادرات هدفمند کالا می باشد.
  4. انتخاب بسته بندی مناسب و شیک یکی از اهرم های بسیار موفقیت آمیز در امر صادرات کالا است، چرا که بسته بندی مناسب و شیک هم از محصول در برابر آسیب های احتمالی محافظت کرده و هم به جذب مشتری کمک بسزایی می کند.

فروش ارزان خرما باکیفیت بصورت عمده در تبریز

فروش ارزان خرما باکیفیت بصورت عمده در تبریز خرید و فروش خرما در استان تبریز نسبت به سایر استان های کشور از رونق بالاتری برخوردار می باشد، لذا فروش ارزان خرما باکیفیت به صورت عمده و بدون واسطه در این منطقه از کشور به دلیل سودآوری بیشتر، اشتغالزایی و رونق چرخه تولیدی محصول از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

از مهمترین ارقام خرمای باکیفیت در این منطقه از کشور که فروش عمده آن بیش از سایر ارقام است می توان به خرماهای درجه یک رقم خاصویی، شاهانی، خرمای هلیله، خرمای مضافتی و زاهدی اشاره داشت.

خرما عسلی نوع دیگری از خرماهای پرطرفدار و پرفروش در این استان است که علاوه بر طعم عسلی و شهد دلچسب به دلیل فواید بسیار زیاد از جمله تاثیر فوق العاده ای که برای سلامت مغز و اعصاب و تقویت حافظه دارد به میزان بالایی خرید و فروش می شود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *