قیمت استثنائی خرمای زاهدی با بهترین کیفیت در بوشهر

در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از خرمای تولیدی در مناطق مختلف کشور ایران هستیم که از آن ها می‌ توانیم به خرمای مضافتی، کبکاب، استعمران، شاهانی و… اشاره داشته باشیم. در این بین انواع خرمای زاهدی بوشهر با استقبال خرید بی شماری مواجه بوده و کیفیت آن بسیار بالا است. قیمت استثنایی خرمای زاهدی با تهیه عمده شما از این نمونه خرما ها میسر خواهد بود و با این وجود می توانید دست واسطه ها را از معامله حذف کنید و مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهید.

قیمت استثنائی خرمای زاهدی با بهترین کیفیت در بوشهر

نحوه صادرات خرما به کشورهای همسایه

نحوه صادرات خرما به کشورهای همسایه

خرما از مقوی ترین و مفیدترین خوراکی ها برای تمام افراد در تمام سنین بوده که انرژی و مواد مغذی موجود در آن سبب افزایش ارزش محصول خواهد شد، در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از خرما هستیم که به کشورهای همسایه صادر می‌شود، یکی از آنها خرمای مضافتی می‌باشد این نمونه خرما به دلیل رطوبت زیادی که دارد به خرمای تر هم معروف است. خرمای مضافتی بسیار عامه پسند بوده و به رنگ سیاه دیده می‌شود.

یکی از انواع آنها خرمای پیارم است، این خرما جزو پر طرفدارترین انواع خرماهای ایرانی است و در خانواده خرمای نیمه خشک قرار دارد، دارای قند فروکتوز بوده که برای بدن ضرر چندانی نداشته و در افراد دیابتی به عنوان قند مجاز شناخته می‌شود، این خرما در استان هرمزگان برداشت می‌شود و نسبتاً خرمای گران‌ قیمتی است.

خرمای استعمران هم نمونه دیگری از خرما بوده که بیشتر از همه در استان خوزستان کشت می شود، از انواع خرماهای نیمه خشک کشور بوده و از کالری و قند بالایی برخوردار است، به همین دلیل برای افراد لاغر و ورزشکار بهترین گزینه به حساب می‌آید. خرما با توجه به حجم آب کم خود، از بهترین گزینه ها جهت صادرات محسوب می‌شود.

خرمای شاهانی هم در بیش تر نخلستان های کشور تهیه می شود با توجه به رطوبت بالا در آن به عنوان خرمای تر شناخته شده است و برای تهیه شیره و خمیر خرما از آن استفاده می شود، رنگ و طعم آن کاملا متفاوت بوده و با این وجود طرفداران بیشماری دارد.

خرمای گنتار هم از خرماهای با هسته کوچک بوده که در خانواده خرمای تر قرار می‌گیرد، این خرما در استان خوزستان به عمل آمده و از گونه نیمه خشک است، رنگ متمایل به قهوه‌ای دارد و قابلیت نگهداری آن بالا می باشد. خرمای ربی هم به رنگ قرمز متمایل به سیاه است و محل اصلی تولید آن استان سیستان و بلوچستان می باشد، این نوع خرما، میوه ای بزرگ با پوستی براق، شفاف و نازک و ظاهری چروک خورده و رطوبت کمی داشته و ماندگاری آن بالا است.

خرمای زاهدی از انواع خرمای نیمه خشک بوده و دارای اندازه متوسط با پوستی نرم و براق است، دارای رنگ قهوه ای روشن است و گوشت میوه زرد رنگ می باشد. خرمای کبکاب هم جزو خرماهای نیمه خشک در ایران است و طرفداران زیادی دارد. پوست این میوه خرما نسبت به دیگر خرماها دارای ضخامت و سفیدی بیش تری است، شیرینی خرما بسیار زیاد بوده و بیشترین برداشت خرما در نخلستان های بهبهان صورت می‌گیرد.

خرمای خاصویی نمونه دیگری از خرما های موجود در شهر بهبهان خوزستان است طول عمر آن زیاد بوده و قابلیت نگهداری بالایی دارد، این خرما طرفداران مخصوص به خود را داشته و به شکل بامیه می باشد.

نحوه صادرات تمامی خرمای گفته شده به کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار راحت می باشد، شما می‌توانید در ابتدای امر مشتری خارجه خود را شناسایی کرده و با آن پای معامله بنشینید، در صورتی که قیمت پیشنهادی شما کم تر باشد مشتریان تمایل بیشتری به تهیه خرما از شما دارند. می توانید آنها را حتی در قالب بسته‌بندی های ویژه ای به فروش برسانید، با این وجود نگهداری از خرما ها هم راحت‌تر خواهد شد، در این زمینه متخصصین خبره زیادی وجود دارند که به شما در امر صادرات مشاوره های لازم را ارائه خواهند داد.

میزان خرید و فروش خرما زاهدی در سال گذشته

میزان خرید و فروش خرما زاهدی در سال گذشته در حال حاضر کارشناسان فروش بسیار زیادی در حوزه خرید و فروش خرمای زاهدی فعالیت می نمایند، در سال‌های گذشته میزان خرید و فروش این خرما به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسیده است. گرمای بیش از حد، عاملی برای کاهش تولید خرما ها به حساب می آید که متاسفانه در سال گذشته با کاهش تولید ۱۰ تا ۱۲ درصدی این نوع خرما ها مواجه بوده ایم.

مشخصات بهترین نوع خرما موجود در بازار

مشخصات بهترین نوع خرما موجود در بازار از معتبرترین خرمای صادراتی می توانیم به خرمای زاهدی اشاره داشته باشیم، این خرما بیضوی شکل بوده و با توجه به رنگ خاص و طعم ویژه و مزه فوق العاده و شرایط نگهداری و انبار دارای طرفداران بسیار زیادی است و به عنوان پرفروش ترین خرما ها در ایران و کشورهای جهان به حساب می‌آید.

خرمای زاهدی دارای شکل تخم مرغی بوده و انتهای این خرما باریک و نوک تیز است، این خرما به صورت نیمه خشک و خارک مصرف می‌شود و رنگ متمایل به زرد دارد، اما در مرحله رسیدن رنگ آن قهوه‌ای متمایل به زرد تبدیل خواهد شد. به طور کلی خرمای زاهدی را باید در خانواده خرمای خشک دانست، خرمای زاهدی در نقاط متنوعی از کشور ایران تهیه می‌شود و از نخل مقاوم به شرایط آب و هوایی متفاوت گرمسیری برخوردار است. عمدتاً این نمونه خرما در شهرستان‌ های کازرون، خرمشهر، اهواز، برازجان، بوشهر، لار و خوزستان کشت می شود. اما در کشورهای آمریکا و عراق هم این خرما کشت می‌شود، به طور کلی محبوب ترین نوع خرما زاهدی در ایران و به خصوص در شهرستان قیروکارزین و یا بوشهر تهیه خواهد شد.

خرمای زاهدی اغلب در اواخر شهریور ماه برداشت می‌شود و تا اوایل پاییز هم برداشت آن ادامه می یابد، در زمان نزدیک به برداشت حتی به زمین می‌ ریزد و از خرماهای دیررس به حساب می‌آید، نوع خارک و خشک این خرما زیاد استفاده می شود اما نوع رطب و نیمه خشک آن هم طرفداران زیادی دارد.

فروش خرمای زاهدی بصورت عمده در بوشهر

فروش خرمای زاهدی بصورت عمده در بوشهر روش های کثیری وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید خرمای زاهدی خود را خریداری کنید، یکی از آنها مراجعه حضوری به مرکز عرضه انواع خرما مشهد است، اما چنین روش خرید به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است. در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین انواع خرمای زاهدی خود را خریداری کنید و خریدی به صرفه داشته باشید با این وجود دست واسطه ای در کار نیست و شما مستقیماً با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام خواهید داد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *