عرضه مستقیم چیپس خرما توسط کارخانه مشهد

از میوه خرما محصولی بسیار خوشمزه به نام چیپس خرما به دست می آید که حاصل برش دادن این میوه به اندازه های کوچک تر و خشک کردن آن است که خواص بسیار بیشتری از شکل تازه میوه خرما دارد و بهترین آن توسط کارخانه تولید کننده آن در مشهد در کشور پخش می شود. همچنین عرضه مستقیم چیپس خرما مشهد با قیمت بسیار خوبی صورت می گیرد و محصولی بسیار مناسب برای صادرات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.عرضه مستقیم چیپس خرما توسط کارخانه مشهد

روش های عرضه انواع چیپس خرما

روش های عرضه انواع چیپس خرما چیپس خرما از انواع میوه های خشک با طعمی شیرین تر از بسیاری از آنها است که روش تهیه بسیار ساده ای دارد و چون به خرما طی خشک کردن آن هیچ ماده ای اضافه نمی شود محصولی کاملا طبیعی و ارگانیک است. به همین دلیل برای همه بسیار مفید بوده و مصرف آن بخش زیادی از نیازهای بدن را به خوبی تامین خواهد نمود و مهمتر از همه این که دسترسی به آن در هر چهار فصل سال ممکن است.

روش های عرضه این محصول بسیار زیاد است که از روش های سنتی تا اشکال عرضه امروزی این محصول را شامل می شود. به عنوان مثال فروشنده این چیپس را در فروشگاه خود به صورت حضوری به مشتریان عرضه می کند و آنها با مراجعه به محل فروش ان را خریداری می کنند.

روش عرضه سنتی امروزه دیگر استفاده چندانی ندارد و کمتر کسی هزینه بالای مراجعه به محل فروش و صرف وقت زیاد برای این کار را تقبل می کند زیرا عرضه مدرن محصول نیاز به هر دو را به طور کامل از بین برده و سفارش را حتی از دورترین مکان ها بسیار راحت کرده است.

عرضه این محصول به صورت اینترنتی و در بسته بندی های مخصوص برای آن صورت می گیرد و چیپس خرما در انواع آن مانند چیپس خرما حبه ای درون کیسه های پلاستیکی قرار داده می شوند. سپس جعبه های مقوایی شیک قرار گرفته تا به این صورت هم فروش بهتر و بیشتری داشته باشند و هم مستقیما قابل صدور به کشورهای دیگر باشند.

مشکلات عرضه عمده چیپس خرمای خانگی

مشکلات عرضه عمده چیپس خرمای خانگی چیپس خرمای خانگی محصولی است که در داخل کشور بازار فروش بسیار خوبی دارد و حتی نسبت به نوع صنعتی آن طرفدار بیشتری دارد. همچنین از انواع خرما در تولید آن استفاده می گردد که چیپس خرمای استعمران، زاهدی و مضافتی نمونه های عالی آن هستند اما عرضه این محصول به صورت عمده با مشکلاتی مواجه است که بر فروش آن تاثیر می گذارد.

این محصول با توجه به این به روش کاملا طبیعی آماده می شود تولید روزانه کمتری دارد چون خرماها به مقدار کمتری خرد شده و زمان بیشتری طول می کشد تا در مقابل نور خورشید خشک شوند و این مشکلی بسیار بزرگ بر سر راه عرضه عمده آن می باشد.

از مشکلاتی که برای عرضه عمده این محصول دیده می شود عدم امکان صادرات آن برای هر کشوری است چون این میوه خشک در شرایط استاندارد بهداشتی تولید نمی شود و برخلاف نوع صنعتی آن دارای مجوزهای مختلف بهداشتی نبوده و انواع گواهینامه سلامت یا روش آماده کردن به آن اختصاص نمی یابد و همین مانعی بسیار بزرگ بر میزان عرضه آن است.

عرضه عمده چیپس خرمای تازه در بازار مشهد

عرضه عمده چیپس خرمای تازه در بازار مشهد چیپس خرمای تازه مشهد در بازار این محصول توسط فروشنده اصلی آن و به شکل عرضه عمده در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و کسانی که در مقدار بالا به آن نیاز دارند از طریق این عرضه قادر به سفارش از آن برای خود می‌باشند.

در این شکل عرضه صادرکنندگان بهترین این چیپس را با نرخ باورنکردنی برای خود تهیه خواهند کرد و از طریق فروشنده به نوع درجه یک آن دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین بدون تغییر در بسته بندی آن را به صورت کاملا آماده برای صادرات در اختیار خواهند گرفت تا به این صورت هزینه پایین سفارش این محصول، درآمد حاصل از فروش آن در بازارهای منطقه و حتی داخلی را افزایش دهد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *