فروش خرمای کبکاب ارزان در بوشهر

فروش خرمای کبکاب ارزان در بوشهر به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است که این باعث شده تمام مشتریان در هر نقطه ای از کشور که هستند، بتوانند به راحتی این نوع خرما را با قیمت ارزانی تهیه کنند. خرمای کبکاب، طعم شیرین و خوبی دارد و به دلیل این که رطوبت دار و آبدار می باشد، پوست آن کاملا به گوشت خرما چسبیده است، به طوری که حدود 18 درصد رطوبت آن می باشد. این نوع خرما دارای رنگ قهوه ای تیره و متمایل به سیاه است و همانند تمام ارقام خرما بسیار مقوی و مغذی بوده، به همین دلیل فروش خرمای کبکاب بوشهر، خرما عمده کبکاب و خرمای فشرده کبکاب همیشه از بازار گرمی برخوردار هستند.

فروش خرمای کبکاب ارزان در بوشهر

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت خرمای باکیفیت

تاثیرگذارترین موارد در تعیین قیمت خرمای باکیفیت از تاثیر گذار ترین موارد در تعیین قیمت خرمای باکیفیت به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • قانون عرضه و تقاضا: بر اساس این قانون، هنگامی که تقاضا برای خرید محصول افزایش یابد، قیمت هم افزایش پیدا می کند و با کاهش تقاضا، قیمت هم کاهش می یابد.
  • نوع بسته بندی: از نظر بسته بندی خرما شامل خرما لاکی، خرما کارتونی و…‌ می باشد و هر چه بسته بندی لوکس تر باشد، قیمت هم افزایش می یابد.
  • درشت و یکدست بودن: سورتینگ بندی خرما باعث می شود، خرما های درشت و ریز از هم جدا شوند و هر چه خرما درشت تر و یکدست تر باشد، قیمت بیشتری هم دارد‌.
  • تمیز بودن: هر چه خرما تمیزتر باشد، قیمت بیشتری پیدا می کند‌.

تاثیر قیمت ارز بر صادرات خرما کبکاب

تاثیر قیمت ارز بر صادرات خرما کبکاب قیمت ارز بر صادرات خرما کبکاب، اثر مستقیمی دارد. در واقع افزایش قیمت ارز باعث شده ارزش پولی خرما هم افزایش یابد که این به نوبه خودش موجب گردیده صادرات خرما هم بالا برود تا صادرکنندگان بتوانند ارزآوری خوبی را نصیب کشور نمایند.

با افزایش قیمت ارز، ارزش دلاری حاصل از صادرات خرما افزایش پیدا می کند. برای صادرات خرما همانند، صادرات دیگر خرما ها و دیگر محصولات باید یک سری مراحل طی شود. اولین مرحله شناسایی بازار هدف می باشد و باید اطلاعات کاملی از بازار مقصد صادرات کسب شود که این اطلاعات می تواند شامل حجم محصول مورد نیاز، قوانین گمرکی، استاندارد های بهداشتی و…. باشد.

با توجه به اطلاعات کسب شده از کشور وارد کننده باید بهترین خرما کبکاب مطابق با نیاز مشتریان خارجی انتخاب شود. به عنوان نمونه کشور های اروپایی که به استاندارد های بهداشتی و سلامت مواد غذایی اهمیت فراوانی می دهند، باید خرمایی به این کشور ها صادر شود که مطابق با استاندارد های سلامتی و بهداشتی تولید شده باشد و کاملا ارگانیک باشد.

انجام تبلیغات بازاریابی بین المللی هم یکی از نکات مهم در امر صادرات خرما محسوب می شود. چون بدون بازاریابی امکان پیدا کردن مشتریان خارجی برای محصول سخت و دشوار می شود. برای افزایش مشتریان خارجی، علاوه بر کیفیت خرما باید به بسته بندی آن هم توجه ویژه ای شود. در واقع هر چه بسته بندی زیباتر و لوکس تر باشد، می تواند به جذب خریداران کمک می کند، به همین دلیل بسته بندی، یک ابزار رقابتی محسوب می شود.

قیمت باورنکردنی خرمای کبکاب بوشهر

قیمت باورنکردنی خرمای کبکاب بوشهر قیمت باورنکردنی خرما کبکاب بوشهر، بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نبوده است. به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد. البته نوع خرید ( عمده یا جزیی )، نوع برند، اندازه بسته بندی، کیفیت و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند، قیمت متغیر باشد. علاوه بر قیمت، در هنگام خرید خرما باید به یک سری نکات طلایی توجه کنید، که از این نکات می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • شکل ظاهری خرما: در هنگام خرید باید توجه کنید که خرما ظاهری صاف، درخشان و بدون کوچکترین عیبی باشد و به هیچ عنوان دانه های ریزی مانند شکرک روی آن دیده نشود.
  • اندازه بسته بندی: با توجه به نیاز خود می توانید اندازه بسته بندی محصول را انتخاب نمایید.
  • برند های معتبر: برای اطمینان از کیفیت و تمیز بودن خرما باید به سراغ برند های صاحب نام بروید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *