قیمت خرید خرمای رطب مضافتی در بم به صورت عمده

خرما یکی از میوه های شیرین با طبع گرم است که در جاهای گرمسیری پرورش می یابد. شهر بم یکی از شهر های کرمان است که سالانه به میزان قابل توجهی خرما تولید می کند. همچنین شهر پشتکوه که در استان بوشهر قرار دارد یکی از مراکز عرضه خرما می باشد .خرمای رطب مضافتی بم یکی از ارقام مرغوب خرما است که در میان انواع خرما ، در بالاترین رتبه قرار دارد. این محصول ، یکی از ارقام مرغوب بوده و بسیار با کیفیت است و جزو خرماهای صادراتی به شمار می آید.

قیمت خرید خرمای رطب مضافتی در بم به صورت عمده

میزان سود حاصل از صادرات خرما در سال گذشته

میزان سود حاصل از صادرات خرما در سال گذشته خرما یک از محصولاتی است که طرفداران زیادی دارد که از نظر کیفیت به دو نوع درجه یک و درجه دو به فروش می رسد .سالانه به میزان زیادی خرما در کشور تولید می شود که چند درصد آن نیاز داخلی کشور می باشد و مازاد آن به کشور های دیگر مانند ، آلمان ، روسیه ، قطر و ترکیه و……. صادر می شود . خرمایی که برای صادات در نظر گرفته می شود از نوع درجه یک است و ویژگیهایی آن عبارتند از : سایز درشت ، وزن سنگین و میزان رطوبت آن بالا است.

اولین کار برای شروع صادرات ، اطلاع از بازار مقصد است و صادرات محصول باوجود رقبای غدر کار مشکلی می باشد . در هر حال برای صادر کردن خرما به کشور های دیگر نیاز به مجوز صادرات است چون برای صادر کردن خرما باید کارت بازرگانی داشته باشید البته می توان از کارت بازرگانی افراد دیگر نیز استفاده کرد. بسیاری از شرکت ها با داشتن مجوز صادرات این کار را انجام می دهند.

خرماهای صادراتی ایران ، استعمرا ، شاهانی ، زاهدی ، بکاب ، پیاورم و مضافتی می باشد . ایران سالانه در حدود ۴۰۰ هزار تن خرما صادر می کند و در رتبه سوم صادرات دنیا قرار دارد . خرما یکی از محصولاتی است که ارز آوری خوبی دارد اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید کشاورزان و باغ داران سود خوبی از فروش خرما نمی برند و در اصل سود خوب برای تاجران و دلالان در این عرصه است . در سال گذشته حدود ۴ هزار میلیارد تومان سود نصیب تاجران در این صنعت شد.

سفارش اینترنتی خرمای رطب مضافتی از بم

سفارش اینترنتی خرمای رطب مضافتی از بم خرمای رطب مضافتی بم ، یکی از انواع مرغوب خرما بوده که اندازه آن نسبت به انواع این میوه درشت تر است و لذا به آن رطب نیز می گویند. مرکز فروش ، این محصول با کیفیت و مرغوب را با قیمت استثنایی مستقیم و بدون واسطه به فروش می رساند .

فروشندگان ، برای رفاه حال خریداران این محصول را به سراسر کشور ارسال می کنند . خریداران می توانند این محصول را به صورت حضوری و غیر حضوری( اینترنتی ) سفارش دهند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

[kkstarratings]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *