فروشگاه عرضه خرمای کبکاب در بازار اهواز

خرما یکی از بهترین محصولاتی است که در مناطق گرمسیر رشد نموده و میوه ای شیرین و خوشمزه ای است که دارای پوستی نازک و هسته بسیار سختی می باشد. خرما انواع مختلفی داشته که خرمای کبکاب اهواز یکی از مرغوب ترین مدل های این محصول می باشد.

فروشگاه عرضه خرمای کبکاب در بازار اهواز

ترخیص خرما کبکاب از گمرک به چه صورت است؟

ترخیص خرما کبکاب از گمرک به چه صورت است؟ خرمای کبکاب جهرم در سردخانه های گمرک انبار می شود و پس از اینکه هزینه مالیات و سایر هزینه ها توسط شرکت ها تسویه گردید اجازه ترخیص و بارگیری از گمرک به آنها داده می شود.

برای صادر کردن و فرستادن این میوه به اکثر نقاط کشور باید طبق اصول قوانین و مقراراتی که قانون وضع نموده عمل نمایند.

به همین خاطر افراد باید به خوبی بخشنامه های مربوط به این موضوع را مطالعه نمایند تا اطلاعات کافی برای این کار کسب نمایند.

در صورت رعایت نکردن قوانین و مقررات ذکر شده در گمرک افراد برای ترخیص کالای خود دچار مشکلات جدی خواهند شد.

ما بخاطر تغییر نمودن بخشنامه ها و قوانین در این مطلب نمی توانیم جزئیات دقیق تری را برای این مطلب عنوان نماییم.

اگر صادر کنندگان دقت و توجه کافی به اصول مربوط را داشته باشند با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهند شد و به راحتی می توانند خرمای خود را ترخیص نمایند.

بزرگترین شرکت های صادراتی خرما در ایران

بزرگترین شرکت های صادراتی خرما در ایران خرما عربی یکی از بهترین و قدیمی ترین میوه های کاشت شده در کشور ایران بوده که جزء یکی از اولین و بهترین میوه هایی است که برای صادرات از آن استفاده می کنند.

بزرگترین شرکت های صادرکننده خرما در شهرهای جنوبی کشور مخصوصا اهواز و جهرم کاشت و تولید شده و پس از برداشت و بسته بندی به منظور صادرات به کشورهای اروپایی و آمریکایی ارائه می گردد.

خرمای زاهدی صادراتی یکی از انواع خرماهای درجه یک و باکیفیت بوده که دارای بافتی بسیار نرم و همچنین پوستی نرم و لطیف و دارای میزان قند قابل هضم بالایی می باشد.

این ویژگی ها طعم مطلوب و بسیار خوبی به خرما داده که این خود باعث بازار پسندی بیشتر این محصول شده است.

این محصول به دو صورت شیره دار در بسته بندی های پلاستیکی پرس شده و نوع دیگر‌ خرما که فاقد شیره بوده در جعبه های کارتونی مخصوص صادر می‌ گردد.

این شرکت های صادراتی خرما در ایران به دو نوع شرکت های سهامی خاص و شرکت های تعاونی فعالیت داشته که در شرکت های خصوصی هر فرد به عنوان مدیر عامل به صورت اختیاری با کشورهای دیگر مراوده می نماید.

اما شرکت های تعاونی به صورت هیئت مدیره و سهام داری ارائه می شود که هرگونه صادران و داد و ستدی با تصویب هیئت مدیره انجام می شود که این شرکت ها جنبه عمومی داشته و سود حاصل را به سهامداران که عمدتا خود کشاورزان هستند پرداخت می نمایند.

توزیع مستقیم خرمای کبکاب اهواز با مناسب ترین قیمت

توزیع مستقیم خرمای کبکاب اهواز با مناسب ترین قیمت یکی از بهترین روش های توزیع خرما در سراسر کشور توزیع به صورت مستقیم بوده بدین گونه که افراد خود می توانند به صورت حضوری برای خرید محصول خود اقدام نمایند.

یکی از امتیاز های خوب این روش توزیع در این است که قیمت بسیار خوب و مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است که این خود می تواند رضایت افراد و خریداران بیشتری را به خود جلب‌ نماید.

توزیع کنندگان تلاش می کنند محصولی را به بازار ارائه و به دست مصرف کنندگان و خریداران برسانند که دارای بهترین کیفیت و در مقابل آن از بهترین و مناسب ترین قیمت برخوردار باشد.

برای مصارف شخصی بیشتر از خرمای کبکاب استفاده می‌ کنند. چرا که این نوع خرما دارای ویژگی هایی از جمله:

1. نسبت به سایر خرما ها کمی درشت تر است.

2. نرم و بسیار شیرین است.

3. دارای رنگ قهوه ای روشن می باشد.

4. و همچنین از شیره بسیار زیادی برخوردار می باشد.

این ویژگی‌ ها موجب شده تا افراد بیشتری به سمت خرید این محصول کشانده شوند و از آن استقبال نمایند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *