فروش عمده خرمای زاهدی با کمترین قیمت

خرما زاهدی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع خرما می باشد که از خواص متعددی برخوردار است. فروش عمده خرمای زاهدی با کمترین قیمت به صورت مستقیم و غیرمستقیم در سراسر کشور انجام می شود. کیفیت بالا و قیمت مناسب این خرما باعث افزایش فروش آن شده است؛ به طوری که هر کس یک بار طعم آن را می چشد مشتری دائم و همیشگی آن می شود. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید و یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد آن که از کنیم لطفاً تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فروش عمده خرمای زاهدی با کمترین قیمت

بررسی میزان ارزآوری با صادرات خرما زاهدی

بررسی میزان ارزآوری با صادرات خرما زاهدی ایران با صادرات سالیانه حدود ۴۰۰ هزار تن خرما در رده سوم صادرات خرما در جهان قرار دارد. برخی از انواع خرمای صادراتی عبارتند از: خرما زاهدی، خرما قصب، خرمای کبکاب اهرم و خرمای زرد. صادرات خرما زاهدی یکی از راه های ایجاد رشد اقتصادی در کشور می باشد. چرا که علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان باعث ورود ارز به کشور می شود. میزان ارز آوری صادرات خرما زاهدی بستگی به عوامل متعددی دارد برخی از این عوامل به شرح زیر می باشند.

  • میزان صادرات: طبیعتاً هر چه میزان صادرات یک محصول بیشتر باشد میزان ارزآوری آن به همان نسبت بالا خواهد رفت. بنابراین بایستی برای افزایش میزان ارزآوری تلاش کنیم سطح تولید این محصول را بالا ببریم.
  • قیمت خرما: با توجه به نوسانات ارزی قیمت خرما نیز در نوسان است و هرچه این قیمت بالاتر باشد میزان ارزآوری آن کشور بیشتر خواهد شد و صادر کننده سود بالاتری دریافت خواهد کرد.
  • کشور هدف: میزان ارزآوری با صادرات یک محصول بستگی به کشور هدف آن نیز دارد.

تمهیدات لازم برای صادرات خرما زاهدی

تمهیدات لازم برای صادرات خرما زاهدی صادرات خرما زاهدی یکی از کارهای سخت است و در مسیر آن سنگ های بسیاری وجود دارد. صادر کننده خرما تا وقتی محصول را به کشور هدف می رساند بایستی مراحل زیادی را طی کند. در ادامه این مراحل را به اختصار عنوان می‌کنیم.

  • جمع‌آوری خرمای صادراتی: اولین مرحله از مراحل صادرات خرما تولید خرما خرمای مرغوب و با کیفیت است. اکثر صادرکنندگان خرما این محصول را از کشاورزان به طور مستقیم خریداری می‌کنند.
  • سورت کردن خرما: پس از اینکه خرمای با کیفیت تهیه شد آن را با دستگاه های مخصوص سورت بندی می کنند و تمام خرماهای کوچک و خشک شده ساقه های اضافی را از خرمای صادراتی جدا می کنند.
  • بسته بندی: یکی از مهمترین مراحل برای صادرات خرما بسته بندی آن است. بسته بندی تاثیر بسیار زیادی در جلب مشتری دارد بنابراین بایستی علاوه بر زیبایی متناسب با فرهنگ و اعتقادات کشور هدف باشد. همچنین استحکام و مقاومت بسته بندی در برابر فشار و ضربه های حین حمل و نقل نیز مهم است و بایستی مد نظر قرار بگیرد.
  • بردن محصول بسته بندی شده به گمرک: پس از بسته بندی محصول آن را به گمرک برده و پس از پرداخت هزینه های گمرک شامل هزینه های باربری و نگهداری محصول، محصول مورد نظر را به کشور هدف صادر می‌کنند.

خرید خرمای زاهدی از فروشگاه های اینترنتی

خرید خرمای زاهدی از فروشگاه های اینترنتی خرید خرمای زاهدی از فروشگاه‌های اینترنتی یکی از آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های خرید است. چرا که علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و حذف هزینه‌های مربوط به رفت و برگشت می توانید با کیفیت‌ترین و ارزان ترین خرمای زاهدی را خریداری نمایید.

اگر شما قصد خرید خرما زاهدی را دارید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن است چرا که علاوه بر خرید محصولی درجه یک و صادراتی از تخفیف ویژه خرید عمده برخوردار می شوید.

چنانچه مایل به خرید خرما زاهدی هستید اما از مراکز فروش فاصله دارید می توانید این محصول را به صورت آنلاین و از طریق همین سایت که سایت رسمی فروش خرما زاهدی است سفارش داده و خریداری نمایید. پس از ثبت سفارش مشاوران فروش با شما ارتباط برقرار کرده و پس از پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده محصول موردنظر شما را در اسرع وقت درب منزل و یا محل کارتان ارسال می کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *