شیره خرما پیارم کاملا مقوی و سالم بدون مواد نگهدارنده

یکی از انواع شیره خرما که دارای طعم خوب و کیفیت بالایی است شیره خرما پیارم می باشد که کاملا مقوی بوده و به صورت سالم و بدون مواد نگهدارنده به تولید می رسد، دارای سایز و بسته بندیهای متنوعی بوده و با قیمتهای متفاوت به فروش می رسد.

شیره خرما پیارم کاملا مقوی و سالم بدون مواد نگهدارنده

شیره خرما پیارم

شیره خرما پیارم همانطور که می دانید امروزه خرماهای زیادی در سطح کشور به تولید می رسند که هر کدام دارای ویژگیهای خاص خود هستند و با قیمت و کیفیت های متفاوت مورد عرضه قرار می گیرند، یکی از انواع خرما ها خرم پیارم است که به صورت گوشتی می باشد و امروزه از آن به صورت سنتی و همچنین صنعتی بهترین شیره به تولید می رسد.

برای تولید شیره خرما تولید کننده باید بهترین و با کیفیت ترین نوع خرماهای پیارم را تهیه نماید و سپس از آن به صورت بهداشتی و ارگانیک بهترین شیره را به تولید برساند، شیره خرما پیارم بسیار با کیفیت می باشد و از طعم خوب و رنگ زیبایی بر خوردار است.

خرما پیارم به دلیل کیفیت بالایی که دارد جزء گران ترین نوع خرما ها به حساب می آید به همین دلیل شیره خرمایی که توست خرما پیارم به تولید می رسد نیز دارای قیمت بالایی است، به همین دلیل به نرخ بیشتری در بازار به عرضه می رسد.

خواص شیره خرما پیارم کمتر از خود خرما نمی باشد، این محصول دارای طبع گرم و نیمه خشک است و مصرف آن برای افراد سرد مزاج گزینه مناسبی می باشد و سرشار از خاصیت های درمانی دیگر نیز می باشد به همین دلیل مصرف آن در طب سنتی بسیار توصیه می شود.

هرچه خرماهای پیارم رسیده تر باشند زمان تهیه شیره از آن ها در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود، اما اگر خرمای پیارم دارای بافت سفت و به صورت نارس باشد، تولید شیره خرما از آن ها سخت بوده گ و کیفیت چندانی ندارد، به همین دلیل است که توصیه می‌شود که حتما از رسیده ترین و بهترین نوع خرمای پیارم برای تولید این کالا مورد استفاده قرار بدهید.

این محصول اگر به صورت سنتی انجام شود، باید نکات زیادی در آن رعایت گردد، تولید کننده باید ابتدا بهترین نوع خرمای پیارم را تهیه نماید سپس اقدام به پاکسازی آن کند و آن ها را مورد شست و شو قرار دهد، سپس هنگامی که خرما ها به صورت کامل خشک شد باید هسته آن ها را جدا کنند و خرماها را درون یک دیگه بزرگ ریخته و درون دیگ به صورت استاندارد آب بریزد.

باید به خرما پیارم اجازه بدهید که آب آن به نقطه جوش برسد، سپس باید به آن به اجازه بدهید که آب درون دیگه با خرما مخلوط شده و شیره غلیظی از آن تولید شود، اما باید دقت داشته باشید که زمان تهیه این محصول را به صورت استاندارد در نظر داشته باشید، زیرا اگر خرما پیارم بر روی شعله زیاد قرار بگیرد باعث می شود که محصول در زمان نگهداری دچار کپک زدگی شود.

اگر این محصول از روی حرارت دیر برداشته شود، شیره خیلی غلیظ شده و باعث می شود که دیگر قابل خوردن نباشد، همچنین باعث می شود که شیره طعم سوختگی بگیرد و گزینه مناسبی دیگر برای مصرف نمی باشد، شما باید از روش تهیه این محصول اطلاعات زیادی داشته باشید تا بتوانید شیره مرغوب را به تولید برسانید، برای تولید شیره باکیفیت باید از خرمای پیارمی که شیره زیاد دارند استفاده کنید.

شیره خرما پیارم دارای خاصیت های زیادی می باشد، این محصول یک تقویت کننده خوب برای اعصاب است، افرادی که دارای اعصاب تند خو و ضعیفی هستند می توانند از شیره خرما پیارم استفاده نمایند و با مصرف این کالا آرامش اعصاب خود را حفظ کنند.

شما با استفاده از شیر خرما پیارم می‌توانید به زیباسازی پوست خود کمک کنید و مانع از بروز انواع لکه ها و همچنین خستگی پوست شوید، با استفاده از این محصول می توانید پوست خود را شاداب نگه دارید و از انواع عارضه های پوستی جلوگیری کنید، همچنین این محصول پوست را مرطوب می سازد و مانع از پیری زودرس می شود.

قیمت شیره خرما پیارم

قیمت شیره خرما پیارم همانطور که می دانید امروزه در بازار شاهد تنوع بسته بندی های شیره خرما پیارم در انواع برندهای مختلف هستیم، این محصول به دلیل اینکه خاصیت و مواد مغذی زیادی را در خود جای داده یک گزینه بسیار سالم برای تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد به همین دلیل بازار فروش آن گرم بوده و باعث درآمد زایی خوبی در کشور شده است.

این محصول دارای استقبال کنندگان زیادی می باشد و سالیانه شاهد تنوع تولید این محصول به صورت عمده هستیم، این کالا طرفداران زیادی دارد به همین دلیل از کالاهای صادراتی به حساب می آید و هر ساله حجم زیادی از آن تولید گشته و علاوه بر احتیاجات داخل، احتیاجات کشورهای خارجی را نیز فراهم می سازد.

قیمت شیره خرما پیارم بستگی به پارامترهای مختلفی دارد، حجم سغگفارش، نوسانات بازار، برند، کیفیت و… عواملی هستند که باعث تعیین قیمت این کالا می شوند، یکی از مهمترین مواردی که می تواند قیمت این کالا را متغیر کند برند آن است، هرچه برند های معتبر و نام آشنا تر باشند باعث می شود که محصول به قیمت بیشتری مورد فروش قرار بگیرد.

همانطور که می دانید، شیره خرما پیارم امروزه در انواع بسته بندی های ۵۰۰ گرمی ۱ کیلویی و غیره در بازار موجود می باشد و قیمت آن بسته به نوع بسته و حجم آن است، هرچه بسته‌بندی‌ها حجیم تر و شکیل تر باشد برای تولید آن احتیاج به هزینه های بیشتری است به همین دلیل باعث می‌شود که قیمت محصول افزایش پیدا کند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار می‌توان به نوسان بازار اشاره کرد، قیمت این محصول به روز می باشد و نرخ ارز و دلار بر روی قیمت آن تاثیر گذار است و با بالا و پایین شدن نرخ ارز قیمت این محصول نیز کاهش افزایش پیدا می کند.

برای کاهش قیمت این کالا می توانید این محصول را به روش اینترنتی انتخاب و خریداری نمایید، زیرا خرید اینترنتی باعث می شود واسطه های بازاری حذف شوند و حذف واسطه ها در کاهش قیمت این محصول تاثیر گذار است.

بهتر است که خرید خود را در همین وبسایت که در حال مطالعه آن هستیدبه راحت ترین روش از طریق فضای مجازی انجام دهید،شما در کمترین زمان ممکن می توانید به این سامانه ورود پیدا کنید شما می توانید در این سامانه تنوع شیره خرما و بسته بندی های مختلف و همچنین قیمت مشخص شده با درج تاریخ تولید و انقضا و همچنین پروانه سلامت مشاهده نمایید، سپس می توانید محصول خود را انتخاب کنید و سفارش آن را به صورت عمده به ثبت برسانید و کالا را در بازه زمانی کوتاهی به صورت مستقیم و بدون واسطه تحویل بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *