قیمت ارزان خرمای مضافتی با بهترین کیفیت در البرز

در حال حاضر ما با نمونه های متنوعی از خرما های ایرانی مواجه هستیم که استقبال از خرید آنها بسیار زیاد می باشد، یکی از آنها خرمای مضافتی می‌باشد. خرمای مضافتی از پر استفاده ترین و با کیفیت ترین خرماهای ایرانی است. قیمت خرمای مضافتی البرز، با تهیه شما به صورت عمده نزولی تر خواهد شد و می توانید در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید.

قیمت ارزان خرمای مضافتی با بهترین کیفیت در البرز

نحوه صادرات خرما به کشورهای همسایه

نحوه صادرات خرما به کشورهای همسایه شما برای صادرات خرما نیاز به کارت بازرگانی دارید، اما می توانید از کارت بازرگانی سایر افراد هم برای این امر استفاده داشته باشید بسیاری از افراد و شرکت‌ ها هستند که با داشتن کارت بازرگانی این کار را برای شما انجام خواهند داد. قانون تعرفه صادرات خرما صفر بوده و صادر کنندگان می توانند بدون پرداخت تعرفه این محصول را به کشورهای دیگر صادر نمایند. ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از بالا رفتن قیمت خرما در کشور، در هنگام لزوم، نسبت به ممنوعیت صادرات خرما و تعیین عوارض صادرات خرما اقدام می نمایند.

نکته بسیار مهمی که در رویه صادرات خرما وجود دارد، توجه به قوانین کشور مقصد و رعایت استانداردهای غذایی در آن کشور است. کشورهای همسایه از مهمترین بازارهای صادرات خرمای ایران هستند که سالانه مقادیر زیادی از انواع خرماهای ایرانی همچون خرمای مضافتی، خرمای پیارم، خرمای کبکاب و … به آنها صادر می می شود.

قوانین کشورهای حوزه خلیج فارس نسبت به واردات مواد غذایی نسبتا سختگیرانه است و قبل از ورود کالا به این کشورها، باید آزمایشهای زیادی برای تعیین میزان سموم و کیفیت محصول انجام شود. قبل از ارسال محصول خود با دقت قوانین واردات کشور مقصد را بررسی نمایید؛ چرا که هزینه های مرجوعی و نابودی محصول در این مرحله بالا می باشد. علاوه بر این نوع بسته بندی محصول در فروش آن هم تاثیر گذار است.

استفاده از بسته بندی مناسب برای صادرات خرما، گزینه ی بسیار قدرتمندی در بازاریابی آنها به حساب می آید و می تواند محصول شما را در عرصه رقابت بین المللی پیروز نماید. اما علاوه بر این، بسته بندی یک اهرم قوی بازار یابی به حساب می آید و به عنوان حفاظی برای نگهداری بهتر محصول هم به کار می رود.

بازار عرضه خرمای مضافتی با قیمت ویژه در البرز

بازار عرضه خرمای مضافتی با قیمت ویژه در البرز با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این نمونه از محصولات، بازار عرضه خرمای مضافتی با قیمت ویژه، بسیار داغ بوده و افراد در اقصا نقاط کشور نسبت به خرید آن ها از خود رغبت نشان می دهند.

در حال حاضر کشورهای کثیری از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی نسبت به خرید با کیفیت ترین آن ها اقدام می نمایند و بازرگانان با فروش آنها در نهایت به سود خوبی خواهند رسید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *