قیمت خرمای مضافتی درجه یک بم در بازار تهران

خرما، از مهم ترین محصولات صادراتی ایران است. این محصول دارای انواع مختلفی است و در اکثر نواحی خشک، به ویژه مناطق جنوبی ایران، کشت و تولید می شود.این محصول دارای خواص متعددی است و در سلامت بدن نقش بسزایی دارد. خرمای مناطقی مانند حاجی آباد ، بم، استان های کرمان ، خوزستان و بوشهر از بهترین خرماهای صادراتی ایران اند.

قیمت خرمای مضافتی درجه یک بم، با توجه به مرغوبیت و کیفیت خرمای آن ،مناسب ترین قیمت برای صادرات می باشد در این مقاله به نحوه صادرات خرما ، مراحل ترخیص آن و مجموعه صادرکننده بهترین خرمای جنوب می پردازیم.

قیمت خرمای مضافتی درجه یک بم در بازار تهران

مختصری درباره مراحل ترخیص کاری خرما

مختصری درباره مراحل ترخیص کاری خرما در صادرات خرما، باید ابتدا به سه نکته اساسی توجه داشت:

1 ) پیدا کردن فروشنده معتبر برای صادرات: از مهم ترین قسمت های صادرات محصول که مشخص کننده سود است، مربوط به خرید محصول در بازار مبدا است.

2 ) شناخت بازار در صادرات خرما : پس از جمع آوری اطلاعات و داده ها از کشورها و بازارهای مقصد برای صادرات محصول خرما و قبل از ارسال خرما، زمان آن است که به دنبال خریدار خرمای خود باشید و با مراکز خرید و پخش محصول خرما در کشورهای مقصد وارد مذاکره گردید. برای این کار می توانید از شرکت های واسط بازاریابی بین المللی کمک بگیرید.

3 ) مجوز صادرات خرما: برای صادرات خرما به کارت بازرگانی نیاز دارید.می توانید از کارت بازرگانی افراد دیگر نیز استفاده کنید. بسیاری از اشخاص و شرکت ها با داشتن کارت بازرگانی در این کار به شما کمک خواهند کرد.

برای ترخیص خرما باید به نکات زیر توجه داشت:

1 ) تقاضا برای واردات خرما در بیشترر کشور های جهان وجود دارد. خریدار معمولا و به طور میانگین حدودا ۳ کیلو گرم خرما خرید می کند.

2 ) خرما را می توان در بسته بندی کوچک تر و جذاب تر به اروپا صادر کرد. برای این کار، نیاز به بسته بندی های جذاب و همچنین رعایت قوانین و استاندارد های غذایی است.

خرید خرمای مضافتی درجه یک بم بسته بندی شده

خرید خرمای مضافتی درجه یک بم بسته بندی شده مجموعه آریان خرما، سال ها است که در زمینه خرید و فروش و صادرات انواع خرماهای با کیفیت و درجه یک فعالیت می کند. و همواره کوشیده است تا با ارائه بهترین خرمای خود، رضایت مشتریان را جلب نماید. و محصولی عاری از هرگونه مشکل و عیب را به دست مصرف کننده برساند. مزیت رقابتی خرمای ایران به خاطر کیفیت بالای خرما و چالش های پیش رو در زمینه صادرات از جمله شیوه نامناسب ، بسته بندی برداشت و حمل و نقل، ضعف در فرآوری، کمبود انبار و سردخانه‌، منسجم نبودن تشکل های صنفی و همچنین قیمت پایین این محصول است، که باعث رشد روزافزون این صنعت گردیده است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *